Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Locatie: Recreactiegpark Het Rutbeek, Enschede
Datum: 18 mei 2013
Tijd: 12:00 - 00:00
Minimumleeftijd: 16
Tickets: Voorverkoop €37,50

Line-up:
De 'CORE CLASSICS'...:
- Promo *Files set
- The Darkraver
- Lenny Dee
- The Stunned Guys
- Vince
- Dr Macabre
- Leviathan
- Frantic Freak
- Vinyl Junk
- Holly
- Basic Grooves

Hardcore State of Mind Area:
- Angerfist
- Korsakoff
- Neophyte Records
- Noize Suppressor
- Nosferatu
- Ophidian
- Outblast
- djruffneck
- Negative A
- Dyprax

Afbeelding

http://partyflock.nl/party/238259:Fanta ... _2013.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 18:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Is Fusion of Dance dan ook niet in ongeveer dezelfde regio? Niet echt handig lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Is Fusion of Dance dan ook niet in ongeveer dezelfde regio? Niet echt handig lijkt me.


Ja klopt , ook nog zelfde dag >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

Dit was vorig jaar tegelijk met Intents volgens mij (dag 2).
Vorig jaar was het een topfeest, hele dag in B-Front tent gestaan
en dit jaar staat Crypsis er :yay: :yay:
Dus hopelijk aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kakabeeyo schreef:
Pommer schreef:
Is Fusion of Dance dan ook niet in ongeveer dezelfde regio? Niet echt handig lijkt me.


Ja klopt , ook nog zelfde dag >.<

En Harmony of Hardcore is ook op dezelfde dag. En daar gaat mijn voorkeur naar uit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thuiswedstrijd. Scantraxx doet weer de main. Harmony is op dezelfde dag. Twijfels twijfels...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 19:52 
 
Hardtraxxer

Dag erna Freshtival.. Beetje ongelukkig allemaal, week ertussen beviel beter. Maar met Emporium op de 25e niet geheel onlogisch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegelijk met fod ja? Dat is inderdaad best wel dom.

Wordt line ups vergelijken dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele goeie optie! Crypsis! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
kakabeeyo schreef:
Pommer schreef:
Is Fusion of Dance dan ook niet in ongeveer dezelfde regio? Niet echt handig lijkt me.


Ja klopt , ook nog zelfde dag >.<

En Harmony of Hardcore is ook op dezelfde dag. En daar gaat mijn voorkeur naar uit. :)

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 19:23 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Hele goeie optie! Crypsis! :yay:


idd ik hoorde dat crypsis een eigen tent heeft? wat b-front vorig jaar had.. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

tillie schreef:
Parvuz schreef:
Hele goeie optie! Crypsis! :yay:


idd ik hoorde dat crypsis een eigen tent heeft? wat b-front vorig jaar had.. :drool:

Klopt! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 13:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vorig jaar om 1u 's middags besloten om hier naartoe rijden, 3u in de auto zitten. Maar gvd, dat was het allemaal waard. Die B-front tent :drool: . Ben benieuwd wat Crypsis er van gaat maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2013 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tillie schreef:
Parvuz schreef:
Hele goeie optie! Crypsis! :yay:


idd ik hoorde dat crypsis een eigen tent heeft? wat b-front vorig jaar had.. :drool:

Correct! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Vorig jaar om 1u 's middags besloten om hier naartoe rijden, 3u in de auto zitten. Maar gvd, dat was het allemaal waard. Die B-front tent :drool: . Ben benieuwd wat Crypsis er van gaat maken!

True, Fantasty Island was op zich wel een leuk feest, maar het werd vorig jaar echt zwaar verneukt door al die chappies die het nodig vonden om met elkaar op de vuist te gaan. Moment van de dag was toen nog wel in de hardcore, toen die ene wappie gozer die paal inklom, waarop Neophyte (dacht ik) de mic pakte en hem helemaal verrot schold. :lol:

FF filmpje opgezocht: https://www.facebook.com/photo.php?v=4259680973627 Kijk en geniet. Maar om eerlijk te zijn, meteen verbannen dat soort gasten. Die verpesten het voor de rest en brengen zichzelf, anderen en de organisatie in gevaar met dit soort perikelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 19:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha heerlijk :D. Ja ik heb ook 1 gevecht gezien. Was daar buiten aan die banken naast de B-front tent dacht ik. Stond er vlak naast toen het begon. Waren hooligans van Twente aan hun tattoos te zien. Voor de rest eigenlijk niks gezien. Sfeer in de B-front was echt nice, er stond alleen echt weinig volk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Haha heerlijk :D. Ja ik heb ook 1 gevecht gezien. Was daar buiten aan die banken naast de B-front tent dacht ik. Stond er vlak naast toen het begon. Waren hooligans van Twente aan hun tattoos te zien. Voor de rest eigenlijk niks gezien. Sfeer in de B-front was echt nice, er stond alleen echt weinig volk.


Waren toen Feyenoorders en Vitessenaren die speciaal hier naartoe zijn gegaan om er een teringbende van te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 19:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Jonas schreef:
Haha heerlijk :D. Ja ik heb ook 1 gevecht gezien. Was daar buiten aan die banken naast de B-front tent dacht ik. Stond er vlak naast toen het begon. Waren hooligans van Twente aan hun tattoos te zien. Voor de rest eigenlijk niks gezien. Sfeer in de B-front was echt nice, er stond alleen echt weinig volk.


Waren toen Feyenoorders en Vitessenaren die speciaal hier naartoe zijn gegaan om er een teringbende van te maken.


Dan heb ik verkeerd gekeken dan :). Echt niet te begrijpen waarom ze dat doen op zo'n feesten. Politie was er wel vrij snel bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jonas schreef:
Steffnov schreef:
Jonas schreef:
Haha heerlijk :D. Ja ik heb ook 1 gevecht gezien. Was daar buiten aan die banken naast de B-front tent dacht ik. Stond er vlak naast toen het begon. Waren hooligans van Twente aan hun tattoos te zien. Voor de rest eigenlijk niks gezien. Sfeer in de B-front was echt nice, er stond alleen echt weinig volk.


Waren toen Feyenoorders en Vitessenaren die speciaal hier naartoe zijn gegaan om er een teringbende van te maken.


Dan heb ik verkeerd gekeken dan :). Echt niet te begrijpen waarom ze dat doen op zo'n feesten. Politie was er wel vrij snel bij.

Mwah, niet per se verkeerd gekeken, het was toen dus Feyenoord / Vitesse tegen Twente :P En inderdaad, gewoon zwaar kansloos gedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Bazen trailer voor een festival als Fantasy Island.
Vandaag de line up...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:30 
 

Is een optie, eventjes vragen wat een maat wil :)

Is het snel uitverkocht trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk niet heeel snel. Ik heb mn tickets al binnen. :thumbsup:
30 januari begint earlybird verkoop volgens mij. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:34 
 

Parvuz schreef:
Denk niet heeel snel. Ik heb mn tickets al binnen. :thumbsup:
30 januari begint earlybird verkoop volgens mij. :thumbup:


Ah oke :)
Kijk wel eventjes, vervoer zal dan iig wel met de trein worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

Hele vette trailer!
En ik zou haar doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Hele vette trailer!
En ik zou haar doen.

Gezien de trailer is er iemand je al voor geweest. ^^
1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten