Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
Analoxx schreef:
Licht wel echt aan de line-up en of ik mensen mee krijg!
Als het echt een kaas line-up is, dan laat ik hem mooi aan me voorbij gaan :P
Mocht de line-up dusdanig vet zijn, dan wil ik hier best aanwezig zijn! nog nooit een q-dance feest meegemaakt tijdens oud & nieuw! dus ben wel benieuwd hoe dat is! en idd, dat standaard zuipen in de buurt met een paar leuke pijtjes erbij heb ik ook wel gehad nu -.-


het gaat om de sfeer.....de dj's zijn bijzaak op zo'n avond :P

Helemaal mee eens! Vorig jaar puur en alleen al door de sfeer een geweldige avond gehad. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk vier ik gewoon oud en nieuw hier met genoeg bekende :beer:
Maar misschien weet ik ze nog wel om te praten en ben ik aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 09:43 
 
Hardtraxx Veteran

ich bin dabei!!!! me ouders kopen kaarten :cool: :P
beter hier dan thuis oud en nieuw net zo dood als vorige jaar :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 11:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
roberttt schreef:
Twijfel of ik hier naar toe ga... Hangt er even vanaf of ik op tijd een kaartje kan kopen >.<

Gewoon doen, zie je om half 8 op bijlmer.


:lol: Dat was me toch een begin van 2012... xd Maarja, tot dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
TiMOTHYb schreef:
roberttt schreef:
Twijfel of ik hier naar toe ga... Hangt er even vanaf of ik op tijd een kaartje kan kopen >.<

Gewoon doen, zie je om half 8 op bijlmer.


:lol: Dat was me toch een begin van 2012... xd Maarja, tot dan :)

Pff, ik weet nog dat we daar lekker vuurwerk aan het afsteken waren om mensjes te vermaken (en gehoorbeschadiging toe te brengen) onder het station. Dat was epic. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oh waren jullie dat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 14:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik weet nog dat ik totaal beduusd op het perron stond te wachten met een groep HT-ers die op 't feest zelf onvindbaar waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
oh waren jullie dat :D

Ja, en later kregen we een WhatsApp bericht dat de politie onderweg was naar het station. Gelukkig was het vuurwerk toen al op, want we dachten er helemaal niet bij na dat het niet echt legaal vuurwerk was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overlast veroorzaken en weer flinks de ziekte in hier. :cool:

Ditmaal siervuurwerk richting de rij zetten, want dat heeft vast een leuker effect dan de lucht in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 14:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een schavuiten zijn jullie ook ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2012 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schorriemorrie, dat is het! Gespuis... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Al speculaties wat de kaartjes gaan kosten? Wil ook graag heen. ^_^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 11:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Boosterz schreef:
Al speculaties wat de kaartjes gaan kosten? Wil ook graag heen. ^_^


€60,-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 07:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hopelijk niet weer zo'n extreem lange rij voor de ingang, wat een ramp was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 09:50 
 

hoebedoelje schreef:
Hopelijk niet weer zo'n extreem lange rij voor de ingang, wat een ramp was dat.

jawel. ook best logisch, treinen rijden maar tot 8 uur...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 10:10 
 

iig audiofreq duss....

http://mqleod.bo.lt/freqshow
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 10:10 
 

doebel :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 11:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Neem aan dat de kaartverkoop gewoon om 13:00 begint?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Hopelijk niet weer zo'n extreem lange rij voor de ingang, wat een ramp was dat.

Stond best een lange rij ja, maar ik was super snel binnen. En dat terwijl er ook nog eens goed werd gefouilleerd, was prima geregeld daar aan de ingang!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Neem aan dat de kaartverkoop gewoon om 13:00 begint?


http://freaqshow.tickets.q-dance.nl/

Hier staat 00.00
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 15:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wtf wat is dat nou voor achterlijke tijd? Lekker bezig Q-Dance *zucht*
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

alsof dit in een half uur uitverkoopt :P
Rustig aan maar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoop dat ze ook dit jaar iets meer aan decor doen.....
mja zal vast wel aangezien je nu volgens mij geen voice of holland crap 2 dagen voor t feest hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Treinen rijden dus maar tot 8 uur op 31 december toch? Maar wanneer rijden ze weer op 1 januari?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LucR schreef:
Treinen rijden dus maar tot 8 uur op 31 december toch? Maar wanneer rijden ze weer op 1 januari?


vorig jaar maar half uurtje ofzo hoeven wachten op de metro. Denk dat treinen ook gewoon redelijk normaal rijden
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten