Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 09:31 
 

KSwoosh schreef:
Maar yvonne, wie is dat dan?


[V.D.K] Van MutshuYzen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 12:13 
 
Hardtraxxer

Chris Two schreef:
KSwoosh schreef:
Maar yvonne, wie is dat dan?


[V.D.K] Van MutshuYzen

Hahahaha :lol: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 12:39 
 

Wat is de garp?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 12:44 
 
Hardtraxxer

Wat een idiote naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 12:45 
 

Heter Pan schreef:
Wat een idiote naam.

Partyflock hé....

Heter Pan is ook een absurd slechte nickname.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robbedoes is zoveel zieker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 12:55 
 
Hardtraxxer

Chris Two schreef:
Heter Pan schreef:
Wat een idiote naam.

Partyflock hé....

Heter Pan is ook een absurd slechte nickname.

Nouja zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Heter Pan schreef:
Wat een idiote naam.

Partyflock hé....

Heter Pan is ook een absurd slechte nickname.


Die van jou begint ook wel te vervelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 19:40 
 

Chris Two schreef:
KSwoosh schreef:
Maar yvonne, wie is dat dan?


[V.D.K] Van MutshuYzen

oh die heb ik wel es gezien ja
maar ik ken stampertje, sqooby en michaelotje meer
maar ook niet echt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 20:10 
 
Hardtraxx Newbie

blij dat ik terug naar NL kan met oudjaar na het ontbreken van Qountdown vorig jaar, in Antwerp Expo was het net iets minder :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
Rampestamper schreef:
De afkorting VDK heeft niets met van-de-kaart zijn te maken, het staat voor Vrienden Die Knuffelen. ;)

precies, hardstikke aardige mensen


Inderdaad, als ze me zien zweten bieden ze altijd even hun waaier aan. :) Mensen die hun waaier uitlenen zijn zo aardig.

Hahah hou op man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 23:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wie verzint eens een leuk outfit voor dhr jRn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 23:58 
 

jRn schreef:
wie verzint eens een leuk outfit voor dhr jRn?

IK!
T-Shirt en spijkerbroek.

Schoenen sokken en onderbroek moet je zelf maar uitkiezen. Stomme verkleden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
jRn schreef:
wie verzint eens een leuk outfit voor dhr jRn?

IK!
T-Shirt en spijkerbroek.

Schoenen sokken en onderbroek moet je zelf maar uitkiezen. Stomme verkleden


eens, dan ga je maar carnaval vieren ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een heel leuk outfitje voor Freaqshow. Ben alleen benieuwd hoe lang die aanblijft xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 18:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik heb een heel leuk outfitje voor Freaqshow. Ben alleen benieuwd hoe lang die aanblijft xd

UIT UITTTTT :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 18:34 
 
Hardtraxx Elite

jRn schreef:
wie verzint eens een leuk outfit voor dhr jRn?


In pak? Nee is het nou de bedoeling dat iedereen als Freaq gaat ofwat haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 18:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Almighty schreef:
jRn schreef:
wie verzint eens een leuk outfit voor dhr jRn?

IK!
T-Shirt en spijkerbroek.

Schoenen sokken en onderbroek moet je zelf maar uitkiezen. Stomme verkleden


eens, dan ga je maar carnaval vieren ofzo...


Ik heb het niet verzonnen. Maarja, als er een kledingvoorschrift is dan ga ik geen rotte appel zijn. Doe eens gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga me ook niet verkleden, wel een masker kopen, maar ik ga er verder echt geen dure pakken of wat dan ook voor uitgeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ik ga me ook niet verkleden, wel een masker kopen, maar ik ga er verder echt geen dure pakken of wat dan ook voor uitgeven.

Nee, dat heb ik idd.
Ik koop wel iets maar ga geen kapitalen er aan uit besteden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 21:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik koop niks, ben die avond al eng genoeg van mezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 21:51 
 

jRn schreef:
wie verzint eens een leuk outfit voor dhr jRn?

http://www.fun-en-feest.nl
genoeg goedkope awesome shit daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2012 14:59 
 
Hardtraxx Elite

Jammer dat m'n mooie lenzen verlopen zijn haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm, dat lijkt me wel wat zulke lenzen, gewoon voor 1 nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2012 00:59 
 

El Mare schreef:
Hmm, dat lijkt me wel wat zulke lenzen, gewoon voor 1 nacht.

veel te duur die dingen ;) (iig voor mij, ivm sterkte :( )
en als je ze haalt, zorg dan dat je ze al een paar dagen eerder hebt gedragen zodat je eraan gewend bent :P
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten