Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 08:18 
 

Festuca schreef:
Erg benieuwd naar dit concept!
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 10:01 
 
Hardtraxx Elite

heenheenheen! :love:
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 11:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vorig jaar wegens privé-omstandigheden niet geweest (QD), wil het dit jaar voor geen goud missen. Die oud en nieuw feestjes zijn epic.
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 11:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Oud & Nieuw begint toch elk jaar saaier te worden :P

Inderdaad, benieuwd wat dit nou word, als 't de hele avond hardstyle met een beetje fatsoenlijke lineup is, dan ga ik hier maar eens balletje opgooien.
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 11:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

denk dat ik wel ga.
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar 's kijken of ik dit jaar wel vrienden mee kan krijgen. Want leuk feestje of niet, oud & nieuw vieren zonder goede vrienden ga ik van m'n leven niet doen.
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 11:26 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zouden jullie niet eerst afwachten wat voor muziek hier gedraaid wordt? Hardstyle mag dan wel waarschijnlijk zijn, maar het wordt nergens genoemd. :P
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 11:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Zouden jullie niet eerst afwachten wat voor muziek hier gedraaid wordt? Hardstyle mag dan wel waarschijnlijk zijn, maar het wordt nergens genoemd. :P


De kans op geen hardstyle is denk ik 0,00001%.
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 12:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Lyst schreef:
Zouden jullie niet eerst afwachten wat voor muziek hier gedraaid wordt? Hardstyle mag dan wel waarschijnlijk zijn, maar het wordt nergens genoemd. :P


De kans op geen hardstyle is denk ik 0,00001%.

Die kans ik ook net zo groot dat Headhunterz er niet staat!
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 12:40 
 
Hardtraxx Veteran



je ziet beelden van de feestfabriek van 2 jaar terug... misschien dat het zo'n soort concept zal zijn, me like :D !
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feestfabriek! :loving:
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Toch maar 's kijken of ik dit jaar wel vrienden mee kan krijgen. Want leuk feestje of niet, oud & nieuw vieren zonder goede vrienden ga ik van m'n leven niet doen.

Couldn't agree more.
En aangezien mijne niet van hs houden ben ik hier ook op zeker niet aanwezig :D
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 13:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afgelopen oud en nieuw lag ik samen met mn meissie allebei doodziek in bed. Dit jaar hopelijk wel aanwezig hier :).
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oud en Nieuw is gewoon snoeihard tanken in Aalten ( :yay: :clap: :beer: :worship: :love: (L) ) dus niet aanwezig.
Ik heb wel betere dingen te doen dan naar kaas hardstyle luisteren tijdens Oud & Nieuw.
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

gvd echt zin in. ben dat oud en nieuw hier ind e buurt wel zat..
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 15:50 
 
Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
G1LL schreef:
Toch maar 's kijken of ik dit jaar wel vrienden mee kan krijgen. Want leuk feestje of niet, oud & nieuw vieren zonder goede vrienden ga ik van m'n leven niet doen.

Couldn't agree more.
En aangezien mijne niet van hs houden ben ik hier ook op zeker niet aanwezig :D


zelfde probleem... maar ga ze toch zeker wel proberen over te halen!
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 15:53 
 
Hardtraxx Elite

dit lijkt me echt een heel vet concept :D , jammer genoeg nog geen 18
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
G1LL schreef:
Toch maar 's kijken of ik dit jaar wel vrienden mee kan krijgen. Want leuk feestje of niet, oud & nieuw vieren zonder goede vrienden ga ik van m'n leven niet doen.

Couldn't agree more.
En aangezien mijne niet van hs houden ben ik hier ook op zeker niet aanwezig :D

En wat nou als ik Mandy overhaal om te gaan? :whistle: :innocent:
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer waarschijnlijk aanwezig :)
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Henk-Jan schreef:
G1LL schreef:
Toch maar 's kijken of ik dit jaar wel vrienden mee kan krijgen. Want leuk feestje of niet, oud & nieuw vieren zonder goede vrienden ga ik van m'n leven niet doen.

Couldn't agree more.
En aangezien mijne niet van hs houden ben ik hier ook op zeker niet aanwezig :D

En wat nou als ik Mandy overhaal om te gaan? :whistle: :innocent:

Dan gaat ze alleen :P
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 17:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Denk dat ik hier ook wel weer bij ben :D
Vorig jaar QD erg goed bevallen :D
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 17:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Dan gaat ze alleen :P

Op feesten is altijd iedereen je vriend.
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2x Qountdown gehad (inclusief de befaamde Gostosa-editie), was een prima concept verder. Laatste twee jaar in de lokale kroeg gezeten, maar daar heb ik geen trek meer in. Zit nu wel een goede kans in dat ik hier aanwezig ben. Eerst maar eens kijken wat dit voor concept gaat worden (al hoop ik dat ze die half uurs sets van doorbrekende artiesten erin houden!).
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 18:36 
 

freddyadu, waar je ook bent, aan jou de vraag: ben je er dit jaar weer bij?
vorig jaar was wel geniaal hehe
Bericht Geplaatst op 06 okt 2012 21:12 
 
Hardtraxx Addict

Wil hier zeker bij zijn, vorig jaar Qountdown echt een van het beste feest waar ik ooit ben geweest. Zo'n bizar toffe mooie sfeer :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten