Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 19:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
30 graden is teveel van het goeie. Ik kan me een Decibel herinneren dat het ook zo heet was, dat was echt geen pretje meer.


Denk ook dat de meeste mensen nu denken "Ah lekker" maar als je daar echt staat dan denk je er wel anders over.

Ik ben bang dat de organisatie geen andere optie heeft als gratis water aan te bieden. Anders gaan er én ongelukken gebeuren én een hele boel boze mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben benieuwd wie er zondag nog op Hardtraxx zitten en wie er in een lijkwagen zitten door oververhitting. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 20:21 
 
Hardtraxx Elite

Basxt schreef:
dawasiknie schreef:
30 graden is teveel van het goeie. Ik kan me een Decibel herinneren dat het ook zo heet was, dat was echt geen pretje meer.


Denk ook dat de meeste mensen nu denken "Ah lekker" maar als je daar echt staat dan denk je er wel anders over.

Ik ben bang dat de organisatie geen andere optie heeft als gratis water aan te bieden. Anders gaan er én ongelukken gebeuren én een hele boel boze mensen.

Ben bang dat dat niet gaat gebeuren. Gewoon water verkopen voor 1,5/2 muntjes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 20:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Idd, zie Decibel 2 jaar geleden. B2S kan van die drankomzet een heel pretpark bouwen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Basxt schreef:
dawasiknie schreef:
30 graden is teveel van het goeie. Ik kan me een Decibel herinneren dat het ook zo heet was, dat was echt geen pretje meer.


Denk ook dat de meeste mensen nu denken "Ah lekker" maar als je daar echt staat dan denk je er wel anders over.

Ik ben bang dat de organisatie geen andere optie heeft als gratis water aan te bieden. Anders gaan er én ongelukken gebeuren én een hele boel boze mensen.

Ben bang dat dat niet gaat gebeuren. Gewoon water verkopen voor 1,5/2 muntjes...


Zou mooi triest zijn.
Ik weet wel dat je in de wc's stromend water hebt maar daar zal je wel voor moeten betalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 21:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Volgens mij was het vorig jaar met free festival ook 30 graden. Dan zit een hele dag losgaan er niet eens in, laat staan de halve dag

Ik ga er niet vanuit dat ze gratis water gaan uitdelen, gewoon goed om jezelf denken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De voorspelling is nu al weer 27 graden :), waarschijnlijk eindigen we op 25 graden en dat is imo een prima temperatuurtje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
De voorspelling is nu al weer 27 graden :), waarschijnlijk eindigen we op 25 graden en dat is imo een prima temperatuurtje :D

Teken ik voor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De voorspelling zijn nog steeds super goed :yay:

Kijk er ontzettend naar uit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het morgen gaat regenen kijk je zeker zoals je avatar. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Als het morgen gaat regenen kijk je zeker zoals je avatar. :$


Maybe :$

Misschien is een regenbuitje wel hartstikke lekker met deze temperaturen ;)
Kijk erg uit naar Angerfist Live, na vorige week Emporium ben ik helemaal hooked ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Parvuz schreef:
Als het morgen gaat regenen kijk je zeker zoals je avatar. :$

Kijk erg uit naar Angerfist Live, na vorige week Emporium ben ik helemaal hooked ^^

Dat was zo'n bazenset :loving: Bleef maar gaan en gaan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 13:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Kijk erg uit naar Angerfist Live, na vorige week Emporium ben ik helemaal hooked ^^


Dan zal je veel dezelfde platen horen denk ik :P
Ondanks dat blijft de sfeer bij Angerfist altijd wel dik, tenminste die keren dat ik um heb gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 14:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Denk dat dit hem gaat worden:
13.00 phuture noize

14.00 Alpha twins

15.00 E-force / The playah

16.00 Mecanno Twins / the viper

17.00 Outblast & Catscan

19.30 crypsis live

20.15 angerfist live

21.30 redical redemption & crypsis

23.00 tieum / Frequenzers

Zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@dj_dione 10m
@Steffnov Ik ga zeker ook enkele E-Noidjes droppen :)

Ok, mijn keus is wel gemaakt :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tropische temperaturen

☼ Zonnenbrandcreme
Het is toegestaan om zonnebrandcrème mee te nemen, dit mag echter alleen als het in een plastic verpakking zit en geen spray is. Er is ook gratis zonnebrandcreme verkrijgbaar bij de insmeerbar, hier kun je jezelf insmeren of je laten insmeren door het geweldige insmeerteam!

☼ Grote ventilatoren bij de tenten
Om verkoeling te bieden hebben wij extra grote ventilatoren geregeld, dit is geen wondermiddel maar zorgt in ieder geval voor een verkoelend briesje!

☼ Extra water ingeslagen bij de barren
De barren zijn tot aan de nok toe afgevuld met water

☼ Gratis drinkwater!
Er zijn twee toiletgroepen op het terrein, bij beide groepen kun je gratis water drinken. Zorg dat je hoe dan ook voldoende drinkt gedurende de dag.

☼ Zwemmen
Het is NIET toegestaan om te zwemmen, wel mag je pootjebaden. Er liggen lijnen in het water, zorg ervoor dat je binnen deze lijnen blijft.

☼ Tenten
Alle tenten zijn zo open mogelijk gehouden, hierdoor kan de wind onder de tent door blazen.

☼ Zoek beschutting
Zoek regelmatig de schaduw op, er zijn voldoende plekken op het terrein (in de tenten, onder bomen) waar je verkoeling zal vinden

☼ Pas op met alcohol
Net zoals altijd dien je op te letten met het gebruik van alcohol.

☼ Waaiers
Het is toegestaan om waaiers mee te nemen. Deze waaiers mogen echter geen ijzer bevatten, hou het dus bij een standaard normale waaier.

☼ Let op elkaar!
Zie je iemand die zich niet lekker lijkt te voelen, waarschuw degene dan en wijs hem/haar op de gevaren. Indien je denkt dat deze persoon hulp nodig heeft, waarschuw dan iemand van de beveiliging of EHBO. We zijn met z’n allen onderdeel van het festival en de alertheid van gasten heeft al vaak ernstige situaties voorkomen.

► Wat mag verder wel / niet mee naar binnen?

Alles dat de wet verbiedt mag ook bij Fantasy Island Festival niet mee naar binnen, de beveiliging zal hier streng op controleren. Zie ook bovenstaande bericht!

PARFUM: Het is niet toegestaan om glas het terrein mee op te nemen, dit geldt dus ook voor parfumflessen.

DEO: Het is ENKEL toegestaan om plastic deo flessen MET roller mee te nemen, glas en spuitflessen zijn dus NIET toegestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi dat ze nog wat extra's regelen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2014 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes last minute toch nog aanwezig vanaf ongeveer 2 uur. Enige zekerheden zijn Base Alert, Endymion en Ophidian. Rest van de tijd op en neer huppelen tussen de Millennium en Industrial stage. Misschien nog even bij de 'gewone' hardcore maar dat zien we morgen wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 07:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Partijtje zin in joh :yay:
Te herkennen aan horizontaal gestreept t-shirt (blauw/wit/grijs), een lichte spijkerbroek en blauw/witte airmax
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.fantasyislandfestival.nl/pol ... -op-drugs/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 10:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Protoss schreef:
http://www.fantasyislandfestival.nl/politie-controleert-op-drugs/



"Bij het aantreffen van dealers hoeveelheden kan je dag dus voorbij zijn voordat deze begonnen is." :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2014 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand een specifiek verslagje van Base Alert? Zeer benieuwd hoe vet dat geweest moet zijn :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke idioot bedenkt gratis waterpunten alleen bij de toiletten waar je geen flesje mee naar binnen mag nemen? Wat trouwens geen extra toevoeging is die waterpunten, die waren er anders ook wel geweest. Das wel echt slecht. En die grote ventilatoren heb ik ook niet gezien eigenlijk. :$

Mja ondanks dat toch een geslaagde dag gehad! Je kon wel merken dat iedereen beetje lam werd van de warmte. Heb ook echt zorgvuldig uitgezocht waar ik wel los ging en waar niet. :P Eigenlijk is het wel schandalig om op zo'n dag water te verkopen voor 3,75. En zo moeilijk te doen met flesjes vullen bij de wc.

Geluid bij main was ook niet helemaal top toen ik daar was met Crypsis & RR. Was later in de set wel wat beter. Maar verder prima vermaakt. :D Op naar volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ik Parvuz en Magnetronnetje weer gemist :(

Maar verder bazenfeest gehad. In de middag op Tymon na (toch maar boven Dione gezet) vooral met kameraden mee geweest, maar dat was ik ook vrij snel zat. Noize Suppressor was echt baas met die Sonar, meer dan een gimmick wel en de sfeer daar was ook echt vet. Stukje Base Alert meegepakt en toen Ophidian Live, wat wel vet is maar zie hem toch liever een uur normaal draaien. Later zitten chillen bij Counterfeit en Sei2ure, om daarna het beste stuk van de dag te hebben: Endymion, Ophidian en Tommyknocker in de millennium. Wat een bazensets zetten die neer zeg :worship: heerlijk. Geluid klonk overal behalve de main wel prima, maar dat weet ik niet zeker omdat ik voor het eerst oordoppen mee gehad en daar aardig mee heb staan pielen. Geen piep though, dus zal wel alleen wennen zijn. Warmte was wel iets teveel van het goede en ze hadden idd het water beter kunnen regelen, maar niet echt problemen mee gehad

Tl;dr leuk achtertuinfeestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 15:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Stefan en Niek inderdaad gemist :( Jordi en Hessel wel weer gezien

Was echt dik feest. Het was wel veel te warm om de hele dag goed los te gaan. Aantal setjes gekozen om volle bak los te gaan. Vond het met de drukte over het algemeen wel meevallen. Maar 4 setjes in de Ran-D tent geweest maar vooraan was overal ruimte zat. Industrial was mooi klein en open tentje, vette set van N-Vitral gehoord. Snap nog steeds niet waarom het helemaal vol stond bij Peacock xd Paar keer bij de hardcore tent geweest maar was daarvoor meestal in Ran-D tent geweest dus geen zin om weer in een tent te staan :P Even bij de main gekeken bij Crypsis vs RR, wat stond daar een sfeerloos kut volk zeg >.< Afgesloten bij de Millenium en Criminal live gehoord :loving: Daarna eindshow gezien en voldaan naar huis gegaan. Duurde wel even voordat we het terrein af waren trouwens.

Een paar plus- en minpunten
+ punten
- B-Front die bazige platen draaide (Level, z'n nieuwe soloplaat (?), collab met Donkeys)
- Setjes van Phuture Noize, N-Vitral, Ran-D vs B-Front, Crypsis LIVE, Tommyknocker
- Bakjes fruit met watermeloen :loving:
- Eindshow

- punten
- Sfeer op de main, stond rechts vooraan bij het hek en die lui zagen me allemaal dom aan als ik los ging :x
- Ran-D die het hele tempo eruit haalde in de set met B-Front
- Controle bij de ingang ging me allemaal veel te langzaam met die hitte :$
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten