Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ze hoeven hier niet weer een 2de zaal te doen....


dirty dutch hadden ze 3 zalen

2 waar je zo in kon lopen en 3de met lift...ben k niet geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 17:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
roberttt schreef:
Ze hoeven hier niet weer een 2de zaal te doen....


dirty dutch hadden ze 3 zalen

2 waar je zo in kon lopen en 3de met lift...ben k niet geweest :P


Bij Heady hadden ze alleen die met de lift :') Klote zaal..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 17:25 
 

ze kunnen beter de entree zaal omtoveren tot zaal, maar dan wel gripmatten neerleggen ofzo, anders breekt iedereen zn rug daar hahaha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 17:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgende keer naar Duivendrecht lopen dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil hier wel heen, eerst ff line up afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk ik ook wel aanwezig als ik mensen meekrijg, anders wordt het bierdrinken in het dorp, waar ik geen zin in heb xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 22:02 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Denk ik ook wel aanwezig als ik mensen meekrijg, anders wordt het bierdrinken in het dorp, waar ik geen zin in heb xd.

Hoezo niet? Het is toch altijd gezellig in Someren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 22:26 
 
Hardtraxx Veteran

:D :yay: :clap: :beer: :love: :drool: :thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb t wel een beetje gehad met al dat gezuip :P (met oud en nieuw dan

Lijkt me wel episch om eens lekker feestend het nieuwe jaar in te gaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 09:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
urbandesigner schreef:
Denk ik ook wel aanwezig als ik mensen meekrijg, anders wordt het bierdrinken in het dorp, waar ik geen zin in heb xd.

Hoezo niet? Het is toch altijd gezellig in Someren?


Brabant :beer: :beer: :beer: :clap: :clap: :clap:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:54 
 
Hardtraxx Newbie

jRn schreef:
Volgende keer naar Duivendrecht lopen dus :D

Hoezo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

Jeeba schreef:
jRn schreef:
Volgende keer naar Duivendrecht lopen dus :D

Hoezo?

Omdat ze een duiven-fanclub hebben, lees eens wat verder dan je neus lang is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duifmeneer is aanwezig, HOEH HOEH HOEH!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeeba schreef:
jRn schreef:
Volgende keer naar Duivendrecht lopen dus :D

Hoezo?

Omdat Zaterdag HMH ook een feest had, en het station helemaal vol was. Proppen in die trein. Dan ga ik liever naar Duivendrecht lopen en via Amsterdam reizen. Die trein was leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 21:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Jeeba schreef:
jRn schreef:
Volgende keer naar Duivendrecht lopen dus :D

Hoezo?

Omdat Zaterdag HMH ook een feest had, en het station helemaal vol was. Proppen in die trein. Dan ga ik liever naar Duivendrecht lopen en via Amsterdam reizen. Die trein was leeg.


Nou, zaten ook wel wat in :p Maar was wel lekker rustig
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 22:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb die 20 minuten moeten staan terwijl ik er helemaal klaar mee was. Kon wel janken.
Wat wel prachtig was op het station: Er was een vrouw die dacht dat ze de roltrap wel kon overwinnen.
(roltrappen bij de Bijlmer zijn ~15 meter) Nou, dat heeft ze geweten. Heel dat station heeft van boven en beneden lopen toekijken hoe zij die roltrap wilde overwinnen. Iedereen begon te schreeuwen en aan te moedigen. Zelfs de stewards moesten lachen en begonnen mee te schreeuwen.

Geniaal. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 22:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ach heerlijk man om in een overvolle trein te zitten de terugweg, die mensen :worship: vooral de gezichten van "normale" passagiers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 22:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ach heerlijk man om in een overvolle trein te zitten de terugweg, die mensen :worship: vooral de gezichten van "normale" passagiers.

Ja. Dat is altijd mooi. Allemaal van dat streng-gristelijke volk wat om half 8 in de trein stapt en dan de coupƩ deelt met alle wausjes. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Wil hier wel heen, eerst ff line up afwachten.


Dit feest lijkt mij niet echt line-up afhankelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 22:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
stefan_helmond schreef:
Wil hier wel heen, eerst ff line up afwachten.


Dit feest lijkt mij niet echt line-up afhankelijk :P

Idd.. Gewoon gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 09:44 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Ach heerlijk man om in een overvolle trein te zitten de terugweg, die mensen :worship: vooral de gezichten van "normale" passagiers.


Heerlijk ja, het is leuk om die mensen aan te kijken als je zelf nog als een alien eruit ziet xd
Bij dit feest wil ik ook wel zijn, binnenkort even kaartje kopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 11:47 
 
Hardtraxx Newbie

jRn schreef:
Jeeba schreef:
jRn schreef:
Volgende keer naar Duivendrecht lopen dus :D

Hoezo?

Omdat Zaterdag HMH ook een feest had, en het station helemaal vol was. Proppen in die trein. Dan ga ik liever naar Duivendrecht lopen en via Amsterdam reizen. Die trein was leeg.


Dacht dat de treinen in Duivendrecht altijd vanuit de Bijlmer komen, maar niet dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 12:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

jRn schreef:
El Mare schreef:
stefan_helmond schreef:
Wil hier wel heen, eerst ff line up afwachten.


Dit feest lijkt mij niet echt line-up afhankelijk :P

Idd.. Gewoon gaan.


Idd.. Vorig jaar was de line-up, hmmm.. niet al te best xd Maar wel een geweldig feest :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

idd vorig jaar echt prima vermaakt :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2012 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb hier zin in jonge! Normaal ga ik altijd zuipen bij me neefje in het plaatselijke "Dorpje" Ik persoonlijk woon dan in een meer van Stad. Heb nu zo 3 jaar een relatie dus meisjelief wou wel een keer oud en nieuw samen vieren. Hele avond met een concert van marco borsato op de bank gezeten met een kop warme choco. Heb me nog nooit zo dood geƫrgerd. Die vieze kut marco borsato. Hekel aan die vent :p Met dat gefluister aan het eind van elk nummer. Bah.
Zometeen dus voor 2 jaarwisselingen feesten! :yay:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten