Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 18:44 
 

freddyadu8 schreef:
KSwoosh schreef:
freddyadu, waar je ook bent, aan jou de vraag: ben je er dit jaar weer bij?
vorig jaar was wel geniaal hehe


Vorig jaar was zeker een geniaal feestje.
Wij twijfelen zelf nog. 't is of dit of zelf draaien.

Maar denk dat het Freaqshow wordt.

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 13:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jahaa vandaag kaartjes gehaald! Na Qlimax kon ik niet wachten tot Hardbass onderhand is voor de deur stond en ik heb altijd met oud op nieuw al eens op zo'n groot feest willen staan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje ook eindelijk binnen. ^_^ Nu nog even mijn Pikachu kostuum afmaken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 17:48 
 
Hardtraxx Elite

Boosterz schreef:
Kaartje ook eindelijk binnen. ^_^ Nu nog even mijn Pikachu kostuum afmaken. :P


wat heeft iedereen toch met pikachu's ineens op feesten? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 17:58 
 

Overgehaald om te gaan, pff
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Overgehaald om te gaan, pff

Echt? Nice! Ga ik met je babbelen over ict dingetjes als je vdk bent :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Overgehaald om te gaan, pff


:love: meeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket binnen. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 18:19 
 

Mr Lellebel schreef:
Almighty schreef:
Overgehaald om te gaan, pff

Echt? Nice! Ga ik met je babbelen over ict dingetjes als je vdk bent :D

Ik ga je alls vertellen over Outlook en gegevensbestandsbeheer!

teupie schreef:
Almighty schreef:
Overgehaald om te gaan, pff


:love: meeten

het is nou niet dat ik sta te popelen om je te ontmoeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Mr Lellebel schreef:
Almighty schreef:
Overgehaald om te gaan, pff

Echt? Nice! Ga ik met je babbelen over ict dingetjes als je vdk bent :D

Ik ga je alls vertellen over Outlook en gegevensbestandsbeheer!

Interessant :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boosterz schreef:
Kaartje ook eindelijk binnen. ^_^ Nu nog even mijn Pikachu kostuum afmaken. :P

Niet weer een Pikachu...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 19:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Boosterz schreef:
Kaartje ook eindelijk binnen. ^_^ Nu nog even mijn Pikachu kostuum afmaken. :P

Niet weer een Pikachu...

Idd... Die gekke Fransoos is al genoeg.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 23:16 
 
Hardtraxx Addict

Rampestamper schreef:
Chukkels schreef:
Boosterz schreef:
Kaartje ook eindelijk binnen. ^_^ Nu nog even mijn Pikachu kostuum afmaken. :P

Niet weer een Pikachu...

Idd... Die gekke Fransoos is al genoeg.. :P

Trieste vertoning is dat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb die Fransoos nog nooit in levende lijven gezien op een feest met z'n pikachu vertoning, wel al ziek vaak op foto's. Die verkleedpartijtjes zouden ze moeten verbieden. :x

AAANDAAAAAAAAAAAAAACHT
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 23:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Snap niet dat ze hem binnen laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 00:19 
 
Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:
Heb die Fransoos nog nooit in levende lijven gezien op een feest met z'n pikachu vertoning, wel al ziek vaak op foto's. Die verkleedpartijtjes zouden ze moeten verbieden. :x

AAANDAAAAAAAAAAAAAACHT


Hij stond ook in het Qlimax krantje. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
93Wesley93 schreef:
Heb die Fransoos nog nooit in levende lijven gezien op een feest met z'n pikachu vertoning, wel al ziek vaak op foto's. Die verkleedpartijtjes zouden ze moeten verbieden. :x

AAANDAAAAAAAAAAAAAACHT


Hij stond ook in het Qlimax krantje. :thumbdown:


Sow. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 01:45 
 

93Wesley93 schreef:
Heb die Fransoos nog nooit in levende lijven gezien op een feest met z'n pikachu vertoning, wel al ziek vaak op foto's. Die verkleedpartijtjes zouden ze moeten verbieden. :x

AAANDAAAAAAAAAAAAAACHT

VDK member
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 02:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
het is nou niet dat ik sta te popelen om je te ontmoeten.


Mij wel hé :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 10:33 
 
Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Heb die Fransoos nog nooit in levende lijven gezien op een feest met z'n pikachu vertoning, wel al ziek vaak op foto's. Die verkleedpartijtjes zouden ze moeten verbieden. :x

AAANDAAAAAAAAAAAAAACHT


Idd die zie je echt overal op foto's en kijk heeft altijd een kop alsof ie elk moment in huilen kan uitbarsten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 11:52 
 

sjobie schreef:
Almighty schreef:
het is nou niet dat ik sta te popelen om je te ontmoeten.


Mij wel hé :loving:

Tieft op
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
sjobie schreef:
Almighty schreef:
het is nou niet dat ik sta te popelen om je te ontmoeten.


Mij wel hé :loving:

Tieft op


nou, doe is lief, gaan we lekker pilsjes drinken! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 16:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
VDK member

93Wesley93 schreef:
AAANDAAAAAAAAAAAAAACHT
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 19:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
KSwoosh schreef:
VDK member

93Wesley93 schreef:
AAANDAAAAAAAAAAAAAACHT

:lol:
(is wel zo)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten