VDK mensen zijn ook echt trots dat ze er bij horen bij de VDK mensen. En vooral trots op hoe goed ze alles weten over elke DJ en nr's.wrote:wrote:wrote:VDK memberwrote:AAANDAAAAAAAAAAAAAACHT![]()
(is wel zo)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Je moet niet iedereen over 1 kam scheren hoor 
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Oke oke. De meeste dan, zeg ook niet dat ze niet aardig zijn.wrote:Je moet niet iedereen over 1 kam scheren hoor
Dat klopt, zitten wel een paar chille tussen.wrote:Je moet niet iedereen over 1 kam scheren hoor
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Kaart gekocht net! JEEEUJ 
Jeuj, en het hele dagje Amsterdam eromheen gaat geweldig worden.wrote:Kaart gekocht net! JEEEUJ
Haha, Cedric. Zijn Pikachu is gejat op HHZ HWS in Ziggodome.wrote:Trieste vertoning is datwrote:Idd... Die gekke Fransoos is al genoeg..wrote: Niet weer een Pikachu...
Ik heb gewoon een geel vest met een pikachu hoofd als cappuchon en een staart achterop. ^_^
H
Hardtraxxer
115 posts member since 2012
last seen Dec 2012
Vet!wrote: Haha, Cedric. Zijn Pikachu is gejat op HHZ HWS in Ziggodome.Die kerel is btw maar 1,50 hoog ofzo haha.
Vet!wrote: Ik heb gewoon een geel vest met een pikachu hoofd als cappuchon en een staart achterop. ^_^
G
Et enigste beeld dat ik van ze heb is dat ze overal vdk zijn, en gewoon hardstikke gezellige mensen zijn.wrote:VDK mensen zijn ook echt trots dat ze er bij horen bij de VDK mensen. En vooral trots op hoe goed ze alles weten over elke DJ en nr's.
Ik hoor ze nooit opscheppen over kennis fzo.
Ze profileren zich wel als dé harde kern van de scene hoor. Althans, dat vind ik dan en lopen er een beetje te koop mee dat ze zo erg VDK gaan. Daarbij moet ik wel zeggen dat de meeste wel relaxed zijn.wrote:Et enigste beeld dat ik van ze heb is dat ze overal vdk zijn, en gewoon hardstikke gezellige mensen zijn.wrote:VDK mensen zijn ook echt trots dat ze er bij horen bij de VDK mensen. En vooral trots op hoe goed ze alles weten over elke DJ en nr's.
Ik hoor ze nooit opscheppen over kennis fzo.
De afkorting VDK heeft niets met van-de-kaart zijn te maken, het staat voor Vrienden Die Knuffelen. 
wrote:De afkorting VDK heeft niets met van-de-kaart zijn te maken, het staat voor Vrienden Die Knuffelen.
Ohw serieus, chill dat je het meldt dacht namelijk dat hij echt 1,70 was ofzo!wrote:Die kerel is btw maar 1,50 hoog ofzo haha.
D
Hardtraxxer
643 posts member since 2012
last seen 25 days ago
Met die cedric sta ik nog op de foto, vorig jaar defqon kwam ik hem tegen!
Ben zelf ietsjes groter haha
Word weer een leuk feestje. zowiezo aanwezig bij Frequencerz
Dan neem ik mijn woorden wel terug.wrote:wrote:De afkorting VDK heeft niets met van-de-kaart zijn te maken, het staat voor Vrienden Die Knuffelen.
A
hahawrote:Met die cedric sta ik nog op de foto, vorig jaar defqon kwam ik hem tegen!
Definitief niet aanwezig. Jammer, heb me twee keer uitstekend vermaakt op Qountdown 
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Jup hahahaha. EPIC!wrote:Jeuj, en het hele dagje Amsterdam eromheen gaat geweldig worden.wrote:Kaart gekocht net! JEEEUJ
G
precies, hardstikke aardige mensenwrote:De afkorting VDK heeft niets met van-de-kaart zijn te maken, het staat voor Vrienden Die Knuffelen.
C
Kasper, dan moet je Yvonne en Luca wel kennen denk ik zowrote:precies, hardstikke aardige mensenwrote:De afkorting VDK heeft niets met van-de-kaart zijn te maken, het staat voor Vrienden Die Knuffelen.
Inderdaad, als ze me zien zweten bieden ze altijd even hun waaier aan.wrote:precies, hardstikke aardige mensenwrote:De afkorting VDK heeft niets met van-de-kaart zijn te maken, het staat voor Vrienden Die Knuffelen.
G
Luca heb ik wel es gezienwrote:Kasper, dan moet je Yvonne en Luca wel kennen denk ik zowrote:precies, hardstikke aardige mensenwrote:De afkorting VDK heeft niets met van-de-kaart zijn te maken, het staat voor Vrienden Die Knuffelen.
Maar yvonne, wie is dat dan?
Who was there
Nobody has said they're going yet.