Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 09:50 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
2x Qountdown gehad (inclusief de befaamde Gostosa-editie), was een prima concept verder. Laatste twee jaar in de lokale kroeg gezeten, maar daar heb ik geen trek meer in. Zit nu wel een goede kans in dat ik hier aanwezig ben. Eerst maar eens kijken wat dit voor concept gaat worden (al hoop ik dat ze die half uurs sets van doorbrekende artiesten erin houden!).

Het puntje? :P of doubler haha
Maar voor mij een dikke optie dit feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 12:40 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Oud en Nieuw is gewoon snoeihard tanken in Aalten ( :yay: :clap: :beer: :worship: :love: (L) ) dus niet aanwezig.
Ik heb wel betere dingen te doen dan naar kaas hardstyle luisteren tijdens Oud & Nieuw.

:bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer: :bomb: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 12:43 

Hardtraxx Veteran

Sowieso aanwezig, oud en nieuw vieren in het dorp is standaard niet veel soeps. Qountdown was vorig jaar heilig!

Alleen wat een vage naam voor een feest.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 14:08 

Hardtraxxer

Normaal gesproken houden meeste van mijn vrienden echt van hardstyle, maar tot mijn verbazing leek het ze een erg vet feest. Aanwezig met 14 man dus :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 14:33 

Aan het typen...

Klinkt logisch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 14:36 

Hardtraxx Addict

Zeker weten aanwezig hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 15:15 

Hardtraxx Veteran

Misschien dit jaar ook maar is aanwezig, vuurwerk heb ik wel een beetje gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 15:34 

Hardtraxx Veteran

sowieso weer

liever 150 euro opzuipen dan 150 euro de lucht in schieten en 3 uur al in bed liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 15:36 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
sowieso weer

liever 150 euro opzuipen dan 150 euro de lucht in schieten en 3 uur al in bed liggen

Of gewoon goedkoop houden en 10-20 euro uitgeven aan water en door gezelligheid en omstandigheden ook een toffe avond hebben. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 15:53 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
AniThing schreef:
sowieso weer

Of gewoon goedkoop houden en 10-20 euro uitgeven aan water en door gezelligheid en omstandigheden ook een toffe avond hebben. :whistle:

tjaa ieder ze ding :P
met oud en nieuw mag je alles :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 16:27 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Chukkels schreef:
AniThing schreef:
sowieso weer

tjaa ieder ze ding :P
met oud en nieuw mag je alles :D

Dat bedoel ik :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 18:30 

Hardtraxx Addict

Dat was te merken op QD, Jemig waren er een hoop goed door mekaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 08:56 

Hardtraxx Veteran

Qountdown leek me supervet. En de ziggodome! Ideaal. Zaterdag mooi kaartje halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 11:35 

Hardtraxxer

Dikke optie! De kroeg hier in dorp is failliet(kansloos xd ) en willen toch is een keer echt knallend het nieuwe jaar in!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 11:55 

Hardtraxx Addict

Licht wel echt aan de line-up en of ik mensen mee krijg!
Als het echt een kaas line-up is, dan laat ik hem mooi aan me voorbij gaan :P
Mocht de line-up dusdanig vet zijn, dan wil ik hier best aanwezig zijn! nog nooit een q-dance feest meegemaakt tijdens oud & nieuw! dus ben wel benieuwd hoe dat is! en idd, dat standaard zuipen in de buurt met een paar leuke pijtjes erbij heb ik ook wel gehad nu -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 12:04 

Hardtraxx Veteran

Analoxx schreef:
Mocht de line-up dusdanig vet zijn, dan wil ik hier best aanwezig zijn! nog nooit een q-dance feest meegemaakt tijdens oud & nieuw! dus ben wel benieuwd hoe dat is! en idd, dat standaard zuipen in de buurt met een paar leuke pijtjes erbij heb ik ook wel gehad nu -.-

het gaat om de sfeer.....de dj's zijn bijzaak op zo'n avond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 12:06 

Hardtraxx Newbie

Hier ook t probleem dat ik (bijna) niemand mee kan krijgen.. de meeste van mijn vrienden willen allemaal wat anders (eindelijk) dan in t dorp een kroeg pakken,
maar niemand wil o&n vieren @ een hardstyle feest..
Achja ik hoop dat ik er in ieder geval een stuk of 3 mee kan krijgen, wil hier eigenlijk zeker bij zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 12:17 

Hardtraxx Addict

AniThing schreef:
Analoxx schreef:

Dat kan ik opzich wel begrijpen :P Qlimax zal dit jaar ook ongeveer hetzelfde zijn! toch maar voor het feest en fe sfeer er heen gaan! maar zal is kijken wie ik meee kan krijgen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 13:22 

Hardtraxx Addict

Hele grote optie, eens kijken wie ik van de vriendenclub hier mee naartoe krijg :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 13:35 

Aan het typen...

AniThing schreef:
Analoxx schreef:

Ook aan het licht blijkbaar :innocent: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 15:04 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Ik zat nog te twijfelen of ik zou gaan naziƫn over het 'licht' maar daar hoef ik me gelukkig geen zorgen meer over te maken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 15:13 

Donateur

Twijfel of ik hier naar toe ga... Hangt er even vanaf of ik op tijd een kaartje kan kopen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 16:34 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Twijfel of ik hier naar toe ga... Hangt er even vanaf of ik op tijd een kaartje kan kopen >.<

gewoon doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 21:25 

Lyst schreef:

wat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 21:28 

Donateur

roberttt schreef:

Gewoon doen, zie je om half 8 op bijlmer.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten