RobertV schreef:
jRn schreef:
Vorig jaar kon dat wel, maar die wc's waren drama toen. Allemaal overstroomd en overal lag pis etc. Dus daar wou je flesje niet eens vullen.
En je moest ook een plasbandje halen :') dus ja :p dat zijn ook kosten die er bij komen.
Free festival :
4 administratie kosten
15 euro parkeren
6 euro kluisje
2,50 plasbandje.
________________+
€27.50
leuk gratis feestje :p
Plasbandje als in per keer dat je naar de wc wil 2,50 dokken?
kluisje is niet verplicht hoor... je bent gewoon verwend... en parkeren is geen 15 euro als je met de trein gaat of je laat afzetten..[/quote]
ja afzetten tuurlijk ik woon in Sneek, treinen rijden niet meer dan om terug te gaan dus moet wel. Kluisje ook nodig voor me spullen...
Hij vraagt om info over het feest, geef ik dat dus niet janken dat ik verwend ben.