Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 18:31 
 

Nemesyz schreef:
Wtf wat is dat nou voor achterlijke tijd? Lekker bezig Q-Dance *zucht*

achterlijke tijd?
ultra chill juist :D
overdag lekker rust :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 21:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Wtf wat is dat nou voor achterlijke tijd? Lekker bezig Q-Dance *zucht*

Is juist prima want anders moet ik werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 21:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

En wat boeit het, alsof je moet gaan F5en voor dit feest ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon weer een zekerheidje hoor! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 00:07 
 

Tickets in de pocket! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 00:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Tickets in de pocket! :bomb:


Me too. Samen heen en terug reizen Swoosherd? (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 00:42 
 

Nemesyz schreef:
KSwoosh schreef:
Tickets in de pocket! :bomb:


Me too. Samen heen en terug reizen Swoosherd? (L)

Heel goed idee!!

Kom dan wel van wintersport die dag, dus moeten ff kijken hoe precies, maar ik ben 100% ervoor in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga je dan ^^ weer via Den Bosch, zoals afgelopen jaar? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 07:53 
 
Hardtraxx Addict

Binnenkort ook even een kaartje kopen. Zoals het er nu naar uit ziet met Kswoosh erheen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 08:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets binnen! Ik ga ook maar met Kswoosh erheen dan! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tickets binnen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 12:59 
 

sjobie schreef:
Tickets binnen! Ik ga ook maar met Kswoosh erheen dan! ^^

prima!
maar waar kom jij vandaan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaartjes besteldddddddd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
sjobie schreef:
Tickets binnen! Ik ga ook maar met Kswoosh erheen dan! ^^

prima!
maar waar kom jij vandaan dan?


Was meer omdat die mensen die boven mij poste allemaal met jou gingen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 16:40 
 

sjobie schreef:
KSwoosh schreef:
sjobie schreef:
Tickets binnen! Ik ga ook maar met Kswoosh erheen dan! ^^

prima!
maar waar kom jij vandaan dan?


Was meer omdat die mensen die boven mij poste allemaal met jou gingen xd

oh haha zie et nu pas :lol: maar je bent welkom hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 17:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook kaartje binnen. :D zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

ook hier tickets in de pocket ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 19:08 
 
Hardtraxxer

facebook

E-Force Edward Aandewiel gaat naar FreaQshow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
facebook

E-Force Edward Aandewiel gaat naar FreaQshow.

Deetox en Delete ook, zegt niks ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2012 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
opaa schreef:
facebook

E-Force Edward Aandewiel gaat naar FreaQshow.

Deetox en Delete ook, zegt niks ;)


Dat is nog al simpel dan! Deetox vs Delete op Freaqshow! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 12:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kaartje is binnen! Heb er zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2012 12:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Kaartje is binnen! Heb er zin in :D

Wij gaan lekker freaken op onze show! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 19:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bijna zeker aanwezig nog even line up afwachten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
facebook

E-Force Edward Aandewiel gaat naar FreaQshow.

Heb je mister speculoos ook weer hoor. :P

Hoop dat hij er staat iig, een van de grootste eindbazen op het moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 17:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ze hoeven hier niet weer een 2de zaal te doen....
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten