Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 22:12 
 
Hardtraxxer

euhh..

Hoe gaat iedereen verkleed?
Ik kom waarschijnlijk als Wally. roodwit gestreept shirt en muts en rond brilletje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na heel wat lange dagen werken kan ik nu eindelijk aan oudjaarsdag denken.

De zin begint nu dan toch op gang te komen, ben erg benieuwd naar de Ziggodome! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 01:49 
 

mocht iemand nog behoefte hebben aan een iphone achtergrondje:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 13:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Superveel zin in! Zit er over te denken om heel die volksverhuizing naar zaal 2 maar gewoon te laten zitten. Wil wel heel graag E-Force zien maar aan de andere kant is die zaal fucking klein, en wordt het een ramp om daar te komen.

Ziggo Dome experts, hoe is die zaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 13:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klein, en kut bereikbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Klein, en kut bereikbaar.


Maar het geluid is awesome. ;)

En vergeet de hal om de zaal niet. Daar kun je lekker glijden en poten breken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 14:02 
 

TiMOTHYb schreef:
Klein, en kut bereikbaar.

dit.
vooral kut bereikbaar
echt een drama daar...

Boosterz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Klein, en kut bereikbaar.


Maar het geluid is awesome. ;)

En vergeet de hal om de zaal niet. Daar kun je lekker glijden en poten breken. :thumbup:

ohja idd xd die gangen zijn echt nog erger als bij de HMH xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 13:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuckin vet feest gehad! Wel helemaal verrot nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

deze nacht was echt awesome :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 18:57 
 

Hier is gister echt belachelijk slecht gedraaid. Desalniettemin een goeie avond gehad.

Noisecontrollers atmozfears brennan heart waren ook echt om te janken gewoon :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 18:59 
 
Hardtraxx Addict

Ik was niet aanwezig maar heb Ran-D en Crypsis gehoord en die vond ik toch wel erg goed draaien :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja was wel leuk denk ik zo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 19:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alles was leuk, behalve de muziek op een enkele set na.
Desalniettemin onwijs goed vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

op een gegeven moment had ik het idee dat ik op een franse party stond :lol:

elke keer als k ging zeiken begon er ineens een fransman tegen me te lulle in het frans en anti-engels xd

later kwam k er ook nog een paar gewoon op de gang tegen die ook alleen maar frans lulde >.<

maar het geniaalste was een schot die k op de plee tegen kwam
begint ineens een heel lulverhaal te vertellen en t enige wat k er uit begreep was schotland :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

Fransen bij de WC's tref ik inderdaad ook altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 20:07 
 
Hardtraxx Elite

Vond het m'n 60 euro bij lange na niet waard..

- Vloer in de hal, serieus je bouwt iets nieuws, maar denkt niet na over een vloer met anti-slip?
- Vloer in de zaal geen haar beter, had na 2 uur dansen gewoon al last en kramp in m'n benen.
- Set van Crypsis, kijk je dan naar uit gooit hij alleen bijna Radical nr's erin laatste half uur..
- Kutsfeer meeste van de tijd
- Irritante mensen, maar die zijn helaas overal tegenwoordig

+ Toch nog gezellig gehad met iedereen!
+ Sommige setjes waren wel top

AniThing schreef:
maar het geniaalste was een schot die k op de plee tegen kwam
begint ineens een heel lulverhaal te vertellen en t enige wat k er uit begreep was schotland :lol:


Haha prachtig waarschijnlijk dezelfde maf als ik tegenkwam, ik verstond ook helemaal niks werd gek he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tjaa meestal hebben ze een ''gladde'' vloer zodat ze achteraf alles heel snel en makkelijk kunnen schoonmaken en opruimen


k ging stuk toen k ineens overal mannetjes zout zag strooien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
tjaa meestal hebben ze een ''gladde'' vloer zodat ze achteraf alles heel snel en makkelijk kunnen schoonmaken en opruimen


k ging stuk toen k ineens overal mannetjes zout zag strooien :lol:

Ja, zat ook even twee keer te knipperen met m'n oog, totdat ik het echt goed zag. Een donkere man met een bolderkar die de boel onder liep te strooien. Wel beter want bij Headhunterz ben ik twee keer op m'n giechel gegaan en je kan echt heel lelijk vallen op die vloeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 21:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jRn schreef:
AniThing schreef:
tjaa meestal hebben ze een ''gladde'' vloer zodat ze achteraf alles heel snel en makkelijk kunnen schoonmaken en opruimen


k ging stuk toen k ineens overal mannetjes zout zag strooien :lol:

Ja, zat ook even twee keer te knipperen met m'n oog, totdat ik het echt goed zag. Een donkere man met een bolderkar die de boel onder liep te strooien. Wel beter want bij Headhunterz ben ik twee keer op m'n giechel gegaan en je kan echt heel lelijk vallen op die vloeren.

Wil je de volgende keer eens voor doen hoe dat toen ging?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is goed, komt voor de bakker. Het kwam er op neer dat ik een stap zette en mn voet doorgleed waardoor ik met mijn stuitje de grond raakte. Gelukkig voelde ik er op dat moment niet zoveel van, maar de dag daarna kwam het twee keer zo hard terug. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 21:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben blij dat ik van 11 tot 2 boven ben geweest 3 heerlijke sets gehoord ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 22:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Over 't algemeen wel een goed feest, setjes waren slechter dan verwacht...

Ligt 't aan mij of was de set van Brennan Heart prerecorded? Vanaf de 5de track klonk het in ieder geval zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het feest zelf, muzikaal en qua aankleding, niet best. Zeker niet gezien hetgeen je ervoor betaalt. Aankleding was niet heel interessant, lichtshows ook niet, en de meerderheid van de setjes was matig.

Geluid was echter wel heel goed gedurende het hele feest (op t eerste uurtje Luna na waar het geluid te zacht stond). Daarnaast was de catering top (La Place :love: ), al mogen ze die schandalige prijzen wel omlaag gooien.

Echter werd dit feest weer gemaakt door de hele gezellige groep mensen waar we mee waren, dus toch een topavond gehad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 10:24 
 
Hardtraxx Newbie

Onthafloorx schreef:
Vond het m'n 60 euro bij lange na niet waard..

- Vloer in de hal, serieus je bouwt iets nieuws, maar denkt niet na over een vloer met anti-slip?
- Vloer in de zaal geen haar beter, had na 2 uur dansen gewoon al last en kramp in m'n benen.


Jaa dat vond ik ookal!
Net zo'n HMH vloer waar iedereen op weg glijdt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm gek heb zelf echt nergens last van gehad, de vloer in de gang was wel iets gladder maar ben geen enkele keer weg gegleden ofzo.. Vloer in de zaal vond ik precies goed zo ^^ Niet glad en ook niet zo stroef dat je vast plakt en schuurt bij het losgaan
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten