Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Base Alert was GE-NI-AAL! :yay: Hele gevarieerde set met zowel melodische- als minder melodische hardcore. Tracks die gedraaid waren zijn bijvoorbeeld Zoo (natuurlijk), Revolting Against, WO III, Unleash The Beast, Up Yours, Spawn of Misantrophy en ik meen buiten buiten ook nog Still Wasted en Dewegwijzer te hebben gehoord. Kortom een setje met vooral tracks uit de eerste helft van de periode.

Endymion was echter nóg vetter! Binnengekomen tijdens Lost In Dreams (Weapon X Remix), vervolgd door The Way Is Shut, Let's Get It On en nog 10000000 andere klappers gehoord. Eigenlijk dus tracks uit de tweede helft van het tijdperk 2000-2009. De nostalgische waarde van deze set lag zóóó ongelooflijk hoog voor mij aangezien ik toen écht veel met hardcore deed.

De eindbaas van het feest echter, was...... *tromgeroffel*..... Ja, natuurlijk OPHIDIAN!!! :loving: Zoals verwacht een kneiterharde set met de ene klapper na de andere. Zo fijn om zo veel oude Enzyme tracks live te horen :loving: Lost In Music, Angel, Silly Mid On, Crime Passionele, The Mine, So Many Sacrifices, Bloodlust, Psychiatric Ass, en gewoon veel te veel om op te noemen.

BAZENFEEST! MILLENNIUM! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 21:45 
 
Hardtraxx Elite

Geweldig feest!:)

Overal vol mobiel bereik en H internet was zeker ook een groot pluspunt imo!:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Geweldig feest!:)

Overal vol mobiel bereik en H internet was zeker ook een groot pluspunt imo!:)

Dus jij gaat naar een feest om op je mobiele telefoon te staren? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zooo, wat een topfeest gister! Geweldige sfeer, gezellige mensen ontmoet en alleen maar lekkere sets gehoord (sets van Phuture Noize, E-Force, Crypsis Vs. Radical Redemption, Frequencerz vooral)!

Bijna de hele dag bij Superbash gestaan en vanaf dat het RAW-gehalte omhoog ging bij de Mainstage daar heen verhuist, omdat ik uitkeek naar de sets van Hard Driver, Crypsis Vs. Radical Redemption en Frequencerz en deze beslist niet wou missen! Ook erg lekker was het horen van een paar nieuwe tracks live (Witness The Attack, Seven, Thas Weite Land, Brutal 4.0 en een nieuwe Minus Militia track) :love: !

Wel jammer dat er werd aangekondigd dat er gratis drinkwater was te verkrijgen, maar dat lege flesjes niet mee de wc's in mochten om bij te vullen..

Kortom, een topdag en tot volgend jaar! :thumbsup:

Ps. Die gast in dat morphsuit-pak was geniaal, liet een vriend van mij erg goed schrikken! xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 23:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

aan het eind dat iedereen weg ging en er van achter aan "­HEEEUY"­ geroepen werd en zo naar voren ging de hele stroom mensen af :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 23:28 
 
Hardtraxx Elite

Leonidas schreef:
DJ_Tim schreef:
Geweldig feest!:)

Overal vol mobiel bereik en H internet was zeker ook een groot pluspunt imo!:)

Dus jij gaat naar een feest om op je mobiele telefoon te staren? :innocent:

Nee maar k vind et wel makkelijk, zeker als een groot deel van je vrienden ABSOLUUT brennan heart/coone etc willen zien, kan ik ze toch weer terugvinden en af en toe een foto delen met de mensen die niet mee konden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 23:30 
 
Hardtraxx Elite

Basxt schreef:
aan het eind dat iedereen weg ging en er van achter aan "­HEEEUY"­ geroepen werd en zo naar voren ging de hele stroom mensen af :$

Of met zn alle "OPEN THE GATES" roepen omdat het niet opschoot bij de uitgang xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
Leonidas schreef:
DJ_Tim schreef:
Geweldig feest!:)

Overal vol mobiel bereik en H internet was zeker ook een groot pluspunt imo!:)

Dus jij gaat naar een feest om op je mobiele telefoon te staren? :innocent:

Nee maar k vind et wel makkelijk, zeker als een groot deel van je vrienden ABSOLUUT brennan heart/coone etc willen zien, kan ik ze toch weer terugvinden en af en toe een foto delen met de mensen die niet mee konden ^^

Haha hoe je het schreef leek het gewoon net alsof je niet voor de muziek kwam maar voor je telefoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Stefan en Niek inderdaad gemist :( Jordi en Hessel wel weer gezien

En ikke maar kijken naar lui met gestreept t shirt aan en nike air max. Niemand gezien met die combinatie. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 14:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Magnetron schreef:
Stefan en Niek inderdaad gemist :( Jordi en Hessel wel weer gezien

En ikke maar kijken naar lui met gestreept t shirt aan en nike air max. Niemand gezien met die combinatie. :(

Ja dat had ik dus ook haha en maar kijken of ik iemand kon vinden die erop leek
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 15:05 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Wat was dit een gruwelijk feest! Voornamelijk bij de raw gestaan, met uitstapjes naar de Unity en Millennium.
Heel even met de pendelboot naar de main geweest :P Maar de sfeer was daar zo kut dat we meteen weer weg zijn gegaan.

Ook leuk gedaan met de silent disco achter het springkussen.

Op het eind een bazenset van Endymion en Ran-D, wat een klappers werden daar gedraaid en wat een sfeertje :thumbsup: Laatste kwartier toch nog even naar de main geweest voor de eindshow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 16:05 
 
Hardtraxxer

Topfeestje weer op slechts 5 minuutjes fietsen! :thumbsup:

E-Force knalde al heerlijk door, samen met B-Front beste setje van de dag wat mij betreft. Proberen hun sets allebei gevarieerd te houden door ook onverwachte nummers te draaien. Beide draaiden bijvoorbeeld E=NC2, zou je niet zo snel verwachten in hun sets. Dat ze hm dan allebei ineens draaien is puur toeval, zelfs Hard Driver draaide hm later op de main nog. Zo hoor je die plaat bijna nooit meer en dan ineens 3x op een dag :P

B-Front die ineens de Zany & Beholder remix van Arise draait, ook genieten! Zijn nieuwe platen zijn ook echt pure knallers. Enig minpuntje was het feit dat Ran-D het tempo eigenlijk nogal omlaag haalde met zijn platen. Zet B-Front voortaan maar gewoon mooi solo.
Al met al mooi om te zien hoe Fantasy is uitgegroeid van een amateuristisch lokaal feestje naar een prima festival! :)

Gisteren prima afterparty gehad op Freshtival. De manier waarop de Bass Modulators hun eigen platen afwisselen met knallers als Scrap Attack en Get Hit was echt flink genieten. Wildstylez blijft ook apart om naar te kijken hoe hij platen als KYHU, Rock Civilization en Numbers varieert met house-meuk en Lose my Mind. Al met al goed vermaakt deze twee dagen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2014 22:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een topdag gehad! Mooi om te zien dat dit festival steeds groter en professioneler wordt.
De locatie van de industrial was ideaal (mét elektrische stoel) en Ophidian had een bazenset in de millennium. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 18:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eerste uur van Base Alert was het beste wat ik in tijden heb gehoord :worship:
Wat een vet feest, heerlijk zo'n millenium area :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Ja dat had ik dus ook haha en maar kijken of ik iemand kon vinden die erop leek

Ik ben de rechtse voor de duidelijkheid. Niet gezien? :cool:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2014 19:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Volgens mij niet, of het moet in een vlaag zijn geweest. Volgende feest maar weer een poging wagen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2014 22:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten