Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 20  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeuj line up is er! Zal nog niets verklappen voor mensen die het in het filmpje willen zien. ( http://www.youtube.com/watch?v=8PjSu9fdSrI&hd=1 )

Maar bij een aantal mensen die in beeld kwamen zat ik flink te juigen achter mijn beeldscherm. :D
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:love:
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Leuke Line-up inderdaad, wil er toch wel graag heen eigenlijk. Enige die me echt niet kunnen boeien zijn Audiofreq, Brennan Heart & Radical Redemption. Als ik die minder bekende namen dan even niet meereken, maar die staan denk ik toch in de kleine zaal.
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lollineup :lol:
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Noisecontrollers
Brennan Heart
Frontliner
Audiofreq
Alpha2
Prankster
E-Force
Crypsis
Radical Redemption
The Viper
Deepack
Luna
Bass Modulators
Atmozfears
Kasparov
Ran-D
Frequencerz
Tommyknocker
Darkraver
MC Jeff
MC Villain
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-Force, Crypsis en Frequencerz wel vet, NC, Alpha2 en Frontliner wel oké, rest is bagger. Maar wordt sowieso dik! :D
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Atmozfears, Audiofreq, Bass Modulators zullen wel Showcase vormen dit jaar.

Radical Redemption afsluiten in zaal 2 lijkt me ,en Crypsis in 1. Hoop ik dan toch.. Weinig zin om wéér met RR af te sluiten.

Edit: Kan trouwens niet want er staan ook HC artiesten in zaal 2 natuurlijk. :P
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vermaak me wel :) Tenslotte maken de mensen toch het feest :D (Zeker bij een zwakkere line-up :P)
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind m best prima :D
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beter dan voorgaande jaren :p
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woow die trailer is echt te dik. Anthem door Atmozfears of Noisecontrollers?
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Goeie verdeling, RR & Audiofreq in zaal 2 :D Alleen jammer van Frequencerz.

Darkraver ft Deepack ft The Viper moet ook één groot gekkenhuis worden volgens mij :P
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jammer dat prankster in zaal 2 staat en deepack met darkraver en the viper samen draait
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable zal wel zoiets worden:

Mainstage:
20.00 - 21.30 Luna
21.30 - 22.30 Atmozfears
22.30 - 23.30 Bass Modulators
23.30 - 00.00 Q-Dance Top 10 Megamix of 2012
00.00 - 01.00 Brennan Heart
01.00 - 02.00 Noisecontrollers
02.00 - 02.30 Frontliner LIVE
02.30 - 03.30 Alpha²
03.30 - 04.30 Ran-D
04.30 - 05.30 Crypsis
05.30 - 07.00 Darkraver ft. Deepack. ft. The Viper ft. Villain & Jeff

Lost Souls:
21.00 - 22.30 Audiofreq
22.30 - 00.00 E-Force
00.00 - 01.30 Frequencerz
01.30 - 03.00 Radical Redemption
03.00 - 04.00 Prankster
04.00 - 05.00 Kasparov
05.00 - 06.00 Tommyknocker

Kan ik prima mee leven ^^
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beginnen ze met een hardcore artiest in area 2 ja? :P
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Beginnen ze met een hardcore artiest in area 2 ja? :P

Lol fail... Had er niet bij stilgestaan dat Prankster idd een hardcore artiest was. Ik zat te denken aan een onbekende hardstyle newbie xd
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

De grote zaal gaat pas om 9 uur open Christian, de kleine juist om 8 uur. Althans dat was op Qountdown wel zo volgens mij.
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
93Wesley93 schreef:
Beginnen ze met een hardcore artiest in area 2 ja? :P

Lol fail... Had er niet bij stilgestaan dat Prankster idd een hardcore artiest was. Ik zat te denken aan een onbekende hardstyle newbie xd

Ik denk dat Prankster afsluit of iig na Kasparov staat.
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
De grote zaal gaat pas om 9 uur open Christian, de kleine juist om 8 uur. Althans dat was op Qountdown wel zo volgens mij.

Je gaat toch geen 5k plus mensen met een lift naar boven sturen? Nee, ik denk dat ze de grote zaal meteen openen. Dat was iig ook zo met Heady. In de HMH gaat idd eerst de kleine zaal open en na een uur pas de main.

Wout1997 schreef:
Chukkels schreef:
93Wesley93 schreef:
Beginnen ze met een hardcore artiest in area 2 ja? :P

Lol fail... Had er niet bij stilgestaan dat Prankster idd een hardcore artiest was. Ik zat te denken aan een onbekende hardstyle newbie xd

Ik denk dat Prankster afsluit of iig na Kasparov staat.

Denk het niet. Q gaat eerder af op bekendheid dan op hardheid. Was met Defqon ook zo en zelfs op PH12 was het zo dat Prankster mocht openen.
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een twijfel, maar deze line-up kan me niet over halen. Niet aanwezig dus :)
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Je gaat toch geen 5k plus mensen met een lift naar boven sturen? Nee, ik denk dat ze de grote zaal meteen openen. Dat was iig ook zo met Heady. In de HMH gaat idd eerst de kleine zaal open en na een uur pas de main.

Er is ook een zaal zonder lift volgens mij. (3e zaal ?)

Chukkels schreef:
Denk het niet. Q gaat eerder af op bekendheid dan op hardheid. Was met Defqon ook zo en zelfs op PH12 was het zo dat Prankster mocht openen.

Voor deze keer dan :P
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dikke lineup, direct kaartje gehaald.

1 minpuntje: had persoonlijk heel erg op Headhunterz gehoopt. :cool:
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 18:10 
 
Hardtraxx Veteran

Best leuke line-up.
Bericht Geplaatst op 09 nov 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje ook binnen :)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten