Echt een leuk feest, maar het nieuwjaarsgevoel miste ik dit jaar meer als vorig jaar op Qountdown. Wellicht doordat ik ineens alle mensen kwijt was om 23:55

niet echt handig haha
De enorm grote en gezellige groep maakte gelukkig dit meer dan goed, want wat een gezelligheid was daar!
+++ Onze enorm grote gezellige groep
++ Geluid
+ Sfeer
- Zaal 2 die onbereikbaar was zoals gewoonlijk
- Gladde vloer in de gangen (en ze gingen gewoon zout strooien :') wat overigens wel supergoed hielp

)
- Lage hoeveelheid verkleedde mensen
- Tegenvallend 00:00 momentje
- Enorm dure muntjes
- Karige lichtshow
- Gare intro's op een klein schermpjhe