Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

zaterdag 7 juni 2014
12:00-24:00
Recreatiepark Het Rutbeek
Enschede

Tickets
Voorverkoop start op woensdag 29 januari 2014 om 19:00.

Minimumleeftijd: 17

Line-up:
► MAINSTAGE
Frontliner
Coone
Brennan Heart
Crypsis vs Radical Redemption
Noisecontrollers
Frequencerz
Code Black
Atmozfears LIVE
Hard Driver
Rebourne
Sylence
Dymonic
MC Villain

► SUPERBASH RAW - HOSTED BY RAN-D
Ran-D
Zatox
Adaro
Crypsis LIVE
Ran-D vs B-Front
Digital Punk
Ran-D vs Endymion
E-Force
Alpha2
Phuture Noize
Redixx
MC Da Syndrome

► UNITY - HARDCORE
Angerfist LIVE
Korsakoff
Tha Playah
Noize Suppressor presents Sonar
Ophidian LIVE
Drokz vs DaY-már
Promo vs D-Passion
Nosferatu vs Miss K8
Re-style vs Dyprax
Negative A
Meccano twins
Bodyshock
Crossfiyah
MC Tha Watcher

► DEATH ROW – INDUSTRIAL AND MORE
The Outside Agency
Ruffneck
I-Gor LIVE
Tieum
Tymon
Dr Peacock
Counterfeit
N-Vitral
Tripped
Sei2ure
Bloodcage
Cemon Victa
MC Syco

► MILLENIUM - HARDCORE FROM 2000 TILL 2010
Endymion
Paul Elstak
Base Alert (Outblast & Catscan)
Ophidian
Tommyknocker
The Viper
Dione
Predator
The Headbanger
Tomcat
The Brotherhood
MC Ruffian
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thuiswedstrijd, dus zekerheidje. Dat ik ook nog van iemand gehoord heb (dus pin me er niet op vast) dat de early area vervangen is door een industrial area is alleen maar lekkerder natuurlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Thuiswedstrijd, dus zekerheidje. Dat ik ook nog van iemand gehoord heb (dus pin me er niet op vast) dat de early area vervangen is door een industrial area is alleen maar lekkerder natuurlijk ^^

Interessant. Leuke raw hardstyle tent er bij en ik ben weer van de partij denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De lineups van vorig jaar en het jaar ervoor waren nou niet bepaald het je van het, dus we zien wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
De lineups van vorig jaar en het jaar ervoor waren nou niet bepaald het je van het, dus we zien wel :P

Voor mainstream begrippen was het met Ophidian, Negative A vs Counterfeit, Bloodcage, Ruffneck vs Nosferatu en Tieum voor een thuiswedstrijd wel prima hoor :P en als die industrial area er komt, ben ik een vrolijk man
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2014 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Thuiswedstrijd, dus zekerheidje. Dat ik ook nog van iemand gehoord heb (dus pin me er niet op vast) dat de early area vervangen is door een industrial area is alleen maar lekkerder natuurlijk ^^

Dat zou wel tof zijn inderdaad ^^ .

Gok op Adaro in de raw tent :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2014 13:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Thuiswedstrijd, dus zekerheidje. Dat ik ook nog van iemand gehoord heb (dus pin me er niet op vast) dat de early area vervangen is door een industrial area is alleen maar lekkerder natuurlijk ^^

Bazig :D

2 jaar geleden m'n allereerste feest en was toen mega vet natuurlijk :P vorig jaar niet geweest i.v.m examens, dit jaar weer aanwezig proberen te zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2014 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We zijn er weer bij. Vaste prik. ^^ Behalve als de line up opeens heel ruk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 19:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FESTIVAL 2014!

Volgende week woensdag start de earlybird verkoop voor Fantasy Island 2014, op dit moment wordt de laatste hand gelegd
aan het definitief maken van de line up en wij durven je nu al te beloven dat deze je verwachting gaat overtreffen.

Wil jij volgende week woensdag earlybird tickets kopen voor Fantasy Island? Registreer je dan NU via
https://a.pgtb.me/LPXp9t. Zonder registratie is het NIET mogelijk earlybird tickets te kopen.


AREA'S OP FANTASY ISLAND
In vergelijking met vorig jaar zullen er een aantal verschillen zijn in de programmering.

MAINSTAGE
Waar de laatste jaren de mainstage werd gehost door Scantraxx, zal er dit jaar worden geprogrammeerd vanuit de Superbash
gedachte. Dit betekend ook dat het einde van Fantasy Island harder zal gaan dan bij eerdere edities.

SUPERBASH RAW hosted by ...
Zoals ieder jaar, zal ook dit jaar de Superbash worden gehost door een artiest die de afgelopen jaren een grote bijdrage heeft geleverd aan de scene zoals we deze vandaag kennen. Volgende week zal bekend worden wie dit is en wie samen met hem deze area gaan laten ontploffen.

UNITY (HARDCORE)
UNITY staat voor pure hardcore, voor kwaliteit en het samenbrengen van verschillende stijlen binnen de hardcore. Sinds
vorig jaar heeft UNITY een spectaculaire vlucht gemaakt met uitverkochte edities in Poppodium Atak. Wij garanderen je dat UNITY op Fantasy Island 2014 beter en groter wordt dan ooit!

MILLENIUM (HARDCORE FROM 2000 TILL 2010)
Nieuw op Fantasy Island en de naam zegt het al, het beste wat er tussen 2000 en 2010 te horen was, keihard in 2014!

DEATH ROW (INDUSTRIAL AND MORE)
Nieuw op Fantasy Island, van Crossbreed naar Industrial, harder wordt het niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Industrial area wist ik al, maar Millennium ook :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 19:07 
 

Steffnov schreef:
wie samen met hem deze area gaan laten ontploffen

Deetox kunnen we wegstrepen dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 23:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit gaat met een goeie line up een dik feest worden! :loving:
Woensdag early bird halen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raw tent Adaro of Digital Punk denk ik. Als ze Adaro doen volgen ze precies Thrillogy. Daarom geef ik Digital Punk ook een kans omdat ze misschien niet precies dat willen volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat de raw dit keer voor B-Front is. Adaro en Crypsis zijn al geweest en we kennen allemaal het oh zo originele ABCtje in de raw...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 14:42 
 
Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Denk dat de raw dit keer voor B-Front is. Adaro en Crypsis zijn al geweest en we kennen allemaal het oh zo originele ABCtje in de raw...

Fantasy 2012 was al voor B-Front ;) Geeft trouwens niks als ze hem twee jaar later opnieuw die area gunnen :whistle:

Adaro heeft een week eerder ook al zn eigen stage op Intents dus ik gok op Digital Punk. Achja wat boeit het eigenlijk ook, op iedere stage wat "raw" moet zijn maar toch veel publiek moet trekken kom je dezelfde namen tegen. Wat dat betreft is mainstream hardstyle bijna nog gevarieerder tegenwoordig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2014 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik deze datum niet naar Live Evil London ga, dan waarschijnlijk hier aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 23:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

LINE UP FANTASY ISLAND FESTIVAL 2014

► MAINSTAGE

Frontliner
Coone
Brennan Heart
Crypsis vs Radical Redemption
Noisecontrollers
Frequencerz
Code Black
Atmozfears LIVE
Hard Driver
Rebourne
Sylence
Dymonic
MC Villain

► SUPERBASH RAW - HOSTED BY RAN-D

Ran-D
Zatox
Adaro
Crypsis LIVE
Ran-D vs B-Front
Digital Punk
Ran-D vs Endymion
E-Force
Alpha2
Phuture Noize
Redixx
MC Da Syndrome

► UNITY - HARDCORE

Angerfist LIVE
Korsakoff
✰ To Be Confirmed ✰
Noize Suppressor presents Sonar
Ophidian LIVE
Drokz vs DaY-már
Promo vs D-Passion
Nosferatu vs Miss K8
Re-style vs Dyprax
Negative A
Meccano twins
Bodyshock
Crossfiyah
MC Tha Watcher

► DEATH ROW – INDUSTRIAL AND MORE

The Outside Agency
Ruffneck
I-Gor LIVE
Tieum
Tymon
Dr Peacock
Counterfeit
N-Vitral
Tripped
Sei2ure
Bloodcage
Cemon Victa
MC Syco

► MILLENIUM - HARDCORE FROM 2000 TILL 2010

Endymion
Paul Elstak
Base Alert (Outblast & Catscan)
Ophidian
Tommyknocker
The Viper
Dione
Predator
The Headbanger
Tomcat
The Brotherhood
MC Ruffian
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peacock in de industrial is natuurlijk een lachertje, maar verder geile line-up in de achtertuin :drool: Hier doe ik het wel voor :yay:

► UNITY - HARDCORE
Noize Suppressor presents Sonar
Ophidian LIVE
Drokz vs DaY-már
Promo vs D-Passion
Negative A
MC Tha Watcher

► DEATH ROW – INDUSTRIAL AND MORE
The Outside Agency
Ruffneck
I-Gor LIVE
Tieum
Tymon
Counterfeit
N-Vitral
Tripped
Sei2ure
Bloodcage
Cemon Victa

► MILLENIUM - HARDCORE FROM 2000 TILL 2010
Endymion
Ophidian
Tommyknocker
Dione
Predator
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ondanks Ran-D toch redelijke namen. Afsluiten op de main met Crypsis en Radical Redemption.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 23:34 
 
Hardtraxx Elite

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 23:52 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Gaat m weer niet worden, ookal is het zo dichtbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 00:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gemixte gevoelens bij deze line-up. Aan de ene kant is ie lekker uitgebreid met goeie namen, maar dat is voor mij ook meteen een nadeel. Het zijn allemaal namen die op elk feest wel te vinden zijn en die ik al tig keer heb meegemaakt. Desondanks misschien toch kaarten kopen aangezien het een thuiswedstrijd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 00:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Peacock bij Industrial, wederom :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 00:21 
 
Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
DJ Peacock bij Industrial, wederom :lol: :lol: :lol: :lol:


INDUSTRIAL AND MORE

Dat staat er ook niet voor niks denk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 00:42 
 

Niet bij. Hardstyle is niet veel bijzonders en hardceure is gewoon niet echt mijn ding. Jammer want ik wou hier best wel graag heen :(
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten