Hoe was het feest ook alweer?wrote:Idd.. Vorig jaar was de line-up, hmmm.. niet al te bestMaar wel een geweldig feest
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
G
heldigwrote:Hoe was het feest ook alweer?wrote:Idd.. Vorig jaar was de line-up, hmmm.. niet al te bestMaar wel een geweldig feest
Last edited by Guest on , edited 1 time in total.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Ditwrote:Ja. Dat is altijd mooi. Allemaal van dat streng-gristelijke volk wat om half 8 in de trein stapt en dan de coupé deelt met alle wausjes.wrote:Ach heerlijk man om in een overvolle trein te zitten de terugweg, die mensenvooral de gezichten van "normale" passagiers.
Ook zo mooi, al dat volk stond toen met de tenen over het randje van het perron, roept er een iemand, de trein komt. zag je iedereen leip worden en allemaal over het spoor leunen
W
Hardtraxxer
265 posts member since 2010
last seen Feb 2023
Kaartje binnen alleen nu nog vervoer regelen. Meer mensen uit omgeving ehv?
Trein is prima te doenwrote:Kaartje binnen alleen nu nog vervoer regelen. Meer mensen uit omgeving ehv?
W
Hardtraxxer
265 posts member since 2010
last seen Feb 2023
Jawel? Hoorde dat die dan pas laat weer gingen rijden.wrote:Trein is prima te doenwrote:Kaartje binnen alleen nu nog vervoer regelen. Meer mensen uit omgeving ehv?
M
1 posts member since 2011
last seen Nov 2012
Ik zou hier graag mijn eerste Q-Dance feesje van maken
Nu ik eindelijk 18 ben! Weet er iemand of er streng gecontroleerd wordt op leeftijd? Ik heb nog een paar vrienden die 17 zijn en ook graag zouden willen meegaan.
G
wss niet als ze er oud genoeg uit zienwrote:Ik zou hier graag mijn eerste Q-Dance feesje van makenNu ik eindelijk 18 ben! Weet er iemand of er streng gecontroleerd wordt op leeftijd? Ik heb nog een paar vrienden die 17 zijn en ook graag zouden willen meegaan.
dr staat dan toch een godselange rij dus op leeftijdscontrole staan ze bij de beveiliging echt niet op te wachten
Ik dacht gewoon om half 8 alweer. Zo was t 2 jaar terug iig wel gewoonwrote:Jawel? Hoorde dat die dan pas laat weer gingen rijden.wrote:Trein is prima te doenwrote:Kaartje binnen alleen nu nog vervoer regelen. Meer mensen uit omgeving ehv?
half 8 ja dus je hoeft niet lang te wachten
hoelaat ging jij vorig jaar naar binnen? Wij konden 1x doorlopenwrote:wss niet als ze er oud genoeg uit zienwrote:Ik zou hier graag mijn eerste Q-Dance feesje van makenNu ik eindelijk 18 ben! Weet er iemand of er streng gecontroleerd wordt op leeftijd? Ik heb nog een paar vrienden die 17 zijn en ook graag zouden willen meegaan.
dr staat dan toch een godselange rij dus op leeftijdscontrole staan ze bij de beveiliging echt niet op te wachten
G
we waren er om 8 uurwrote:hoelaat ging jij vorig jaar naar binnen? Wij konden 1x doorlopenwrote:wss niet als ze er oud genoeg uit zienwrote:Ik zou hier graag mijn eerste Q-Dance feesje van makenNu ik eindelijk 18 ben! Weet er iemand of er streng gecontroleerd wordt op leeftijd? Ik heb nog een paar vrienden die 17 zijn en ook graag zouden willen meegaan.
geen idee hoelaat we binnen waren
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Ik stond afgelopen jaar bij Qountdown echt wel 30/45 min in de rij 
ohja, was natuurlijk zo druk vanwege de treinen?! wij waren met oto wat later gegaan konden gelijk door
Ik heb niet in de rij gestaan. Ik heb lekker vuurwerk afgestoken onder het station, terwijl anderen een plekje voor mij vrij hielden in de rij.wrote:Ik stond afgelopen jaar bij Qountdown echt wel 30/45 min in de rij
CHRIS.. POLITIE... *FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEUW BOEMMMMMMM* CHRIS.. GODVERDOMME!! KOM IS IN DIE RIJ STAAN, POLITIE!!!wrote:Ik heb niet in de rij gestaan. Ik heb lekker vuurwerk afgestoken onder het station, terwijl anderen een plekje voor mij vrij hielden in de rij.wrote:Ik stond afgelopen jaar bij Qountdown echt wel 30/45 min in de rij
Chris: Ow echt? Waar dan? Nog 1!!! *FIIIIIIIIEEEEEEEEEUW BOEM*
Rijen zijn idd langer omdat het OV er vroeg mee kapt. Dan komt iedereen dus rond dezelfde tijd aan, ipv netjes verspreid over de eerste +/- 4 uur.
Die rij was aardig lang ja. Gelukkig kon ik met een maat gratis naar binnen met Jack of Sound. Vrienden van me sloten trouwens gewoon vooraan en waren binnen 1 minuut binnen..
Vorig jaar gewoon wat te drinken meegenomen en bij een ingang van de Arena gaan zitten. Prima vermaakt met het vuurwerk van anderen.
Hoppaaa, ticket in de pocket. Zin om weer te beuken in het Ziggo Dome. 
Who was there
Nobody has said they're going yet.