Poster: Freaqshow
Past

Freaqshow

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
roberttt wrote:Idd.. Vorig jaar was de line-up, hmmm.. niet al te best xd Maar wel een geweldig feest :worship:
Hoe was het feest ook alweer? :huh:
G
Chukkels wrote:
roberttt wrote:Idd.. Vorig jaar was de line-up, hmmm.. niet al te best xd Maar wel een geweldig feest :worship:
Hoe was het feest ook alweer? :huh:
heldig :love:
Last edited by Guest on , edited 1 time in total.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
jRn wrote:
Jurheinen wrote:Ach heerlijk man om in een overvolle trein te zitten de terugweg, die mensen :worship: vooral de gezichten van "normale" passagiers.
Ja. Dat is altijd mooi. Allemaal van dat streng-gristelijke volk wat om half 8 in de trein stapt en dan de coupé deelt met alle wausjes. :$
Dit :worship:

Ook zo mooi, al dat volk stond toen met de tenen over het randje van het perron, roept er een iemand, de trein komt. zag je iedereen leip worden en allemaal over het spoor leunen :P
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
Ook maar aan wezig :)
W
Hardtraxxer
265 posts member since 2010
last seen Feb 2023
Kaartje binnen alleen nu nog vervoer regelen. Meer mensen uit omgeving ehv?
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Woodside wrote:Kaartje binnen alleen nu nog vervoer regelen. Meer mensen uit omgeving ehv?
Trein is prima te doen
W
Hardtraxxer
265 posts member since 2010
last seen Feb 2023
PNXRMX wrote:
Woodside wrote:Kaartje binnen alleen nu nog vervoer regelen. Meer mensen uit omgeving ehv?
Trein is prima te doen
Jawel? Hoorde dat die dan pas laat weer gingen rijden.
M
1 posts member since 2011
last seen Nov 2012
Ik zou hier graag mijn eerste Q-Dance feesje van maken :) Nu ik eindelijk 18 ben! Weet er iemand of er streng gecontroleerd wordt op leeftijd? Ik heb nog een paar vrienden die 17 zijn en ook graag zouden willen meegaan.
G
Magnoem wrote:Ik zou hier graag mijn eerste Q-Dance feesje van maken :) Nu ik eindelijk 18 ben! Weet er iemand of er streng gecontroleerd wordt op leeftijd? Ik heb nog een paar vrienden die 17 zijn en ook graag zouden willen meegaan.
wss niet als ze er oud genoeg uit zien
dr staat dan toch een godselange rij dus op leeftijdscontrole staan ze bij de beveiliging echt niet op te wachten xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Woodside wrote:
PNXRMX wrote:
Trein is prima te doen
Jawel? Hoorde dat die dan pas laat weer gingen rijden.
Ik dacht gewoon om half 8 alweer. Zo was t 2 jaar terug iig wel gewoon
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
half 8 ja dus je hoeft niet lang te wachten
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
KSwoosh wrote:
Magnoem wrote:Ik zou hier graag mijn eerste Q-Dance feesje van maken :) Nu ik eindelijk 18 ben! Weet er iemand of er streng gecontroleerd wordt op leeftijd? Ik heb nog een paar vrienden die 17 zijn en ook graag zouden willen meegaan.
dr staat dan toch een godselange rij dus op leeftijdscontrole staan ze bij de beveiliging echt niet op te wachten xd
hoelaat ging jij vorig jaar naar binnen? Wij konden 1x doorlopen
G
teupie wrote:
KSwoosh wrote:
hoelaat ging jij vorig jaar naar binnen? Wij konden 1x doorlopen
we waren er om 8 uur :P
geen idee hoelaat we binnen waren xd
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Ik stond afgelopen jaar bij Qountdown echt wel 30/45 min in de rij :P
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
ohja, was natuurlijk zo druk vanwege de treinen?! wij waren met oto wat later gegaan konden gelijk door
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ritsurt wrote:Ik stond afgelopen jaar bij Qountdown echt wel 30/45 min in de rij :P
Ik heb niet in de rij gestaan. Ik heb lekker vuurwerk afgestoken onder het station, terwijl anderen een plekje voor mij vrij hielden in de rij. ^^
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Chukkels wrote:
Ritsurt wrote:Ik stond afgelopen jaar bij Qountdown echt wel 30/45 min in de rij :P
Ik heb niet in de rij gestaan. Ik heb lekker vuurwerk afgestoken onder het station, terwijl anderen een plekje voor mij vrij hielden in de rij. ^^
CHRIS.. POLITIE... *FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEUW BOEMMMMMMM* CHRIS.. GODVERDOMME!! KOM IS IN DIE RIJ STAAN, POLITIE!!!

Chris: Ow echt? Waar dan? Nog 1!!! *FIIIIIIIIEEEEEEEEEUW BOEM*
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Rijen zijn idd langer omdat het OV er vroeg mee kapt. Dan komt iedereen dus rond dezelfde tijd aan, ipv netjes verspreid over de eerste +/- 4 uur.
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Die rij was aardig lang ja. Gelukkig kon ik met een maat gratis naar binnen met Jack of Sound. Vrienden van me sloten trouwens gewoon vooraan en waren binnen 1 minuut binnen..
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Ik wou dat ik zulke vrienden had.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hooli wrote:wou
:yay:
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
hahaha, kut :cool:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Vorig jaar gewoon wat te drinken meegenomen en bij een ingang van de Arena gaan zitten. Prima vermaakt met het vuurwerk van anderen.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Hoppaaa, ticket in de pocket. Zin om weer te beuken in het Ziggo Dome. :loving:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Nando wrote:Hoppaaa, ticket in de pocket. Zin om weer te beuken in het Ziggo Dome. :loving:
Heb ik ook zin in, moeten er alleen wel wat mensen meegaan.

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• The Venator The Venator Hardtraxx Admin · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 17 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago