Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Bericht Geplaatst op 02 jan 2013 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Vond het m'n 60 euro bij lange na niet waard..

- Vloer in de hal, serieus je bouwt iets nieuws, maar denkt niet na over een vloer met anti-slip?
- Vloer in de zaal geen haar beter, had na 2 uur dansen gewoon al last en kramp in m'n benen.


Jij had er wel last van ja :P
Bericht Geplaatst op 02 jan 2013 12:33 
 
Hardtraxx Newbie

Crypsis draaide er goed op zeg! Goed staan beuken daar.

Wie had er nog meer last van de treingeluiden op de terugweg die op hardstyleplaten leken? Het galmde nog even lekker na. Ook leek ik stemmen te horen.
Bericht Geplaatst op 02 jan 2013 12:40 
 

Echt een leuk feest, maar het nieuwjaarsgevoel miste ik dit jaar meer als vorig jaar op Qountdown. Wellicht doordat ik ineens alle mensen kwijt was om 23:55 xd niet echt handig haha
De enorm grote en gezellige groep maakte gelukkig dit meer dan goed, want wat een gezelligheid was daar!

+++ Onze enorm grote gezellige groep
++ Geluid
+ Sfeer
- Zaal 2 die onbereikbaar was zoals gewoonlijk
- Gladde vloer in de gangen (en ze gingen gewoon zout strooien :') wat overigens wel supergoed hielp xd )
- Lage hoeveelheid verkleedde mensen
- Tegenvallend 00:00 momentje
- Enorm dure muntjes
- Karige lichtshow
- Gare intro's op een klein schermpjhe
Bericht Geplaatst op 02 jan 2013 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe duur waren de muntjes? Ik dacht namelijk dat de 2.80 van QDP Headhunterz tijdelijk was omdat het ADE was. Bij Qlimax waren ze ook al 2.60.
Bericht Geplaatst op 02 jan 2013 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2,90 volgens mij
Bericht Geplaatst op 02 jan 2013 13:19 
 

tommetjeuh schreef:
2,90 volgens mij

idd, moest er verdomme 20 euro in gooien voor 5 muntjes en kreeg maar 4.50 terug :/ achterlijk duur
beter gooien ze altijd die gare 2e zaal dicht, scheelt weer een hoop kosten!
Bericht Geplaatst op 02 jan 2013 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
gare 2e zaal


It starts to spread
Bericht Geplaatst op 02 jan 2013 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
gare 2e zaal


It starts to spread

And so it begins :cool:
Bericht Geplaatst op 02 jan 2013 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
gare 2e zaal


It starts to spread

Wass ur fanaf ut beginn af aan byyyy!!
Bericht Geplaatst op 02 jan 2013 14:04 
 
Hardtraxxer

ergens aan 't begin van de avond kwamen er 2 mensen naar me toe met de boodschap:

"q-dance is coming to america!"

super cool, haha! ik ben namelijk nog nooit herkend van wat voor online medium dan ook, en nu dus wel. Daarnaast waren er nog een paar hardtraxxers die me aanspraken, ook nog nooit gehad! Iedereen was in ieder geval gezellig, maar ik moet toegeven dat ik de meeste namen al kwijt ben.....

Tot de volgende ;)
Bericht Geplaatst op 02 jan 2013 14:04 
 

Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
gare 2e zaal

It starts to spread

?
Bericht Geplaatst op 02 jan 2013 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Loveland waar ik was was 1 muntje 3 euro :/ 1 raketje kosten 3 euro :/
Bericht Geplaatst op 02 jan 2013 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
ergens aan 't begin van de avond kwamen er 2 mensen naar me toe met de boodschap:

"q-dance is coming to america!"

super cool, haha! ik ben namelijk nog nooit herkend van wat voor online medium dan ook, en nu dus wel. Daarnaast waren er nog een paar hardtraxxers die me aanspraken, ook nog nooit gehad! Iedereen was in ieder geval gezellig, maar ik moet toegeven dat ik de meeste namen al kwijt ben.....

Tot de volgende ;)

Dat waren ik en banaanslak ^^ en ergens tegen het einde van de avond was ik het weer, deze keer met mr. lellebel :lol:
Bericht Geplaatst op 02 jan 2013 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
ergens aan 't begin van de avond kwamen er 2 mensen naar me toe met de boodschap:

"q-dance is coming to america!"

super cool, haha! ik ben namelijk nog nooit herkend van wat voor online medium dan ook, en nu dus wel. Daarnaast waren er nog een paar hardtraxxers die me aanspraken, ook nog nooit gehad! Iedereen was in ieder geval gezellig, maar ik moet toegeven dat ik de meeste namen al kwijt ben.....

Tot de volgende ;)

heb je ook herkend hoor!
Bericht Geplaatst op 02 jan 2013 16:17 
 
Hardtraxx Newbie

Architect van de Ziggodome is niet helemaal 100% volgens mij. Met een lift naar boven toe die net zo veel ruimte in beslag neemt als de trap die omlaag gaat. Waarom dan niet 2 trappen?
Verder was ik in een kwartiertje boven. Ik vond dit nog mee vallen maar heb gehoord dat sommige er wel een halfuur instonden.
Verder top feest!
Bericht Geplaatst op 02 jan 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

opaa schreef:
ergens aan 't begin van de avond kwamen er 2 mensen naar me toe met de boodschap:

"q-dance is coming to america!"

super cool, haha! ik ben namelijk nog nooit herkend van wat voor online medium dan ook, en nu dus wel. Daarnaast waren er nog een paar hardtraxxers die me aanspraken, ook nog nooit gehad! Iedereen was in ieder geval gezellig, maar ik moet toegeven dat ik de meeste namen al kwijt ben.....

Tot de volgende ;)


Ik had bij NRG Indoor op 28 december dat iemand mij ook herkende en hij dacht dat ik KSwoosh was xd grappig
Bericht Geplaatst op 02 jan 2013 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikADG schreef:
Architect van de Ziggodome is niet helemaal 100% volgens mij. Met een lift naar boven toe die net zo veel ruimte in beslag neemt als de trap die omlaag gaat. Waarom dan niet 2 trappen?
Verder was ik in een kwartiertje boven. Ik vond dit nog mee vallen maar heb gehoord dat sommige er wel een halfuur instonden.
Verder top feest!


het ligt natuurlijk aan de architect dat q-dance een 2de zaal met dj's wil vullen. >.<
Bericht Geplaatst op 02 jan 2013 16:41 
 
Hardtraxxer

Ja Valentijn, jou en Daniel kende ik al, en Nando ook van gezicht. Maar De rest dus niet. Ik kan me ook herinneren dat ik met iets van Steffnov of iets met Stefan heb gepraat..... maar zal allemaal wel haha
Bericht Geplaatst op 02 jan 2013 16:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
ErikADG schreef:
Architect van de Ziggodome is niet helemaal 100% volgens mij. Met een lift naar boven toe die net zo veel ruimte in beslag neemt als de trap die omlaag gaat. Waarom dan niet 2 trappen?
Verder was ik in een kwartiertje boven. Ik vond dit nog mee vallen maar heb gehoord dat sommige er wel een halfuur instonden.
Verder top feest!


het ligt natuurlijk aan de architect dat q-dance een 2de zaal met dj's wil vullen. >.<

De architect houdt toch wel rekening met het feit dat er feesten worden gegeven waarbij wellicht meerdere zalen in gebruik worden genomen? Organisatoren moeten de locatie optimaal vullen om zo maximale winst te draaien. Wegens drukte zorgt het in dit geval voor opstoppingen bij de lift.

Natuurlijk is Q degene die ervoor kies om de 2e zaal daadwerkelijk te gebruiken. Op zich geen verkeerd idee, maar als je zag wat voor problemen dit gaf bij Headhunterz - Hard with style, moet je toch eens achter je oren krabben om deze keuze nog eens te maken.
Bericht Geplaatst op 02 jan 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
AniThing schreef:
ErikADG schreef:
Architect van de Ziggodome is niet helemaal 100% volgens mij. Met een lift naar boven toe die net zo veel ruimte in beslag neemt als de trap die omlaag gaat. Waarom dan niet 2 trappen?
Verder was ik in een kwartiertje boven. Ik vond dit nog mee vallen maar heb gehoord dat sommige er wel een halfuur instonden.
Verder top feest!


het ligt natuurlijk aan de architect dat q-dance een 2de zaal met dj's wil vullen. >.<

De architect houdt toch wel rekening met het feit dat er feesten worden gegeven waarbij wellicht meerdere zalen in gebruik worden genomen? Organisatoren moeten de locatie optimaal vullen om zo maximale winst te draaien. Wegens drukte zorgt het in dit geval voor opstoppingen bij de lift.

Natuurlijk is Q degene die ervoor kies om de 2e zaal daadwerkelijk te gebruiken. Op zich geen verkeerd idee, maar als je zag wat voor problemen dit gaf bij Headhunterz - Hard with style, moet je toch eens achter je oren krabben om deze keuze nog eens te maken.

De artiesten voor Freaqshow waren van tevoren allang geboekt, allang voordat HHZ plaatsvond. En aangezien de 3e zaal nog niet in gebruik genomen kan/mag worden, kon Q-Dance moeilijk zeggen tegen de artiesten van 'ja sorry, we hebben problemen gehad met de 2e zaal en die willen we nu niet, dus cancellen we jullie maar'.
Bericht Geplaatst op 02 jan 2013 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Ja Valentijn, jou en Daniel kende ik al, en Nando ook van gezicht. Maar De rest dus niet. Ik kan me ook herinneren dat ik met iets van Steffnov of iets met Stefan heb gepraat..... maar zal allemaal wel haha

Weet niet wat je op had, maar ik was het in ieder geval niet :lol:

Waarom heb ik het gevoel dat David hier achter zit... :whistle:
Bericht Geplaatst op 02 jan 2013 18:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
De artiesten voor Freaqshow waren van tevoren allang geboekt, allang voordat HHZ plaatsvond. En aangezien de 3e zaal nog niet in gebruik genomen kan/mag worden, kon Q-Dance moeilijk zeggen tegen de artiesten van 'ja sorry, we hebben problemen gehad met de 2e zaal en die willen we nu niet, dus cancellen we jullie maar'.

Dan mag ik hopen dat bij een volgend evenement in de Ziggodome de huidige 2e zaal niet meer in gebruik zal worden genomen, mits er nog geen plannen zijn uiteraard.
Bericht Geplaatst op 02 jan 2013 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Heeft iemand het setje van Chris One voor me?

Die draaide hier niet eens...
Bericht Geplaatst op 02 jan 2013 18:31 
 

KSwoosh schreef:
- Gladde vloer in de gangen (en ze gingen gewoon zout strooien :') wat overigens wel supergoed hielp xd )
- Karige lichtshow

:lol:
Bericht Geplaatst op 02 jan 2013 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb me prima vermaakt! Wouden eigenlijk naar Frequencerz & E-Force maar schoot niet op met die lift. Dus toch maar bij Brennan Heart gebleven. En als ik me op zijn set kan vermaken, moet het wel een vet feest zijn geweest!

Gelukkig nieuwjaar allemaal
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten