Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 21:08 
 
Hardtraxxer

J9_ schreef:
Svennn schreef:

Sowieso Ran-D en Zany denk ik. Verderrrr tja, kan alle kanten op :) wel echt vet, ik ben er wel :D gezien Neophyte bla wel af zal sluiten kan ik mooi op tijd weer naar huis :)


Ben toch echt positief verrast met deze stage gehost door B-Front.. Had ik absoluut niet verwacht met Intents op dezelfde. Had er zoals in mijn eerdere berichten te lezen was wel gehoopt, dus ben hier erg blij mee :love:

Toch weer een behoorlijke stap in de goede richting voor Fantasy Island, vorig jaar had je eigenlijk alleen de Main en de Hardporn (hardcore) met een goede lijst bekende DJ's, dat zullen nu dus al vermoedelijk 3 stages zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt goed Janine. :)
Duurt nog ff tot het juni is. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 21:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig :worship:

uiteraard! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat zekerheidje worden dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog steeds een zekerheidje, 15/20 minuten fietsen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Nog steeds een zekerheidje, 15/20 minuten fietsen :thumbsup:

Wel bij b-front blijven staan he :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zekerheidje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Steffnov schreef:
Nog steeds een zekerheidje, 15/20 minuten fietsen :thumbsup:

Wel bij b-front blijven staan he :(

Zien we nog wel joh, niet iedereen bij Neophyte is even interessant :P The Viper bijvoorbeeld boeit me geen kut. Ligt dus lekker aan de timetable, al strompel ik alle areas wel ff af
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 23:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De Scantraxx DJ's gaan iig overuren draaien die dag :P
Jammer dat Neophyte een area host, gaat weer een hoop gare standaard HC-acts worden ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 03:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Zekerheidje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedenk met trouwens net dat ook Evil Activities bij het Neophyte Records kamp hoort, dus mocht die komen, sta ik op dat moment zeker niet bij de HC...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 13:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ach dat geeft toch niet. Kasparov, Neophyte, Tha Playah, Distorted Revelations etc zijn wel meer dan de moeite waard :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ach dat geeft toch niet. Kasparov, Neophyte, Tha Playah, Distorted Revelations etc zijn wel meer dan de moeite waard :)

Laatste drie wel ja, Kasparov moet ik nog ff zien :P word toch geen dag om de hele tijd bij 1 stijl te staan, kijkmd dus nog wel ff
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 14:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kasparov draait 9 van de 10 keer heerlijke sets hoor :) Prima mainstream DJ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 17:48 
 

Hopen dat b-front een soort line-up neerzet net zoals op thrillogy wordt gegarandeerd beuken :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op zich is een Scantraxx mainstage best positief. Dat betekend gegarandeerd beukwerk in de B-Front tent. :thumbsup: Geen dbstf-fanboyz meer die in de weg staan tijdens een harde track haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 18:16 
 
Hardtraxxer

Misschien aanwezig ! B-front and friends ! dikk! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan je hierheen met eventtrave?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Kan je hierheen met eventtrave?

Hoop het.. Ben ik ook van plan namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 23:37 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
Jolle schreef:
Kan je hierheen met eventtrave?

Hoop het.. Ben ik ook van plan namelijk.


Vorig jaar wel meende ik.. Aangezien dit festival alleen nog maar groeien wil kan ik me niet voorstellen dat het dit jaar anders zal zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 11:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Misschien dat dit toch nog een optie wordt, afhankelijk van de early hardstyle lineup en de artiesten op de B-Front stage, gezien de early stage deels ook early hardcore is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 16:56 
 
Hardtraxxer

Wel goed nieuws mbt de line-up (b-front!!!) maar toch niet aanwezig. Vond fantasy Island 2010 tegenvallen, zelfde geldt voor freshtival 2011. Dus kies voor fusion of dance en dreamfields :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Misschien dat dit toch nog een optie wordt, afhankelijk van de early hardstyle lineup en de artiesten op de B-Front stage, gezien de early stage deels ook early hardcore is.


Wat is er mis met Scantraxx dan? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 11:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik heb geen aansteker en in de maat klappen kan ik ook niet :(
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten