Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 19:06 

Hardtraxx Veteran

Wtf dus het is niet gratis?! Dan ga ik niet meer hoor. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 19:44 

Hardtraxx Addict

Zelfs het gratis Free Festival wordt jaarlijks duurder :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2011 23:02 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:

1 Euro in vergelijking met vorig jaar? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 15:24 

Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Kettingzaag schreef:

1 Euro in vergelijking met vorig jaar? :/

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:08 

Hardtraxx Elite

Geen mierengeneuk, want ik betaal toch wel maar kan je hier je water hervullen? Ik ben sowieso niet echt van het bier op een festival aangezien ik dan kapitalen kwijt ben, en water gewoon lekker dorstlessend is.. Iemand die enig idee heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:23 

Bierkoning

jRn schreef:
Geen mierengeneuk, want ik betaal toch wel maar kan je hier je water hervullen? Ik ben sowieso niet echt van het bier op een festival aangezien ik dan kapitalen kwijt ben, en water gewoon lekker dorstlessend is.. Iemand die enig idee heeft?

Kom je vanzelf wel achter toch? Wat heb je er aan of je dat nou wel of niet van te voren weet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:45 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
jRn schreef:

Kom je vanzelf wel achter toch? Wat heb je er aan of je dat nou wel of niet van te voren weet

Ik vraag het alleen, als je het niet weet ben je niet verplicht tot antwoorden hoor ;) Tevens, dan kan ik een dopje meenemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:02 

Donateur

jRn schreef:
Pommer schreef:
jRn schreef:

Ik vraag het alleen, als je het niet weet ben je niet verplicht tot antwoorden hoor ;) Tevens, dan kan ik een dopje meenemen ;)

Vorig jaar kon dat wel, maar die wc's waren drama toen. Allemaal overstroomd en overal lag pis etc. Dus daar wou je flesje niet eens vullen.

En je moest ook een plasbandje halen :') dus ja :p dat zijn ook kosten die er bij komen.

Free festival :

4 administratie kosten
15 euro parkeren
6 euro kluisje
2,50 plasbandje.

________________+

€27.50

leuk gratis feestje :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:03 

Hardtraxx Elite

jRn schreef:
Pommer schreef:
jRn schreef:

Vorig jaar kon dat wel, maar die wc's waren drama toen. Allemaal overstroomd en overal lag pis etc. Dus daar wou je flesje niet eens vullen.

En je moest ook een plasbandje halen :') dus ja :p dat zijn ook kosten die er bij komen.

Free festival :

4 administratie kosten
15 euro parkeren
6 euro kluisje
2,50 plasbandje.

________________+

€27.50

leuk gratis feestje :p[/quote]

Plasbandje als in per keer dat je naar de wc wil 2,50 dokken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:06 

Donateur

Voor 2,50 kreeg je een bandje dat je de hele dag naar de wc kon, zonder kwam je er niet in. :( >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:08 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Voor 2,50 kreeg je een bandje dat je de hele dag naar de wc kon, zonder kwam je er niet in. :( >.<

Oh, dat valt wel mee. Hopelijk hebben ze een beetje geleerd van vorig jaar dan :) Zin ann!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:23 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
roberttt schreef:

Oh, dat valt wel mee. Hopelijk hebben ze een beetje geleerd van vorig jaar dan :) Zin ann!

je kan ook een bosje opzoeken, maar als ze je pakken word je eruit gegooid :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:27 

Hardtraxx Elite

jRn schreef:

Free festival :

4 administratie kosten
15 euro parkeren
6 euro kluisje
2,50 plasbandje.

________________+

€27.50

Plasbandje als in per keer dat je naar de wc wil 2,50 dokken?[/quote]
kluisje is niet verplicht hoor... je bent gewoon verwend... en parkeren is geen 15 euro als je met de trein gaat of je laat afzetten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:32 

Bierkoning

Als je zo gaat redeneren zijn alle andere feesten ook nog duurder dan de oorspronkelijke ticketprijs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:54 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Als je zo gaat redeneren zijn alle andere feesten ook nog duurder dan de oorspronkelijke ticketprijs :P

Zag vandaag weer de prijzen van Sensation :lol: :lol: :lol: 80 normaal en 180 VIP ofzo :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:59 

Bierkoning

Hoofdcoach schreef:
Pommer schreef:

Zag vandaag weer de prijzen van Sensation :lol: :lol: :lol: 80 normaal en 180 VIP ofzo :lol: :lol:

Whut >.< Noujah decibel is ook al 70 dus zoveel scheelt dat niet eens :P Wel belachelijk natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 21:59 

Hardtraxx Veteran

Ja VIP voor 180 idd, hoe achterlijk is dat. Mag je dan werkelijk met de DJ's naar bed of zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:03 

Bierkoning

Nando schreef:
Ja VIP voor 180 idd, hoe achterlijk is dat. Mag je dan werkelijk met de DJ's naar bed of zo?

Haha xd
Ik zou niet graag naast Titan wakker willen worden, laat staan in slaap willen vallen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:04 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Nando schreef:

Haha xd
Ik zou niet graag naast Titan wakker willen worden, laat staan in slaap willen vallen xd

Dailucia vind ik best. Dan nog gaat 180 me te ver. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:05 

Bierkoning

Nando schreef:
Pommer schreef:
Nando schreef:

Haha xd

Dailucia vind ik best. Dan nog gaat 180 me te ver. xd

Noujah als je die 100 euro extra betaalt met gratis drank etc. erbij valt het nog wel te overwegen :whistle:
Al heb ik dan liever Korsakoff :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:24 

Donateur

RobertV schreef:
jRn schreef:

Free festival :

4 administratie kosten
15 euro parkeren
6 euro kluisje
2,50 plasbandje.

________________+

€27.50

Plasbandje als in per keer dat je naar de wc wil 2,50 dokken?

kluisje is niet verplicht hoor... je bent gewoon verwend... en parkeren is geen 15 euro als je met de trein gaat of je laat afzetten..[/quote]

ja afzetten tuurlijk ik woon in Sneek, treinen rijden niet meer dan om terug te gaan dus moet wel. Kluisje ook nodig voor me spullen...

Hij vraagt om info over het feest, geef ik dat dus niet janken dat ik verwend ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:52 

Hardtraxx Veteran

zo vanavond ff geregeld dat ik met patrick (djpatt) en rico mee ga :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 22:58 

Donateur

Ravenwood schreef:
zo vanavond ff geregeld dat ik met patrick (djpatt) en rico mee ga :D

vet _0_ ontmoet ik jou in het echt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 00:23 

Hardtraxx Veteran

:love: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2011 01:08 

Kraak... Piep...

Ook aanwazig weer, was vorig jaar geniaal. eerst freefestival en de volgende dag kapot en gebroken op vakantie in de bus naar kroatie om 8 uur sochtends
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten