Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Idd.. Vorig jaar was de line-up, hmmm.. niet al te best xd Maar wel een geweldig feest :worship:

Hoe was het feest ook alweer? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 18:38 
 

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Idd.. Vorig jaar was de line-up, hmmm.. niet al te best xd Maar wel een geweldig feest :worship:

Hoe was het feest ook alweer? :huh:

heldig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 23:37 
 
Hardtraxx Addict

jRn schreef:
Jurheinen schreef:
Ach heerlijk man om in een overvolle trein te zitten de terugweg, die mensen :worship: vooral de gezichten van "normale" passagiers.

Ja. Dat is altijd mooi. Allemaal van dat streng-gristelijke volk wat om half 8 in de trein stapt en dan de coupé deelt met alle wausjes. :$


Dit :worship:

Ook zo mooi, al dat volk stond toen met de tenen over het randje van het perron, roept er een iemand, de trein komt. zag je iedereen leip worden en allemaal over het spoor leunen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2012 22:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook maar aan wezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 13:51 
 
Hardtraxxer

Kaartje binnen alleen nu nog vervoer regelen. Meer mensen uit omgeving ehv?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woodside schreef:
Kaartje binnen alleen nu nog vervoer regelen. Meer mensen uit omgeving ehv?


Trein is prima te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2012 11:43 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Woodside schreef:
Kaartje binnen alleen nu nog vervoer regelen. Meer mensen uit omgeving ehv?


Trein is prima te doen


Jawel? Hoorde dat die dan pas laat weer gingen rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 22:37 
 
Hardtraxx Newbie

Ik zou hier graag mijn eerste Q-Dance feesje van maken :) Nu ik eindelijk 18 ben! Weet er iemand of er streng gecontroleerd wordt op leeftijd? Ik heb nog een paar vrienden die 17 zijn en ook graag zouden willen meegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2012 22:40 
 

Magnoem schreef:
Ik zou hier graag mijn eerste Q-Dance feesje van maken :) Nu ik eindelijk 18 ben! Weet er iemand of er streng gecontroleerd wordt op leeftijd? Ik heb nog een paar vrienden die 17 zijn en ook graag zouden willen meegaan.

wss niet als ze er oud genoeg uit zien
dr staat dan toch een godselange rij dus op leeftijdscontrole staan ze bij de beveiliging echt niet op te wachten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 01:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woodside schreef:
PNXRMX schreef:
Woodside schreef:
Kaartje binnen alleen nu nog vervoer regelen. Meer mensen uit omgeving ehv?


Trein is prima te doen


Jawel? Hoorde dat die dan pas laat weer gingen rijden.


Ik dacht gewoon om half 8 alweer. Zo was t 2 jaar terug iig wel gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 09:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

half 8 ja dus je hoeft niet lang te wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Magnoem schreef:
Ik zou hier graag mijn eerste Q-Dance feesje van maken :) Nu ik eindelijk 18 ben! Weet er iemand of er streng gecontroleerd wordt op leeftijd? Ik heb nog een paar vrienden die 17 zijn en ook graag zouden willen meegaan.

wss niet als ze er oud genoeg uit zien
dr staat dan toch een godselange rij dus op leeftijdscontrole staan ze bij de beveiliging echt niet op te wachten xd


hoelaat ging jij vorig jaar naar binnen? Wij konden 1x doorlopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 14:37 
 

teupie schreef:
KSwoosh schreef:
Magnoem schreef:
Ik zou hier graag mijn eerste Q-Dance feesje van maken :) Nu ik eindelijk 18 ben! Weet er iemand of er streng gecontroleerd wordt op leeftijd? Ik heb nog een paar vrienden die 17 zijn en ook graag zouden willen meegaan.

wss niet als ze er oud genoeg uit zien
dr staat dan toch een godselange rij dus op leeftijdscontrole staan ze bij de beveiliging echt niet op te wachten xd


hoelaat ging jij vorig jaar naar binnen? Wij konden 1x doorlopen

we waren er om 8 uur :P
geen idee hoelaat we binnen waren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 14:39 
 
Hardtraxx Addict

Ik stond afgelopen jaar bij Qountdown echt wel 30/45 min in de rij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ohja, was natuurlijk zo druk vanwege de treinen?! wij waren met oto wat later gegaan konden gelijk door
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Ik stond afgelopen jaar bij Qountdown echt wel 30/45 min in de rij :P

Ik heb niet in de rij gestaan. Ik heb lekker vuurwerk afgestoken onder het station, terwijl anderen een plekje voor mij vrij hielden in de rij. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ritsurt schreef:
Ik stond afgelopen jaar bij Qountdown echt wel 30/45 min in de rij :P

Ik heb niet in de rij gestaan. Ik heb lekker vuurwerk afgestoken onder het station, terwijl anderen een plekje voor mij vrij hielden in de rij. ^^


CHRIS.. POLITIE... *FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEUW BOEMMMMMMM* CHRIS.. GODVERDOMME!! KOM IS IN DIE RIJ STAAN, POLITIE!!!

Chris: Ow echt? Waar dan? Nog 1!!! *FIIIIIIIIEEEEEEEEEUW BOEM*
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rijen zijn idd langer omdat het OV er vroeg mee kapt. Dan komt iedereen dus rond dezelfde tijd aan, ipv netjes verspreid over de eerste +/- 4 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 18:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die rij was aardig lang ja. Gelukkig kon ik met een maat gratis naar binnen met Jack of Sound. Vrienden van me sloten trouwens gewoon vooraan en waren binnen 1 minuut binnen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 18:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wou dat ik zulke vrienden had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
wou

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hahaha, kut :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2012 19:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vorig jaar gewoon wat te drinken meegenomen en bij een ingang van de Arena gaan zitten. Prima vermaakt met het vuurwerk van anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoppaaa, ticket in de pocket. Zin om weer te beuken in het Ziggo Dome. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2012 16:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hoppaaa, ticket in de pocket. Zin om weer te beuken in het Ziggo Dome. :loving:

Heb ik ook zin in, moeten er alleen wel wat mensen meegaan.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten