J9_ schreef:
Svennn schreef:
Sowieso Ran-D en Zany denk ik. Verderrrr tja, kan alle kanten op

wel echt vet, ik ben er wel

gezien Neophyte bla wel af zal sluiten kan ik mooi op tijd weer naar huis

Ben toch echt positief verrast met deze stage gehost door B-Front.. Had ik absoluut niet verwacht met Intents op dezelfde. Had er zoals in mijn eerdere berichten te lezen was wel gehoopt, dus ben hier erg blij mee
Toch weer een behoorlijke stap in de goede richting voor Fantasy Island, vorig jaar had je eigenlijk alleen de Main en de Hardporn (hardcore) met een goede lijst bekende DJ's, dat zullen nu dus al vermoedelijk 3 stages zijn
