Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 15:24 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Olijfboompje schreef:
jRn schreef:
Hoe was dit feest vorig jaar qua sfeer? Veel dagjesmenssen zeker omdat het gratis is? Ik ga er zoiezo dit jaar heen maar ben wel benieuwd. De stage was zeker ook niet helemaal top omdat het gratis is? Geen kritiek hoor, ben gewoon benieuwd en heb uiteraard niet te hoge verwachtingen!

Hallo jRn,

Deze vraag kan ik niet beantwoorden. Ik raad je aan een aantal ervaringsdeskundige op te zoeken die jou kunnen assisteren in het beantwoorden van deze vraag.

Overigens is de term ''dagjesmensen'' mij compleet onduidelijk.

Groetjes,

Uw persoonlijke feestbegeleider.

Dagjesmensen als in mensen die stil staan, je aankijken en je maar met een boos gezicht aankijken.

Gewoon negeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 15:25 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Nando schreef:
Moest dat grappig zijn?

Nee, ik verveel mij lichtelijk.

Hoezo Nando?

Ik kan hier wel van genieten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 15:30 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
Olijfboompje schreef:
Nando schreef:
Moest dat grappig zijn?

Hoezo Nando?

Ik kan hier wel van genieten ^^

Gelukkig, dan plezier ik iemand in mijn zeer sarcastische/cynische bui.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2011 23:16 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Nando schreef:
Moest dat grappig zijn?

Hoezo Nando?

Omdat ik het niet grappig vond. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 09:50 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Olijfboompje schreef:
Nando schreef:
Moest dat grappig zijn?

Hoezo Nando?

Omdat ik het niet grappig vond. :P

Dan heb jij geen gevoel voor humor of je hebt gewoon compleet gelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:33 

Artiest

of beiden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 15:50 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
of beiden xd

Dat kan ook! :P

Ik ben trouwens ook aanwezig op GZ in tegenstelling tot wat ik zei in ons contact, haha!
Kom je dus zeker even aanmoedigen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:00 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
DjThera schreef:
of beiden xd

Dat kan ook! :P

Ik ben trouwens ook aanwezig op GZ in tegenstelling tot wat ik zei in ons contact, haha!
Kom je dus zeker even aanmoedigen :D

Aanmoedigen? Das niet nodig. Zelfs al zou de hele zaal Thera finaal uitfluiten, dan nog zou hij een heldenset neerzetten. Die gast is koning en heeft geen aanmoediging nodig. Des te meer kan ik me concentreren op het kei-en-keihard losgaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 16:15 

Artiest

Hahaha jaa super om te horen :P

en t draait wel lekkerder als t publiek ook wat losgaat hoor, maar ok als dat niet gebeurt, gaat er in ieder geval altijd 1 iemand uit zn dak haha xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 18:22 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:

en t draait wel lekkerder als t publiek ook wat losgaat hoor, maar ok als dat niet gebeurt, gaat er in ieder geval altijd 1 iemand uit zn dak haha xD

De geluidsinstallatie? :whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 20:04 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:

Ik doe gelukkig niet aan stilstaan :innocent:

Wordt weer vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 20:46 

Hardtraxx Elite

jRn schreef:
Hoe was dit feest vorig jaar qua sfeer? Veel dagjesmenssen zeker omdat het gratis is? Ik ga er zoiezo dit jaar heen maar ben wel benieuwd. De stage was zeker ook niet helemaal top omdat het gratis is? Geen kritiek hoor, ben gewoon benieuwd en heb uiteraard niet te hoge verwachtingen!

De sfeer was goed, heb me er prima vermaakt. Totaal niet te merken dat je op een feestje staat waar je maar een paar centen voor neerlegt, buiten het eten/drinken om. Het feest wordt gesponsord door grote bedrijven en kan daarom de prijs van het festival zeer beperkt houden. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 21:06 

Hardtraxx Elite

Mike-O schreef:
jRn schreef:

De sfeer was goed, heb me er prima vermaakt. Totaal niet te merken dat je op een feestje staat waar je maar een paar centen voor neerlegt, buiten het eten/drinken om. Het feest wordt gesponsord door grote bedrijven en kan daarom de prijs van het festival zeer beperkt houden. ^^

Ik heb mijn kaartje al so there's no turning back from now! Haha, maar qua eten gewoon een mager assortiment neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 21:12 

Hardtraxx Elite

jRn schreef:
Mike-O schreef:
jRn schreef:

Ik heb mijn kaartje al so there's no turning back from now! Haha, maar qua eten gewoon een mager assortiment neem ik aan?

Ik weet wel dat de hamburgers er vorig jaar erg verslavend waren. Voor de rest kan ik me weinig herinneren over het eten.. Volgens mij is het niet anders dan normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 21:25 

Hardtraxx Elite

Mike-O schreef:
jRn schreef:
Mike-O schreef:

Ik weet wel dat de hamburgers er vorig jaar erg verslavend waren. Voor de rest kan ik me weinig herinneren over het eten.. Volgens mij is het niet anders dan normaal

Oh wacht, ik las je zin verkeerd over het eten etcetera. Haha mijn fout!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:07 

Hardtraxx Newbie

geweldig dit feest :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:24 

Hardtraxx Veteran

niriante schreef:

Ah jij bent al even geweest met de tijdmachine? Hoe was de Minus is More showcase?! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 21:31 

93Wesley93 schreef:
Ah jij bent al even geweest met de tijdmachine? Hoe was de Minus is More showcase?! :D

Ja was echt dik man :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:43 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
niriante schreef:

Hij is nog 15 dus denk niet dat hij er vorig jaar is geweest dus we houden het maar op een tijdmachine!
Sloot Thera af? Was heel dik zeker? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 15:47 

Hardtraxx Newbie

93Wesley93 schreef:
niriante schreef:

lol ik bedoel gewoon dat er een goede line-up is en ik er zeker naar toe ga als ik kan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 17:13 

Hardtraxx Elite

Gaat helaas wel een kut trein reis worden vanuit den haag, eerst naar schiphol en dan vanaf daar naar almere. En op de terugweg naar weesp, dan naar leiden, en den naar den haag.. Waardeloos :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 17:57 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat het zo ver weg is voor mij, of er niemand uit de buurt met de auto gaat. Anders had ik graag willen gaan, heb nog niet zoveel staan in juli. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 08:41 

Hardtraxx Veteran

word heir streng gecontroleerd op leeftijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 08:56 

Draidy schreef:

Zoals op elk ander feest.. Hangt van jezelf af
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 19:27 

Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
Draidy schreef:

Zoals op elk ander feest.. Hangt van jezelf af

Ik ben 19, moest 'm vorig jaar iig wel laten zien. Vind de controle sowieso wel streng hier, met die hele politie bak enzo.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten