Nando.wrote: Wie gaat er verkleed als freak?[/inkoppertje]
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Vorig jaar heb ik in de loop van de avond genoeg freaks gezien, en ze waren niet eens echt verkleed..wrote:Ook aanwezig samen met Alain![]()
Wie gaat er verkleed als freak?[/inkoppertje]
Je keek in de spiegel?wrote:Vorig jaar heb ik in de loop van de avond genoeg freaks gezien, en ze waren niet eens echt verkleed..wrote:Ook aanwezig samen met Alain![]()
Wie gaat er verkleed als freak?[/inkoppertje]
wrote:Nando.wrote: Wie gaat er verkleed als freak?[/inkoppertje]
Kom op, ik mag je toch ook wel een keer beledigen.
G
wrote:Kom op, ik mag je toch ook wel een keer beledigen.
Nice try. Alleen ekte kastoes mogen datwrote:Kom op, ik mag je toch ook wel een keer beledigen.
G
dus hij mag het?wrote:Nice try. Alleen ekte kastoes mogen datwrote:Kom op, ik mag je toch ook wel een keer beledigen.

B
Hardtraxx Newbie
41 posts member since 2012
last seen Jun 2014
oeh, nu moeten we oppassen!wrote:Die kans ik ook net zo groot dat Headhunterz er niet staat!wrote:De kans op geen hardstyle is denk ik 0,00001%.wrote:Zouden jullie niet eerst afwachten wat voor muziek hier gedraaid wordt? Hardstyle mag dan wel waarschijnlijk zijn, maar het wordt nergens genoemd.
Zijn mensen hier er overigens al uit wat hun outfitje wordt voor deze happening?
Ik print een foto van jou en knip je hoofd eruit. Vervolgens maak ik links en rechts een gaatje zodat ik er een touwtje door heen kan doen.wrote:Zijn mensen hier er overigens al uit wat hun outfitje wordt voor deze happening?
Ten slotte zet ik dat op mijn hoofd en ga ik er heel de avond mee rondlopen.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
wrote:Ik print een foto van jou en knip je hoofd eruit. Vervolgens maak ik links en rechts een gaatje zodat ik er een touwtje door heen kan doen.wrote:Zijn mensen hier er overigens al uit wat hun outfitje wordt voor deze happening?
Ten slotte zet ik dat op mijn hoofd en ga ik er heel de avond mee rondlopen.
Ik ga als prins.wrote:Zijn mensen hier er overigens al uit wat hun outfitje wordt voor deze happening?
wrote:Ik ga als prins.wrote:Zijn mensen hier er overigens al uit wat hun outfitje wordt voor deze happening?
wrote:wrote:Ik ga als prins.wrote:Zijn mensen hier er overigens al uit wat hun outfitje wordt voor deze happening?
G
met je princess?wrote:Ik ga als prins.wrote:Zijn mensen hier er overigens al uit wat hun outfitje wordt voor deze happening?
Geen outfit voor nodig jijwrote:Ik ga als prins.wrote:Zijn mensen hier er overigens al uit wat hun outfitje wordt voor deze happening?
G
of als levensgrote pombear?wrote:Ik ga als tomaat.
Wij gaan met een groepje ook wel wat doen alleen wat is nog niet bekend. Sowieso tof masker.
Precieslie.wrote: met je princess?
Wat attent van je.wrote:
Geen outfit voor nodig jij
wrote:of als levensgrote pombear?wrote:Ik ga als tomaat.
allemaal als pedobeer
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Vorig jaar was zeker een geniaal feestje.wrote:freddyadu, waar je ook bent, aan jou de vraag: ben je er dit jaar weer bij?
vorig jaar was wel geniaal hehe
Wij twijfelen zelf nog. 't is of dit of zelf draaien.
Maar denk dat het Freaqshow wordt.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Toch hierheen jeeeeuj! 
Who was there
Nobody has said they're going yet.