Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 15:52 
 
Hardtraxxer

Feest: Freshtival
Datum: 3 t/m 5 juni
Tijd: 18:00 - 00:00 (vrij), 12:00 -00:00 (zat/zon)
Locatie: Enschede
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://shop.paylogic.com/36999585d2b04 ... 1625146257
Prijs: €56,50 (vanaf)

Enkel line-up Superbash-stage:
Line-up zaterdag:
B-Front
Crypsis
D-Block S-Te-Fan
Demi Kanon
Devin Wild
D-Sturb
Frontliner
Galactixx
Rejecta
Sicknite
Warface
MC Da Syndrome

Line-up zondag:
Act of Rage
Aftershock (The Alliance)
Angerfist (live)
Brennan Heart
Dr Phunk
Ephoric
Hard Driver (album showcase)
Jay Reeve
Primeshock
Psyko Punkz
Radical Redemption
Vertile
MC Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 16:01 
 
Hardtraxxer

Mijn eerste bericht op dit forum, na deze jarenlang passief te hebben bezocht. Altijd met veel interesse met de discussies en alle meningen meegelezen. ;)

Ik zag dit festival er nog niet tussenstaan, dus besloot deze maar eens te promoten. Voor de verandering weer eens een keer een feest in de buurt, met naar mijn mening, (op de zondag) een prima line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Freshtival heeft opzich altijd wel een leuke HS line up, echter vind ik de ticketprijs veel te hoog (ik snap de prijs wel, daar niet van) voor de muziek die ik krijg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 16:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vrijdagavond hier draaien op de camping stage :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2021 23:22 
 
Hardtraxxer

THArdstyler schreef:
Freshtival heeft opzich altijd wel een leuke HS line up, echter vind ik de ticketprijs veel te hoog (ik snap de prijs wel, daar niet van) voor de muziek die ik krijg.

Deze twee wereldsterren maken iedere euro voor Freshtival het meer dan waard!

Line-up zaterdag:
Rutger van Barneveld

Line-up zondag:
René le Blanc

Oooh mijn Helenaaaa :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2022 18:48 
 
Hardtraxxer

Line-up volledig omgegooid t.o.v. vorig jaar. Het is er niet beter op geworden. Nu de zaterdag iets interessanter mijn inziens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2022 10:44 
 
Hardtraxxer

Ik vind de line up echt wel goed dit keer. zowel bij de hardstyle als mainstage. genoeg leuke acts waar ik mij zeker 2 dagen kan vermaken. wordt al iets van de 12e keer en elke keer weer wat beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2022 10:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima line up, voor zaterdag en zondag tickets :)
Ik ga hier voornamelijk ook naar toe voor de "niet-hardstyle" stages.

Alleen al voor don diablo en james hype ben ik al "hyped" ^^
Voor de rest superbash stage ook wel tof.
Ben vooral benieuwd naar psyko punkz, zijn reverze set vond ik opvallend goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2022 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

Tomyio schreef:
Prima line up, voor zaterdag en zondag tickets :)
Ik ga hier voornamelijk ook naar toe voor de "niet-hardstyle" stages.

Alleen al voor don diablo en james hype ben ik al "hyped" ^^
Voor de rest superbash stage ook wel tof.
Ben vooral benieuwd naar psyko punkz, zijn reverze set vond ik opvallend goed :D


James Hype lijkt me zo ziek mee te maken. Ben benieuwd of mensen dat door hebben als die draait
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2022 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon uit interesse: wie is James Hype en wat maakt hem bijzonder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2022 13:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het mixwerk van James Hype is heel sick. Heb zelf een DDJ-400 en probeerde dit een beetje na te doen om te oefenen, maar was verdomde moeilijk. Zo veel kleine details die hij toevoegt en zo snel qua timing. Gewoon echt heel knap.

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2022 14:13 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn mixwerk inderdaad, hij heeft ook compilaties van vette mixes op z'n YouTube kanaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2022 10:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is trouwens komend weekend, niet in Augustus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2022 14:55 
 
Hardtraxxer

Gecorrigeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2022 18:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Hoe ervaren jullie eigenlijk Freshtival? Ik heb de laatste drie edities van Fantasy Island meegemaakt en wil Freshtival waarschijnlijk volgend jaar gaan bezoeken. Qua sfeer zeker heel anders, maar is het het waard om daarvoor vanuit Zuid-Holland af te reizen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2022 10:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SvenCarnage schreef:
Hoe ervaren jullie eigenlijk Freshtival? Ik heb de laatste drie edities van Fantasy Island meegemaakt en wil Freshtival waarschijnlijk volgend jaar gaan bezoeken. Qua sfeer zeker heel anders, maar is het het waard om daarvoor vanuit Zuid-Holland af te reizen?


Als je alleen voor hardstyle komt zou ik het lekker links laten liggen. Dan is het de reis zeker niet waard. Als je andere muziekstijlen kunt waarderen dan zou ik de line up afwachten.
Ik ga er zelf elk jaar eigenlijk vooral heen omdat het in de buurt is en er veel bekenden zijn, plus een weekendje afwisselen tussen hardstyle en techno is wel een keer chill. Als het verder weg was geweest was ik er niet jaarlijks naartoe gegaan. De sfeer van Fantasy ga je er in iedergeval zeker niet meer meemaken, helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2022 10:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Vrijdagavond hier draaien op de camping stage :).


Nog steeds actueel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2022 10:46 
 
Hardtraxxer

brianfct65 schreef:
SvenCarnage schreef:
Hoe ervaren jullie eigenlijk Freshtival? Ik heb de laatste drie edities van Fantasy Island meegemaakt en wil Freshtival waarschijnlijk volgend jaar gaan bezoeken. Qua sfeer zeker heel anders, maar is het het waard om daarvoor vanuit Zuid-Holland af te reizen?


Als je alleen voor hardstyle komt zou ik het lekker links laten liggen. Dan is het de reis zeker niet waard. Als je andere muziekstijlen kunt waarderen dan zou ik de line up afwachten.
Ik ga er zelf elk jaar eigenlijk vooral heen omdat het in de buurt is en er veel bekenden zijn, plus een weekendje afwisselen tussen hardstyle en techno is wel een keer chill. Als het verder weg was geweest was ik er niet jaarlijks naartoe gegaan. De sfeer van Fantasy ga je er in vedergeval zeker niet meer meemaken, helaas.

Ja, precies wat Brian aangeeft. Als je het leuk vindt om met lekker weer langs de verschillende area’s te struinen en het genre niet zo belangrijk is, is het prima. Een soort klein Mysteryland.
Ikzelf heb een veel grotere voorkeur voor een hardstyle/hardcore only festival, met name vanwege de sfeer door de “echte” fans.
Ik ga dit weekend wel kijkje nemen omdat ik met fietsje erheen kan, goedkoop ticket gescoord, het weer lijkt goed, en paar leuke namen bij de hardstyle. Maar het is een lange reis niet waard.
Daarnaast, het geluid viel me de laats te editie erg tegen bij o.a. de hardstyle stage, dus hoop dat ze dat verbetert hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2022 11:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Last minute besloten hier naartoe te gaan. Geen idee wat ik kan of moet verwachten, maar dat zijn vaak wel de beste :P
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten