Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 nov 2012 19:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
Wie gaat er verkleed als freak? xd [/inkoppertje]

Nando.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
Ook aanwezig samen met Alain :D

Wie gaat er verkleed als freak? xd [/inkoppertje]

Vorig jaar heb ik in de loop van de avond genoeg freaks gezien, en ze waren niet eens echt verkleed.. :P
Bericht Geplaatst op 13 nov 2012 21:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Mellow schreef:
Ook aanwezig samen met Alain :D

Wie gaat er verkleed als freak? xd [/inkoppertje]

Vorig jaar heb ik in de loop van de avond genoeg freaks gezien, en ze waren niet eens echt verkleed.. :P

Je keek in de spiegel? :P
Bericht Geplaatst op 14 nov 2012 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Mellow schreef:
Wie gaat er verkleed als freak? xd [/inkoppertje]

Nando.

:/
Bericht Geplaatst op 14 nov 2012 11:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kom op, ik mag je toch ook wel een keer beledigen.
Bericht Geplaatst op 14 nov 2012 12:56 
 

TiMOTHYb schreef:
Kom op, ik mag je toch ook wel een keer beledigen.

:lol:
Bericht Geplaatst op 14 nov 2012 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Kom op, ik mag je toch ook wel een keer beledigen.


Nice try. Alleen ekte kastoes mogen dat :nono:
Bericht Geplaatst op 14 nov 2012 15:45 
 

Nemesyz schreef:
TiMOTHYb schreef:
Kom op, ik mag je toch ook wel een keer beledigen.


Nice try. Alleen ekte kastoes mogen dat :nono:

dus hij mag het?
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 14 nov 2012 17:02 
 
Hardtraxx Newbie

dennis schreef:
Kettingzaag schreef:
Lyst schreef:
Zouden jullie niet eerst afwachten wat voor muziek hier gedraaid wordt? Hardstyle mag dan wel waarschijnlijk zijn, maar het wordt nergens genoemd. :P


De kans op geen hardstyle is denk ik 0,00001%.

Die kans ik ook net zo groot dat Headhunterz er niet staat!


oeh, nu moeten we oppassen!
Bericht Geplaatst op 14 nov 2012 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn mensen hier er overigens al uit wat hun outfitje wordt voor deze happening?
Bericht Geplaatst op 14 nov 2012 17:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Zijn mensen hier er overigens al uit wat hun outfitje wordt voor deze happening?

Ik print een foto van jou en knip je hoofd eruit. Vervolgens maak ik links en rechts een gaatje zodat ik er een touwtje door heen kan doen.

Ten slotte zet ik dat op mijn hoofd en ga ik er heel de avond mee rondlopen. :woot:
Bericht Geplaatst op 14 nov 2012 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
Chukkels schreef:
Zijn mensen hier er overigens al uit wat hun outfitje wordt voor deze happening?

Ik print een foto van jou en knip je hoofd eruit. Vervolgens maak ik links en rechts een gaatje zodat ik er een touwtje door heen kan doen.

Ten slotte zet ik dat op mijn hoofd en ga ik er heel de avond mee rondlopen. :woot:

:lol:
Bericht Geplaatst op 14 nov 2012 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Zijn mensen hier er overigens al uit wat hun outfitje wordt voor deze happening?

Ik ga als prins.
Bericht Geplaatst op 15 nov 2012 00:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Zijn mensen hier er overigens al uit wat hun outfitje wordt voor deze happening?

Ik ga als prins.
(L)
Bericht Geplaatst op 15 nov 2012 01:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Zijn mensen hier er overigens al uit wat hun outfitje wordt voor deze happening?

Ik ga als prins.
(L)

xd
Bericht Geplaatst op 15 nov 2012 09:19 
 

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Zijn mensen hier er overigens al uit wat hun outfitje wordt voor deze happening?

Ik ga als prins.

met je princess?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2012 10:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Zijn mensen hier er overigens al uit wat hun outfitje wordt voor deze happening?

Ik ga als prins.


Geen outfit voor nodig jij (L)
Bericht Geplaatst op 15 nov 2012 19:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik ga als tomaat.
Bericht Geplaatst op 15 nov 2012 19:53 
 

Pommer schreef:
Ik ga als tomaat.

of als levensgrote pombear? :D
Bericht Geplaatst op 15 nov 2012 20:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wij gaan met een groepje ook wel wat doen alleen wat is nog niet bekend. Sowieso tof masker.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2012 03:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
met je princess?

Precieslie. :)

Nemesyz schreef:

Geen outfit voor nodig jij (L)

Wat attent van je.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:
Ik ga als tomaat.

of als levensgrote pombear? :D



allemaal als pedobeer :D
Bericht Geplaatst op 20 nov 2012 14:36 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
freddyadu, waar je ook bent, aan jou de vraag: ben je er dit jaar weer bij?
vorig jaar was wel geniaal hehe


Vorig jaar was zeker een geniaal feestje.
Wij twijfelen zelf nog. 't is of dit of zelf draaien.

Maar denk dat het Freaqshow wordt.
Bericht Geplaatst op 20 nov 2012 16:43 
 
Hardtraxx Elite

Toch hierheen jeeeeuj! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 20 nov 2012 16:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Toch hierheen jeeeeuj! :thumbsup:

Jaaa, beter gaan we meeten :$
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten