Base Alert was GE-NI-AAL!

Hele gevarieerde set met zowel melodische- als minder melodische hardcore. Tracks die gedraaid waren zijn bijvoorbeeld Zoo (natuurlijk), Revolting Against, WO III, Unleash The Beast, Up Yours, Spawn of Misantrophy en ik meen buiten buiten ook nog Still Wasted en Dewegwijzer te hebben gehoord. Kortom een setje met vooral tracks uit de eerste helft van de periode.
Endymion was echter nóg vetter! Binnengekomen tijdens Lost In Dreams (Weapon X Remix), vervolgd door The Way Is Shut, Let's Get It On en nog 10000000 andere klappers gehoord. Eigenlijk dus tracks uit de tweede helft van het tijdperk 2000-2009. De nostalgische waarde van deze set lag zóóó ongelooflijk hoog voor mij aangezien ik toen écht veel met hardcore deed.
De eindbaas van het feest echter, was...... *tromgeroffel*..... Ja, natuurlijk OPHIDIAN!!!

Zoals verwacht een kneiterharde set met de ene klapper na de andere. Zo fijn om zo veel oude Enzyme tracks live te horen

Lost In Music, Angel, Silly Mid On, Crime Passionele, The Mine, So Many Sacrifices, Bloodlust, Psychiatric Ass, en gewoon veel te veel om op te noemen.
BAZENFEEST! MILLENNIUM!
