Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm ja, dat is wel een goede, ik had mezelf in staat gezien om die dingen nog op oudjaarsdag te kopen :lol: :lol: Nja gewoon gekleurde lenzen zonder sterkte en gewoon met mn normale bril :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aanbod/1-x-freaqshow-ticket-t31974.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2012 16:50 
 
Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
El Mare schreef:
Hmm, dat lijkt me wel wat zulke lenzen, gewoon voor 1 nacht.

veel te duur die dingen ;) (iig voor mij, ivm sterkte :( )
en als je ze haalt, zorg dan dat je ze al een paar dagen eerder hebt gedragen zodat je eraan gewend bent :P


Zijn nog steeds duur zonder sterkte ik heb 25 euro betaald :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, heb ik er niet voor over dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afwezig, wordt me te duur helaas. Ga het met goede vrienden in Zwolle vieren denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Afwezig, wordt me te duur helaas. Ga het met goede vrienden in Zwolle vieren denk ik :)

Zwolle :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
G1LL schreef:
Afwezig, wordt me te duur helaas. Ga het met goede vrienden in Zwolle vieren denk ik :)

Zwolle :')


Kampen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Chukkels schreef:
G1LL schreef:
Afwezig, wordt me te duur helaas. Ga het met goede vrienden in Zwolle vieren denk ik :)

Zwolle :')


Kampen :')

True story :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 16:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ben er helaas niet bij, heb me 2 keer geweldig vermaakt op Qountdown maar ik krijg nu echt niemand mee :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 18:09 
 
Hardtraxxer

Ik ken je verder niet maar je mag best bij ons aansluiten hoor :P Wordt alweer de vierde keer dat ik het nieuwe jaar in ga met Q-dance haha! elk jaar weer waanzinnig
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 19:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Ik ken je verder niet maar je mag best bij ons aansluiten hoor :P Wordt alweer de vierde keer dat ik het nieuwe jaar in ga met Q-dance haha! elk jaar weer waanzinnig

Haha bedankt voor het aanbod, ik ken ook wel genoeg mensen die gaan (van hardtraxx o.a.) maar ik wil toch ook wel met m'n maten van thuis o&n vieren. Die gingen voorgaande jaren nog mee naar Qountdown maar nu dus niet. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 23:26 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Q-Dominic schreef:
Ik ken je verder niet maar je mag best bij ons aansluiten hoor :P Wordt alweer de vierde keer dat ik het nieuwe jaar in ga met Q-dance haha! elk jaar weer waanzinnig

Haha bedankt voor het aanbod, ik ken ook wel genoeg mensen die gaan (van hardtraxx o.a.) maar ik wil toch ook wel met m'n maten van thuis o&n vieren. Die gingen voorgaande jaren nog mee naar Qountdown maar nu dus niet. ;)

haha begrijpelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch maar ff masker geregeld. Hij is wel beetje warm maarja anders gaat die het kluisje in haha..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 15:28 
 
Hardtraxx Elite

roze lenzen jipla :loving:


https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

Wat een kut timetable..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Welk nummer zullen ze draaien om 00:00? Gokje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boosterz schreef:
Welk nummer zullen ze draaien om 00:00? Gokje?

Hoop zelf erg op Timeless :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Area 1 - Twisted Freaqs
20:30 - 21:30 Luna
21:30 - 22:45 Bass Modulators
22:45 - 22:45 Atmozfears
00:05 - 01:15 Brennan Heart
01:15 - 01:45 Frontliner Live
01:45 - 03:00 Noisecontrollers
03:00 - 04:00 Alpha2
04:00 - 05:00 Ran-D
05:00 - 06:00 Crypsis
06:00 - 07:00 Darkraver ft. Deepack ft. The Viper ft. Villain & Jeff
Hosted by Villain

Area 2 - Lost souls
23:00 - 00:00 Audiofreq
00:00 - 01:00 Frequencerz vs. E-Force
01:00 - 02:00 Radical Redemption
02:00 - 03:00 Kasparov
03:00 - 04:00 Tommyknocker
04:00 - 05:00 Prankster
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 19:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
22:45 - 22:45 Atmozfears

Net genoeg tijd om al hun gave platen te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Jonas schreef:
22:45 - 22:45 Atmozfears

Net genoeg tijd om al hun gave platen te draaien.


xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 19:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Boosterz schreef:
Welk nummer zullen ze draaien om 00:00? Gokje?

niks, een minuut stilte
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Jonas schreef:
22:45 - 22:45 Atmozfears

Net genoeg tijd om al hun gave platen te draaien.

HAHAHAHAHAHAHAHA gvd wat een heldenopmerking :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2012 21:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha held xd

Perfecte TT imo, tijdens BH kun je naar Freqz vs E-Force en dan weer terug naar de main. Volgorde van draaien is ook logisch. Balen dat ik er niet ben :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 11:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

van 23:00 tot 02:00 boven ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als BH begint lekker naar boven, prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Time table boeit me niet zoveel dit feest. :P

Luna gaat vast weer zo'n bazige early set neerzetten als toen op Thrillogy, helaas ga ik dan alleen nog nooit binnnen zijn. :(
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten