Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 12:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waardeloos met die tweede zaal, hoop dat het een beetje te doen is qua wachttijden. Het is iig niet zo heel druk, dat scheelt weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

joooorrit schreef:
Tot morgen Partypeeeeeeps!

je weet dat het feest maandag is he? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
joooorrit schreef:
Tot morgen Partypeeeeeeps!

je weet dat het feest maandag is he? xd

Sssst xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 15:20 
 
Hardtraxx Elite

Heb hier zoveel zin in he! :yay:

Ohja en zou je gewoon een lenzen doosje met vloeistof mee mogen nemen, vast wel toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 15:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Heb hier zoveel zin in he! :yay:

Ohja en zou je gewoon een lenzen doosje met vloeistof mee mogen nemen, vast wel toch?

Die zou ik lekker verstoppen op een plek waar de zon niet schijnt.. Is niet makkelijk te controleren of het geen GHB of wat dan ook is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 15:58 
 
Hardtraxx Elite

Rampestamper schreef:
Onthafloorx schreef:
Heb hier zoveel zin in he! :yay:

Ohja en zou je gewoon een lenzen doosje met vloeistof mee mogen nemen, vast wel toch?

Die zou ik lekker verstoppen op een plek waar de zon niet schijnt.. Is niet makkelijk te controleren of het geen GHB of wat dan ook is..


Ja dat is het hem ook haha, maar anders ben ik wel facked.. 25 euro naar de klote. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 16:35 
 

ik had op Decibel een lenspotje met vloeistof mee omdat ik had verwacht met zo'n warm weer en dat stof dat men lenzen het niet de hele dag gingen trekken. Geen last van gehad algoed, maar had het lenspotje gewoon in men kous gestoken ;) controleren ze nooit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onverwachts toch aanwezig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gekut met die lift zeg.. Bouwen ze voor miljoenen en miljoenen euro's een poptempel en dan kan je niet eens fatsoenlijk van de ene zaal naar de andere zaal. En laat nou net mijn persoonlijke favoriet (E-Force) tegelijk staan met de meest gehate KUT DJ (BH)... Dus of vóór 12u naar boven en de show missen... of E-Force missen.. godver ik ben hier toch wel doodziek van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Wat een gekut met die lift zeg.. Bouwen ze voor miljoenen en miljoenen euro's een poptempel en dan kan je niet eens fatsoenlijk van de ene zaal naar de andere zaal. En laat nou net mijn persoonlijke favoriet (E-Force) tegelijk staan met de meest gehate KUT DJ (BH)... Dus of vóór 12u naar boven en de show missen... of E-Force missen.. godver ik ben hier toch wel doodziek van.


Zo die show zou ik echt niet willen missen man
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Wat een gekut met die lift zeg.. Bouwen ze voor miljoenen en miljoenen euro's een poptempel en dan kan je niet eens fatsoenlijk van de ene zaal naar de andere zaal. En laat nou net mijn persoonlijke favoriet (E-Force) tegelijk staan met de meest gehate KUT DJ (BH)... Dus of vóór 12u naar boven en de show missen... of E-Force missen.. godver ik ben hier toch wel doodziek van.


Zo die show zou ik echt niet willen missen man

jank.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol.. Ik zou zeggen.. Bis montaaaaaaaaaaaaaaaaag! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 19:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Wat een gekut met die lift zeg.. Bouwen ze voor miljoenen en miljoenen euro's een poptempel en dan kan je niet eens fatsoenlijk van de ene zaal naar de andere zaal. En laat nou net mijn persoonlijke favoriet (E-Force) tegelijk staan met de meest gehate KUT DJ (BH)... Dus of vóór 12u naar boven en de show missen... of E-Force missen.. godver ik ben hier toch wel doodziek van.


Zo die show zou ik echt niet willen missen man

Laten we eerlijk zijn, op oud en nieuw ben je toch niet bezig met de muziek. Het is meer alles er om heen wat het gezellig maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga dan zuipen in je hometown :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 21:14 
 
Hardtraxx Newbie

ik ben net nieuw op deze site maar ik vroeg me af of er veel drugs wordt gebruikt en of de beveiliging hier erg streng op let? Want ik zag het Zero Tolerance beleid vermeld staan? Moet je hier van schrikken of valt het wel mee? ik bedoel als je als een gek staat te hakken en op je wangen aan het kauwen bent pikken ze je er dan uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stoeptegel schreef:
ik ben net nieuw op deze site maar ik vroeg me af of er veel drugs wordt gebruikt en of de beveiliging hier erg streng op let? Want ik zag het Zero Tolerance beleid vermeld staan? Moet je hier van schrikken of valt het wel mee? ik bedoel als je als een gek staat te hakken en op je wangen aan het kauwen bent pikken ze je er dan uit?

Gebruik is niet verboden. Dus als je je niet irritant gedraagt als je wous bent, dan is er niks aan de hand. Daarbij is echt 90%+ vdk op het feest, dus je valt echt niet op. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 21:24 
 
Hardtraxx Newbie

haha ok mooi, goed om te weten.

mijn eerste hardstyle feest. van te voren altijd bij iemand thuis of in de auto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 21:32 
 
Hardtraxxer

stoeptegel schreef:
haha ok mooi, goed om te weten.

mijn eerste hardstyle feest. van te voren altijd bij iemand thuis of in de auto.


Waatt xd in de auto :lol:
Veel plezier iig !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

stoeptegel schreef:
haha ok mooi, goed om te weten.

mijn eerste hardstyle feest. van te voren altijd bij iemand thuis of in de auto.

Broer van Hardcoresjors?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 21:34 
 
Hardtraxx Newbie

hehe ja gewoon rondrijden en af en toe even stilstaan (met een trillende been uiteraard).

Thanks, jij ook!

Ik loop rond in een scream-pak btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 21:35 
 
Hardtraxx Newbie

Wout1997 schreef:
Broer van Hardcoresjors?

Hm wie wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 22:09 
 
Hardtraxx Newbie

stoeptegel schreef:
Want ik zag het Zero Tolerance beleid vermeld staan? Moet je hier van schrikken of valt het wel mee?


Dat zal je bij ieder feest zien staan en ja, dat valt heel erg mee;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 01:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stoeptegel schreef:
Wout1997 schreef:
Broer van Hardcoresjors?

Hm wie wat?

Dat is een befaamd HT-member die een keer ergens niet naar binnen mocht. Toen is hij drugs gaan gebruiken in de auto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 02:27 
 
Hardtraxx Newbie

Rampestamper schreef:
Dat is een befaamd HT-member die een keer ergens niet naar binnen mocht. Toen is hij drugs gaan gebruiken in de auto.


aaaaaah ok hehehe dan snap ik m. Nee ik ben er geen broer van. Is dat zo gek dan in de auto?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 04:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee hoor is normaal
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten