Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn eerste festival, vooral te vinden bij Millennium en Industrial, met eventueel een uitstapje naar een enigszins interessant hardstyle setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 15:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

► Mainstage
12:00 – 13:00 Dymonic
13:00 – 14:00 Rebourne
14:00 – 15:00 Sylence
15:00 – 16:00 Code Black
16:00 – 17:00 Coone
17:00 – 18:00 Brennan Heart
18:00 – 19:00 Noisecontrollers
19:00 – 19:30 Atmozfears live
19:30 – 20:30 Frontliner
20:30 – 21:30 Hard Driver
21:30 – 22:45 Crypsis vs radical Redemption
22:45 – 23:45 Frequencerz
MC Villain
► Superbash Raw presents Ran-D & Friends
12:00 – 13:00 Redixx
13:00 – 14:00 Phuture Noize
14:00 – 15:00 Alpha 2
15:00 – 16:00 E-Force
16:00 – 17:00 Ran-D
17:00 – 18:00 Outbreak
18:00 – 19:30 Ran-D vs B-Front
19:30 – 20:00 Crypsis live
20:00 – 21:15 Zatox
21:15 – 22:15 Digital Punk
22:15 – 23:30 Ran-D vs Endymion
MC Da Syndrome
► Unity
12:00 – 13:00 Crossfiyah
13:00 – 14:00 Bodyshock
14:00 – 15:00 Re-style vs Dyprax
15:00 – 16:00 Tha Playah
16:00 – 17:00 Meccano Twins
17:00 – 17:45 Noize Supressor *Live (Sonar)
17:45 – 18:45 Promo vs D-Passion
18:45 – 19:15 Ophidian *Live
19:15 – 20:15 Korsakoff
20:15 – 21:00 Angerfist *Live
21:00 – 22:00 Nosferatu vs Miss K8
22:00 – 23:00 Negative A
23:00 – 00:00 Drokz vs Day-Mar
MC Tha Watcher
► Death Row
12:00 – 13:00 Cemon Victa
13:00 – 14:00 Bloodcage
14:00 – 15:00 N-Vitral
15:00 – 16:00 Tymon
16:00 – 17:00 Dr Peacock
17:00 – 18:00 Ruffneck
18:00 – 19:00 I:Gor *Live
19:00 – 20:00 Counterfeit
20:00 – 21:00 Sei2ure
21:00 – 22:00 The Outside Agency
22:00 – 23:00 Tripped
23:00 – 00:00 Tieum
MC Syco
► Millennium
12:00 – 13:00 The Brotherhood
13:00 – 14:00 Tomcat
14:00 – 15:00 The Headbanger
15:00 – 16:00 Dione
16:00 – 17:00 The Viper
17:00 – 19:00 Base Alert (Outblast & Catscan)
19:00 – 20:00 Paul Elstak
20:00 – 21:00 Predator
21:00 – 22:00 Endymion
22:00 – 23:00 Ophidian
23:00 – 00:00 Tommyknocker
MC Ruffian
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox wel erg laat haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 15:59 
 
Hardtraxxer

Zatox... Bah wat een zak hooi is dat. Zet E-Force daar lekker neer :/

Jammer dat B-Front tegelijk met Noisecontrollers staat, verder een redelijke timetable.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 16:08 
 
Hardtraxxer

Svennn schreef:
Jammer dat B-Front tegelijk met Noisecontrollers staat


Zow nou idd... Dit is zo'n typisch kijken wat het weer doet en kijken waar er een goeie sfeer hangt, timetable ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dione / Tymon en TOA / Endymion gelijk :cry: rest red ik me wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 17:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

E-Force / Tymon, Ran-D vs B-Front / Ophidian en TOA / Crypsis vs RR :cry:
Voor de rest vermaak ik me ook wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 19:25 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Dione / Tymon en TOA / Endymion gelijk :cry: rest red ik me wel

Nu zit ik totaal niet in de hardcore wereld, maar ik dacht dat Endymion daar ook redelijk werd "uitgekotst" ondertussen en jij nog wel een redelijke hardcoreliefhebber was? Vanwaar die twijfel voor Endymion dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Steffnov schreef:
Dione / Tymon en TOA / Endymion gelijk :cry: rest red ik me wel

Nu zit ik totaal niet in de hardcore wereld, maar ik dacht dat Endymion daar ook redelijk werd "uitgekotst" ondertussen en jij nog wel een redelijke hardcoreliefhebber was? Vanwaar die twijfel voor Endymion dan? :huh:

Normaal gesproken zou ik het ook totaal met je gedachtegang eens zijn. Echter staat Endymion in dit geval in de millennium area, naar een tijdperk waarin deze heren (tot aan 2009 ongeveer) absolute helden waren. Daarnaast draaien ze eigenlijk zelden op een dergelijke area (laat staan dat er uberhaupt weinig feesten zijn die deze stijl een plek bieden) en dat hun millennium set op Qore 2012 echt heldig was, waardoor Endymion misschien zelfs nog wel een kleine voorkeur bij mij heeft.

Eigen tracks uit die tijd zoals The Rosy Lipped Batfish (als Enzyme X), Hybrids, Petrifaction, Art, Bio, Sence Of Another World en dergelijke zijn en blijven echt heerlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb al een lijstje gemaakt :p

13:00 – 14:00 Bloodcage
14:00 – 15:00 N-Vitral
15:00 – 16:00 E-Force
16:00 – 17:00 Meccano Twins
17:00-17:45 Noize Supressor *Live/ 17:00 – 18:00 Ruffneck
18:00 – 19:00 I:Gor *Live
18:45 – 19:15 Ophidian *Live
19:30 – 20:00 Crypsis live
20:15 – 21:00 Angerfist *Live
21:00 – 22:00 The Outside Agency
22:00 – 23:00 Negative A / 22:00 – 23:00 Ophidian
23:00 – 00:00 Drokz vs Day-Mar / 23:00 – 00:00 Tieum
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 19:55 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Svennn schreef:
Steffnov schreef:
Dione / Tymon en TOA / Endymion gelijk :cry: rest red ik me wel

Nu zit ik totaal niet in de hardcore wereld, maar ik dacht dat Endymion daar ook redelijk werd "uitgekotst" ondertussen en jij nog wel een redelijke hardcoreliefhebber was? Vanwaar die twijfel voor Endymion dan? :huh:

Normaal gesproken zou ik het ook totaal met je gedachtegang eens zijn. Echter staat Endymion in dit geval in de millennium area, naar een tijdperk waarin deze heren (tot aan 2009 ongeveer) absolute helden waren. Daarnaast draaien ze eigenlijk zelden op een dergelijke area (laat staan dat er uberhaupt weinig feesten zijn die deze stijl een plek bieden) en dat hun millennium set op Qore 2012 echt heldig was, waardoor Endymion misschien zelfs nog wel een kleine voorkeur bij mij heeft.

Eigen tracks uit die tijd zoals The Rosy Lipped Batfish (als Enzyme X), Hybrids, Petrifaction, Art, Bio, Sence Of Another World en dergelijke zijn en blijven echt heerlijk :P

Ah, alsof Headhunterz een tijdmachine-set zou draaien. Ik snap je hele probleem ineens! Mooi naar Endymion gaan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima vergelijking inderdaad :P komt het wel zo'n beetje op neer
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2014 22:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Svennn schreef:
Steffnov schreef:
Dione / Tymon en TOA / Endymion gelijk :cry: rest red ik me wel

Nu zit ik totaal niet in de hardcore wereld, maar ik dacht dat Endymion daar ook redelijk werd "uitgekotst" ondertussen en jij nog wel een redelijke hardcoreliefhebber was? Vanwaar die twijfel voor Endymion dan? :huh:

Normaal gesproken zou ik het ook totaal met je gedachtegang eens zijn. Echter staat Endymion in dit geval in de millennium area, naar een tijdperk waarin deze heren (tot aan 2009 ongeveer) absolute helden waren. Daarnaast draaien ze eigenlijk zelden op een dergelijke area (laat staan dat er uberhaupt weinig feesten zijn die deze stijl een plek bieden) en dat hun millennium set op Qore 2012 echt heldig was, waardoor Endymion misschien zelfs nog wel een kleine voorkeur bij mij heeft.

Eigen tracks uit die tijd zoals The Rosy Lipped Batfish (als Enzyme X), Hybrids, Petrifaction, Art, Bio, Sence Of Another World en dergelijke zijn en blijven echt heerlijk :P

End Of Line Remix :)

Waarom voor Tymon of Toa kiezen? Zijn natuurlijk geweldige acts, maar aangezien je die bijna elke week kan zien lijkt het me niet nodig om daar heen te gaan terwijl Endymion een once in a lifetime set weg gaat zetten :) Zelfde geld voor Dione, die staat bijna nergens tegenwoordig.

Waar ik echt van baal is dat Promo vs D-Passion tegelijk is met Base Alert is, maar aangezien die ook op Defqon draaien denk ik dat ik voor Promo vs D-Passion kies en aansluitend Ophidian Live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn timetable:
begin tot 15:00: Geen idee
15:00 – 16:00 E-Force
18:00 – 19:30 Ran-D vs B-Front
19:30 – 20:00 Crypsis live
20:15 – 21:00 Angerfist *Live
21:00 – 21:30 The Outside Agency
21:30 – 22:45 Crypsis vs radical Redemption

22:45 – 23:45 Frequencerz
of
23:00 – 00:00 Tommyknocker
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 19:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

13.00 – 14.00 Phuture Noize
14.00 – 15.00 N-Vitral
15.00 – 16.00 E-Force
16.00 – 17.00 Ran-D / Meccano Twins
17.00 – 17.45 Noize Supressor
18.00 – 19.30 Ran-D vs B-Front
19.30 – 20.00 Crypsis LIVE
20.15 – 21.00 Angerfist LIVE
21.00 – 21.30 TOA
21.30 – 22.45 Crypsis vs RR
22.45 – 23.00 Freqz
23.00 – 23.45 Tommyknocker
23.45 – 00.00 Eindshow

Dit zal het wel worden, kan de halve dag met Niek meelopen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezelligheid! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2014 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus dat wordt meeten met de huiscabaretier van hardtraxx :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Soort van hittegolf aankomend weekend. Veel rakketjes likken. :cool:

En voor de mensen die met mij op de foto willen, zal tegen die tijd wel ff vermelden welke kleur bikini ik aan heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 15:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 16:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Abnormaal veel zin in!

Paar nevelcanonnen over het veld verspreiden en mijn dag kan niet meer stuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 09:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook erg veel zin in!!
Hopen dat het een beetje te doen is met de hitte :cool:
Ga me proberen hier aan te houden:
12:00 – 13:00 Crossfiyah
13:00 – 14:00 Rondlopen/Terrein verkennen
14:00 – 15:00 Alpha²
15:00 – 16:00 Code Black
16:00 – 17:00 Coone
17:00 – 18:00 Brennan Heart/Outbreak
18:00 – 19:00 Noisecontrollers
19:00 – 19:30 Ran-D vs B-Front
19:30 – 20:00 Crypsis live
20:30 – 21:30 Hard Driver
21:30 – 22:15 Digital Punk
22:15 – 22:45 Ran-D vs Endymion
22:45 – 23:45 Frequencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh oh als die weervoorspelling toch eens waar worden :D

Mijn planning:
Dymonic/lekker rond lopen
Bodyshock
Alpha2
E-Force
Coone
Outbreak
Noisecontrollers
Crypsis Live
Angerfist Live
Noferatu vs Miss K8
Crypsis vs RR
Frequencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zwembroekje met denk ik zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 15:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Oh oh als die weervoorspelling toch eens waar worden :D

Dat zal helaas wel maar beter van niet, is toch veeeel te warm man?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 19:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

30 graden is teveel van het goeie. Ik kan me een Decibel herinneren dat het ook zo heet was, dat was echt geen pretje meer.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten