dirty dutch hadden ze 3 zalenwrote:Ze hoeven hier niet weer een 2de zaal te doen....
2 waar je zo in kon lopen en 3de met lift...ben k niet geweest
dirty dutch hadden ze 3 zalenwrote:Ze hoeven hier niet weer een 2de zaal te doen....
Bij Heady hadden ze alleen die met de lift :') Klote zaal..wrote:dirty dutch hadden ze 3 zalenwrote:Ze hoeven hier niet weer een 2de zaal te doen....
2 waar je zo in kon lopen en 3de met lift...ben k niet geweest
Hoezo niet? Het is toch altijd gezellig in Someren?wrote:Denk ik ook wel aanwezig als ik mensen meekrijg, anders wordt het bierdrinken in het dorp, waar ik geen zin in heb.
Brabantwrote:Hoezo niet? Het is toch altijd gezellig in Someren?wrote:Denk ik ook wel aanwezig als ik mensen meekrijg, anders wordt het bierdrinken in het dorp, waar ik geen zin in heb.
Hoezo?wrote:Volgende keer naar Duivendrecht lopen dus
Omdat ze een duiven-fanclub hebben, lees eens wat verder dan je neus lang iswrote:Hoezo?wrote:Volgende keer naar Duivendrecht lopen dus
Omdat Zaterdag HMH ook een feest had, en het station helemaal vol was. Proppen in die trein. Dan ga ik liever naar Duivendrecht lopen en via Amsterdam reizen. Die trein was leeg.wrote:Hoezo?wrote:Volgende keer naar Duivendrecht lopen dus
Nou, zaten ook wel wat in :p Maar was wel lekker rustigwrote:Omdat Zaterdag HMH ook een feest had, en het station helemaal vol was. Proppen in die trein. Dan ga ik liever naar Duivendrecht lopen en via Amsterdam reizen. Die trein was leeg.wrote:Hoezo?wrote:Volgende keer naar Duivendrecht lopen dus
Ja. Dat is altijd mooi. Allemaal van dat streng-gristelijke volk wat om half 8 in de trein stapt en dan de coupé deelt met alle wausjes.wrote:Ach heerlijk man om in een overvolle trein te zitten de terugweg, die mensenvooral de gezichten van "normale" passagiers.
Dit feest lijkt mij niet echt line-up afhankelijkwrote:Wil hier wel heen, eerst ff line up afwachten.
Idd.. Gewoon gaan.wrote:Dit feest lijkt mij niet echt line-up afhankelijkwrote:Wil hier wel heen, eerst ff line up afwachten.
Heerlijk ja, het is leuk om die mensen aan te kijken als je zelf nog als een alien eruit zietwrote:Ach heerlijk man om in een overvolle trein te zitten de terugweg, die mensenvooral de gezichten van "normale" passagiers.
Dacht dat de treinen in Duivendrecht altijd vanuit de Bijlmer komen, maar niet duswrote:Omdat Zaterdag HMH ook een feest had, en het station helemaal vol was. Proppen in die trein. Dan ga ik liever naar Duivendrecht lopen en via Amsterdam reizen. Die trein was leeg.wrote:Hoezo?wrote:Volgende keer naar Duivendrecht lopen dus
Idd.. Vorig jaar was de line-up, hmmm.. niet al te bestwrote:Idd.. Gewoon gaan.wrote:Dit feest lijkt mij niet echt line-up afhankelijkwrote:Wil hier wel heen, eerst ff line up afwachten.