Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 19:33 
 

Chukkels schreef:
Timetable zal wel zoiets worden:

Mainstage:
20.00 - 21.30 Luna
21.30 - 22.30 Atmozfears
22.30 - 23.30 Bass Modulators
23.30 - 00.00 Q-Dance Top 10 Megamix of 2012
00.00 - 01.00 Brennan Heart
01.00 - 02.00 Noisecontrollers
02.00 - 02.30 Frontliner LIVE
02.30 - 03.30 Alpha²
03.30 - 04.30 Ran-D
04.30 - 05.30 Crypsis
05.30 - 07.00 Darkraver ft. Deepack. ft. The Viper ft. Villain & Jeff

Lost Souls:
21.00 - 22.30 Audiofreq
22.30 - 00.00 E-Force
00.00 - 01.30 Frequencerz
01.30 - 03.00 Radical Redemption
03.00 - 04.00 Prankster
04.00 - 05.00 Kasparov
05.00 - 06.00 Tommyknocker

Kan ik prima mee leven ^^

denk het ook idd xd niet veel anders mogelijk hahahaha
mss eforce en freqz omgewisseld :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een fucking chaos wordt dat om 12 uur met die liften. Nog even kijken hoe ik dat aan ga pakken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran

Vandaag te horen gekregen dat ik de dag erna stage moet lopen, definitief niet aanwezig dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Vandaag te horen gekregen dat ik de dag erna stage moet lopen, definitief niet aanwezig dus :)

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Wat een fucking chaos wordt dat om 12 uur met die liften. Nog even kijken hoe ik dat aan ga pakken..

Misschien toveren ze de huge aankomsthal wel om tot een stage op een of andere manier, en er is ook nog een kleine ruimte waar zn 2000 man ofzo in kan als je binnen komt links
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 21:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Serieus als ze weer die zaal met die lift hebben zou echt kut zijn. Welke mongool dat verzonnen heeft.. Kan daar echt niet bij met mijn hoofd... :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Serieus als ze weer die zaal met die lift hebben zou echt kut zijn. Welke mongool dat verzonnen heeft.. Kan daar echt niet bij met mijn hoofd... :list:

Overigens zijn die zalen ook te bereiken met de trap, maar die waren met Dirty Dutch & Headhunterz nog dicht omdat het nog niet helemaal af was (verven ofzo, je moet dan wel via buiten er in, en het is wel 3 of 4 etages, maargoed beter dan die stinklift)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die trap is echt fu-cking groot. Voordat je boven bent ben je dan al kapot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gelredome moet je ook een best aardige trap omhoog, dus zo erg is het niet :) en dan moet je maar wat conditie hebben, maar ik neem aan dat dat voor jou geen probleem is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 21:23 
 
Hardtraxx Veteran

Nando heeft geen conditie hoor, die beweegt alleen met amfetamines in de neus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 21:55 
 
Hardtraxx Addict

Zeer verrassende lineup! Mooi dat iedereen wat krijgt, (mainstream, raw, hc). Nog niet zeker of ik hier heen ga. Hoop het wel want vorig jaar was echt geweldig gewoon ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 22:13 
 

ik blijf lekker in zaal 1 net als op HWS xd jammer, maar aan dat rampenavontuur ga ik echt neit beginnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik die verhalen met die lift hoorde blijf ik ook liever in zaal 1 xd
maargoed we zullen het wel zien! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 01:21 
 

Nette Line-up...
Echter niet aanwezig, vier Oud & Nieuw toch liever met vrienden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 01:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Die trap is echt fu-cking groot. Voordat je boven bent ben je dan al kapot.

Klinkt als een uitdaging!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.ziggodome.nl/verhuur_kleinezaal/

Ik gok dat er dus nog een nieuw systeem komt om daar te komen dan de liften en dat die meer een noodoplossing zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 11:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lol die trappen zullen heus wel meevallen hoor. Wat is nou een minuutje traplopen op een avondje huppelpasjes doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb op partyflock gelezen dat die trap niet beschikbaar zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 12:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dan stap ik wel in mijn raket en vlieg er zelf wel heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket in the pocket! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2012 23:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Heb op partyflock gelezen dat die trap niet beschikbaar zal zijn.


Waarom is dat betrouwbaar dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 00:41 
 
Hardtraxxer

Ook aanwezig samen met Alain :D

Wie gaat er verkleed als freak? xd [/inkoppertje]
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 00:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mellow schreef:
Ook aanwezig samen met Alain :D

Wie gaat er verkleed als freak? xd [/inkoppertje]


Je kunt inderdaad beter vragen wie er een saaie doos is en niet verkleed gaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 02:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ticket in the pocket! :cool:

:clap: :clap: Met Chukkelien het nieuwe jaar in :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze week ook maar eens kaartjes halen.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten