Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 14:56 

Hardtraxx Elite

Ik geloof dat bijna iedereen na 12 uur naar boven gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 15:40 

Hardtraxx Elite

hdhessel schreef:
Ik geloof dat bijna iedereen na 12 uur naar boven gaat :P

spreek voor jezelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 17:44 

Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:
Time table boeit me niet zoveel dit feest. :P

Luna gaat vast weer zo'n bazige early set neerzetten als toen op Thrillogy, helaas ga ik dan alleen nog nooit binnnen zijn. :(

Zullen wij al eerder doorgaan wes? haha :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 18:03 

Hardtraxx Elite

Gaat wel weer leuk worden in die kleine zaal, not. Bij Headhunterz was het ook al zo'n drama tijdens Frontliner en B-front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 20:01 

Hardtraxx Veteran

Ikzelf en een vriend van me hebben besloten om oud en nieuw toch in het dorp met vrienden te gaan vieren.

Dus onze kaartjes zijn te koop:
aanbod/2x-freaqshow-kaartje-t32101.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 23:14 

Hardtraxx Veteran

Ik verkoop em ook :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2012 16:48 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Ik verkoop em ook :)

Die :) moet een :( zijn en ik vind het een :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2012 16:51 

Hardtraxx Veteran

En ook ik ga helaas niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 01:06 

Hardtraxx Addict

Hoe zit het met drukte in de Ziggo Dome? Valt dat mee of is het in beide rooms altijd te druk? Ben er nog nooit geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 11:03 

Hardtraxx Veteran

Jonas schreef:
Hoe zit het met drukte in de Ziggo Dome? Valt dat mee of is het in beide rooms altijd te druk? Ben er nog nooit geweest.

Gezien dat dit nog niet uitverkocht is zou ik me niet te druk maken. Bij Headhunterz was het toen hij startte tot ongeveer 1 uur heel druk, daarna verhuisde iedereen ineens naar de tribunes en was het allemaal aardig te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 12:37 

Hardtraxx Addict

Drukte zal geen probleem worden vermoed ik. Zie alleen maar mensen die hun kaartje verkopen en het is ook nog lang niet uitverkocht geloof ik. Lekker veel ruimte dus... Hopelijk kom je dan ook fatsoenlijk zaal 2 in deze keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 14:32 

Hardtraxx Newbie

ik verbaasde me over de route naar area 2 want op de 2e ring is er ook een luchtbrug naar de kleine popzaal, maar dit zal wel te maken hebben met dat ze via de liften de drukte beter kunnen controleren
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 15:09 

Hardtraxx Elite

Zaal 2 gaat hoe dan ook weer een rampenplan worden. Capaciteit voor 800 man heeft die zaal..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 21:15 

Hardtraxx Elite

jRn schreef:
Zaal 2 gaat hoe dan ook weer een rampenplan worden. Capaciteit voor 800 man heeft die zaal..

Ellende wordt het denk ik na al die verhalen.. Echt superkut aangezien zaal 2 na 12/12:30 top is.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 21:40 

Hardtraxx Veteran

Zo, ik ben er ook bij. Lekker zuipen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 21:41 

Hardtraxx Crew

Onthafloorx schreef:
jRn schreef:

Ellende wordt het denk ik na al die verhalen.. Echt superkut aangezien zaal 2 na 12/12:30 top is.. :(

Zorgen dat je vanaf het begin in die zaal bent dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 14:30 

Hardtraxx Veteran

Adres
Ziggo Dome
De Passage 100, Amsterdam.

Plattegrond
Bekijk hier de plattegrond van de Ziggo Dome.

Openingstijden
Met Oud en Nieuw is er een gewijzigde NS dienstregeling. Na 20:00 uur rijden er geen treinen meer. Daarom openen de deuren van de Ziggo Dome al om 20:00 uur. We gaan door tot 07:00 uur in de morgen.

Ticketverkoop
VIP tickets voor Freaqshow zijn uitverkocht. Entrance tickets zijn nog beschikbaar. Nog niet in het bezit van een Freaqshow kaartje? Bestel je ticket op Q-dance.nl. Er worden geen kaarten aan de deur verkocht.

Get your freaq on
It's time to bring out your inner freaq!
Trek je gekste en meest unieke outfit uit de kast want alles mag en niets is te gek. De dresscode is niet verplicht, maar natuurlijk wel extra gezellig. Ben jij de beste freaq? Wie weet wordt jij dan op de avond uitgekozen als winnaar van de Orange-card of een andere vette verrassing.

TRAVEL

Openbaar vervoer
Wil je met het openbaar vervoer naar Freaqshow komen? Houd dan rekening met de gewijzigde NS dienstregeling! Er rijden treinen en metro’s naar Station Bijlmer ArenA. Metro nummers 50 & 54 rijden om de tien minuten. Gebruik maken van het openbaar vervoer kan tot 20:00 uur. Ga goed voorbereid op reis en check 9292.nl voor een compleet reisadvies. De Ziggo Dome is vanaf Station Bijlmer ArenA 5 minuten lopen.

Let op!
Op zondagochtend rijden de eerste metro's vanaf Station Bijlmer ArenA vanaf 07:27 uur. Mocht je eerder dan de sluitingstijd naar huis gaan, adviseren we je een ander vervoersmiddel dan het openbaar vervoer te gebruiken.

Auto en parkeren
Op de website van de Ziggo Dome lees je alles over hoe je met de auto naar de Ziggo kunt komen en waar je kunt parkeren.

OVERIGE INFO

Pas op voor zakkenrollers!!
Pas goed op voor zakkenrollers en laat je spullen niet onbeheerd achter, ook als je in de Ziggo Dome bent. Wanneer je denkt slachtoffer te zijn geworden van een zakkenroller, meld je dan bij de security.

Timetable
Bekijk hier de freaqin’ timetable.

Area 2: The Club
In 'The Club' kun je genieten van o.a. Frequencerz vs. E-Force, Radical Redemption en Tommyknocker. Om een bezoek te kunnen brengen aan 'The Club' neem je op de begane grond de lift naar verdieping 2. Het kan druk worden dus houd rekening met een wachttijd bij de lift. We doen ons best om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen. Area 2 heeft een beperkte capaciteit.

Q-dance Radio LIVE
Freaqshow zal LIVE worden uitgezonden op Q-dance Radio. Vanaf 20:30 uur zenden we LIVE uit vanuit The Dome.

Official anthem
Heb jij het officiële Freaqshow anthem door Brennan Heart al gehoord? Beluister en download hier de track.

Freaqshow Radio Presents
Kom alvast in de stemming voor Freaqshow en check hier alle 'Freaqshow Radio Presents' episodes van de afgelopen weken.

2012 hardstyle top 10
De stemmen zijn geteld en de 10 beste tracks van 2012 zijn omgetoverd tot een verpletterende mix. Ben jij benieuwd? Zorg dan dat je niets mist en tel samen met ons af naar het nieuwe jaar. Beluister hier alvast de nummers 11 t/m 20, gemixt door Frontliner.

Garderobe en kluisjes
In de Ziggo Dome is een garderobe aanwezig. Het gebruik van de garderobe is gratis, maar wel op eigen risico. Voor €2,- heb je ook een eigen kluisje waar je de hele nacht gebruik van kunt maken. Houd er wel rekening mee dat na het openen van je kluisje, opnieuw moet betalen.

Fotografie, video en audio opnames
Neem gerust je camera mee naar Freaqshow en maak zoveel foto's, video's en audio opnames als je wilt. Het maakt ons niet uit hoe groot of (on)professioneel je gear is. Share je foto's en/of beelden op social media met #FQS.

Social media
Volg ons op Twitter en gebruik #FQS in al je tweets. Mention @Q_dance wanneer je iets met ons wilt delen. We vinden het leuk om al je freaqy foto's te zien dus plaats ze op Twitter en vergeet niet de hashtag #FQS te gebruiken! Meld je aan op Facebook en nodig je vrienden uit.

Onze social media:
Facebook
Twitter
YouTube
Tumblr

Pinnen
Er zijn geen pinautomaten beschikbaar in de Ziggo Dome, maar betalen met je bankpas bij de muntenmachines is mogelijk. De muntenmachines accepteren Maestro, Visa en Mastercard creditcards.

Legitimatie
De minimumleeftijd van Freaqshow is 18 jaar. Voorkom teleurstelling en zorg dat je een geldige legitimatie bij je hebt. Zonder legitimatie kom je er niet in en een kopie is niet geldig.

Drugs
Freaqshow is een zero tolerance evenement. Dit wil zeggen dat alle vormen van soft- en harddrugs niet zijn toegestaan. Wanneer je toch besluit om drugs mee te nemen loop je het risico om overgedragen te worden aan de politie.

EHBO
Er zijn twee EHBO posten in de Ziggo Dome. Bekijk de plattegrond voor de EHBO locaties. Beide posten zijn de gehele nacht beschikbaar.

Let op jezelf en een ander!
Een hele nacht feesten doet meer met je dan je denkt. Ons motto is altijd 'samen uit, samen thuis'. Dus let op jezelf en op elkaar.

We wensen je een freaqy nacht en een knallend Nieuwjaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 19:34 

Hardtraxx Veteran

Ik verkoop mijn kaartje ook.

aanbod/1x-freaqshow-kaartje-t32247.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 21:03 

Hardtraxx Veteran

Misschien belangrijk om te melden: De laatste tijd schijnt er een Roemeense bende actief te zijn op de grotere feesten in en rond Amsterdam. Deze hebben het op je telefoon voorzien. Met name iPhones zijn in trek. Het schijnt dat ze met name de handtassen leegroven, maar ook zijn telefoons gejat vanuit broekzakken en kluisjes. Een gewaarschuwd mens tent tenminste voor twee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 21:53 

Hardtraxx Elite

En ik ben vrij op 31 december!!!!!!!!11111 :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 21:53 

Hardtraxx Elite

En ik ben vrij op 31 december!!!!!!!!11111 :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 22:13 

Donateur

Hoorde dat de beveiliging op Awakenings niet zoveel zin had om achter die bendes aan te gaan. Mag hopen dat ze van maximus die gasten zwaar te grazen nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 22:27 

Hardtraxx Veteran

Ik heb vrienden bij Maximus en die donderen je zonder pardon eruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 23:49 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Misschien belangrijk om te melden: De laatste tijd schijnt er een Roemeense bende actief te zijn op de grotere feesten in en rond Amsterdam. Deze hebben het op je telefoon voorzien. Met name iPhones zijn in trek. Het schijnt dat ze met name de handtassen leegroven, maar ook zijn telefoons gejat vanuit broekzakken en kluisjes. Een gewaarschuwd mens tent tenminste voor twee.

Hoe weet jij dit dan? Staat dat ergens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 00:24 

Donateur

Algemeen bekend kettinkie, Google ff op Roemeense bende nieuws ofzo
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten