Poster: Freaqshow
Past

Freaqshow

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Khadber wrote:2x Qountdown gehad (inclusief de befaamde Gostosa-editie), was een prima concept verder. Laatste twee jaar in de lokale kroeg gezeten, maar daar heb ik geen trek meer in. Zit nu wel een goede kans in dat ik hier aanwezig ben. Eerst maar eens kijken wat dit voor concept gaat worden (al hoop ik dat ze die half uurs sets van doorbrekende artiesten erin houden!).
Het puntje? :P of doubler haha
Maar voor mij een dikke optie dit feest!
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Daveytl wrote:Oud en Nieuw is gewoon snoeihard tanken in Aalten ( :yay: :clap: :beer: :worship: :love: (L) ) dus niet aanwezig.
Ik heb wel betere dingen te doen dan naar kaas hardstyle luisteren tijdens Oud & Nieuw.
:bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer:
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Sowieso aanwezig, oud en nieuw vieren in het dorp is standaard niet veel soeps. Qountdown was vorig jaar heilig!

Alleen wat een vage naam voor een feest.. :P
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Normaal gesproken houden meeste van mijn vrienden echt van hardstyle, maar tot mijn verbazing leek het ze een erg vet feest. Aanwezig met 14 man dus :yay: :yay:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Klinkt logisch :P
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Zeker weten aanwezig hier!
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Misschien dit jaar ook maar is aanwezig, vuurwerk heb ik wel een beetje gezien.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
sowieso weer

liever 150 euro opzuipen dan 150 euro de lucht in schieten en 3 uur al in bed liggen
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
AniThing wrote:sowieso weer

liever 150 euro opzuipen dan 150 euro de lucht in schieten en 3 uur al in bed liggen
Of gewoon goedkoop houden en 10-20 euro uitgeven aan water en door gezelligheid en omstandigheden ook een toffe avond hebben. :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Chukkels wrote:

Of gewoon goedkoop houden en 10-20 euro uitgeven aan water en door gezelligheid en omstandigheden ook een toffe avond hebben. :whistle:

tjaa ieder ze ding :P
met oud en nieuw mag je alles :D
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
AniThing wrote:
Chukkels wrote:

tjaa ieder ze ding :P
met oud en nieuw mag je alles :D
Dat bedoel ik :woot:
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Dat was te merken op QD, Jemig waren er een hoop goed door mekaar :D
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Qountdown leek me supervet. En de ziggodome! Ideaal. Zaterdag mooi kaartje halen
Q
Hardtraxxer
152 posts member since 2011
last seen Mar 2016
Dikke optie! De kroeg hier in dorp is failliet(kansloos xd ) en willen toch is een keer echt knallend het nieuwe jaar in!!
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Licht wel echt aan de line-up en of ik mensen mee krijg!
Als het echt een kaas line-up is, dan laat ik hem mooi aan me voorbij gaan :P
Mocht de line-up dusdanig vet zijn, dan wil ik hier best aanwezig zijn! nog nooit een q-dance feest meegemaakt tijdens oud & nieuw! dus ben wel benieuwd hoe dat is! en idd, dat standaard zuipen in de buurt met een paar leuke pijtjes erbij heb ik ook wel gehad nu -.-
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Analoxx wrote:Licht wel echt aan de line-up en of ik mensen mee krijg!
Mocht de line-up dusdanig vet zijn, dan wil ik hier best aanwezig zijn! nog nooit een q-dance feest meegemaakt tijdens oud & nieuw! dus ben wel benieuwd hoe dat is! en idd, dat standaard zuipen in de buurt met een paar leuke pijtjes erbij heb ik ook wel gehad nu -.-
het gaat om de sfeer.....de dj's zijn bijzaak op zo'n avond :P
N
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2012
last seen Nov 2012
Hier ook t probleem dat ik (bijna) niemand mee kan krijgen.. de meeste van mijn vrienden willen allemaal wat anders (eindelijk) dan in t dorp een kroeg pakken,
maar niemand wil o&n vieren @ een hardstyle feest..
Achja ik hoop dat ik er in ieder geval een stuk of 3 mee kan krijgen, wil hier eigenlijk zeker bij zijn :D
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
AniThing wrote:
Dat kan ik opzich wel begrijpen :P Qlimax zal dit jaar ook ongeveer hetzelfde zijn! toch maar voor het feest en fe sfeer er heen gaan! maar zal is kijken wie ik meee kan krijgen! :)
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Hele grote optie, eens kijken wie ik van de vriendenclub hier mee naartoe krijg :) .
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
AniThing wrote:
Ook aan het licht blijkbaar :innocent: :P
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Lyst wrote: Ook aan het licht blijkbaar :innocent: :P
Ik zat nog te twijfelen of ik zou gaan naziën over het 'licht' maar daar hoef ik me gelukkig geen zorgen meer over te maken :lol:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Twijfel of ik hier naar toe ga... Hangt er even vanaf of ik op tijd een kaartje kan kopen >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
roberttt wrote:Twijfel of ik hier naar toe ga... Hangt er even vanaf of ik op tijd een kaartje kan kopen >.<
gewoon doen
G
Lyst wrote:Ook aan het licht blijkbaar :innocent: :P
wat dan?
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
roberttt wrote:Twijfel of ik hier naar toe ga... Hangt er even vanaf of ik op tijd een kaartje kan kopen >.<
Gewoon doen, zie je om half 8 op bijlmer.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 33 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago