Vond het m'n 60 euro bij lange na niet waard..
- Vloer in de hal, serieus je bouwt iets nieuws, maar denkt niet na over een vloer met anti-slip?
- Vloer in de zaal geen haar beter, had na 2 uur dansen gewoon al last en kramp in m'n benen.
- Set van Crypsis, kijk je dan naar uit gooit hij alleen bijna Radical nr's erin laatste half uur..
- Kutsfeer meeste van de tijd
- Irritante mensen, maar die zijn helaas overal tegenwoordig
+ Toch nog gezellig gehad met iedereen!
+ Sommige setjes waren wel top
AniThing schreef:
maar het geniaalste was een schot die k op de plee tegen kwam
begint ineens een heel lulverhaal te vertellen en t enige wat k er uit begreep was schotland

Haha prachtig waarschijnlijk dezelfde maf als ik tegenkwam, ik verstond ook helemaal niks werd gek he.