Stefan en Niek inderdaad gemist

Jordi en Hessel wel weer gezien
Was echt dik feest. Het was wel veel te warm om de hele dag goed los te gaan. Aantal setjes gekozen om volle bak los te gaan. Vond het met de drukte over het algemeen wel meevallen. Maar 4 setjes in de Ran-D tent geweest maar vooraan was overal ruimte zat. Industrial was mooi klein en open tentje, vette set van N-Vitral gehoord. Snap nog steeds niet waarom het helemaal vol stond bij Peacock

Paar keer bij de hardcore tent geweest maar was daarvoor meestal in Ran-D tent geweest dus geen zin om weer in een tent te staan

Even bij de main gekeken bij Crypsis vs RR, wat stond daar een sfeerloos kut volk zeg

Afgesloten bij de Millenium en Criminal live gehoord

Daarna eindshow gezien en voldaan naar huis gegaan. Duurde wel even voordat we het terrein af waren trouwens.
Een paar plus- en minpunten
+ punten- B-Front die bazige platen draaide (Level, z'n nieuwe soloplaat (?), collab met Donkeys)
- Setjes van Phuture Noize, N-Vitral, Ran-D vs B-Front, Crypsis LIVE, Tommyknocker
- Bakjes fruit met watermeloen
- Eindshow
- punten- Sfeer op de main, stond rechts vooraan bij het hek en die lui zagen me allemaal dom aan als ik los ging
- Ran-D die het hele tempo eruit haalde in de set met B-Front
- Controle bij de ingang ging me allemaal veel te langzaam met die hitte
