Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(Early Bird) Kaartverkoop begonnen, site ligt ivm drukte plat maar op https://partyflock.nl/party/256842:Fant ... l#m4572626 kun je gewoon halen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 20:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Early Bird binnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten binnen. ^^ 5e keer voor mij. Jubileum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 14:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pure porno deze line-up, gisteren early bird gehaald. Waarschijnlijk sta ik de hele dag bij de millenium stage, hooguit met een uitstapje naar Tymon, Ophidian Live en Promo vs D-Passion.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

combi binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Harmony of Hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 17:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vriend van me heeft kaartje over, voor €30,- is hij van jou! Bij meer interesse: PM :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 17:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

word de 20e van Juni 17, zullen ze hier moeilijk over doen ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 19:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

youri2097 schreef:
word de 20e van Juni 17, zullen ze hier moeilijk over doen ?

Is maar net hoe streng ze controleren lijkt mij. 2 jaar geleden niet eens om ID gevraagd maar weet niet hoe dat vorig jaar was
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 23:44 
 

Kaartje binnen, eerste jaar. Wel benieuwd! Goeie verhalen over gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 01:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

youri2097 schreef:
word de 20e van Juni 17, zullen ze hier moeilijk over doen ?


Omdat je een 18+ stempel of bandje moet krijgen om te mogen drinken, lijkt mij de kans groter dat ze bij de ingang aan iedereen om legitimatie vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afgelopen 3 jaar ben ik niet gecontroleerd, maar ik weet niet ivm de alcoholregeling nu..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 15:23 
 
Hardtraxx Elite

Tha Playah nu ook bevestigd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 10:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Raven schreef:
DJ Peacock bij Industrial, wederom :lol: :lol: :lol: :lol:


INDUSTRIAL AND MORE

Dat staat er ook niet voor niks denk...


& LESSER zou beter wezen.

Dit is wel een ganzgeile lijn omhoog.
Toch maar overwegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 16:28 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
#FANTASY ISLAND 2014 PRESENTEERT HARDCORE ANTHEM!
Met grote trots kunnen we melden dat niemand minder dan Ruffneck en Ophidian dit jaar het Fantasy Island Festival anthem gaan produceren! In tegenstelling tot voorgaande jaren is er dit jaar gekozen voor een hardcore track in plaats van hardstyle.
Kenners weten dat dit garant staat voor een track van de bovenste plank, binnenkort zal de track inclusief officiële trailer hier gepost worden, dus houd deze pagina in de gaten!


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interesse direct gewekt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen ticket kopen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 20:51 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Basshunterzz schreef:
Raven schreef:
DJ Peacock bij Industrial, wederom :lol: :lol: :lol: :lol:


INDUSTRIAL AND MORE

Dat staat er ook niet voor niks denk...


& LESSER zou beter wezen.

Dit is wel een ganzgeile lijn omhoog.
Toch maar overwegen.

Bedoel je less?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 20:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

matig anthem :( had toch wat leukers verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 11:51 
 
Hardtraxxer

Een wat langere versie! ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 13:07 
 
Hardtraxx Veteran

Distinctive schreef:
matig anthem :( had toch wat leukers verwacht.


Niet heel geweldig met de melodie die telkens terugkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 17:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jammer van de kick vooral, had er liever een Ophidian-achtige kick onder willen horen (en als deze kick van Ophidian komt is het extra jammer want hij kan veel beter).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2014 22:19 
 
Hardtraxx Elite

Distinctive schreef:
matig anthem :( had toch wat leukers verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2014 07:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nog maar 2 weken wachten :woot:
Outbreak vervangt Adaro trouwens
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten