Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 08:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat? Freshtival
Wanneer? zondag 19 mei 2012
Waar? Recreatiepark Het Rutbeek in Enschede
Prijs? TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 19:26 
 
Hardtraxxer

Kleine bump, eerste namen bekend! :)

- Wasted Penguinz
- The Pitcher vs Toneshifterz
- Frequencerz
- Ran-D vs Adaro (afsluiter)

Rest zullen in de loop vd week volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 01:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeker aanwezig. Vorig jaar een topfeest gehad (tikkie duur met al dat water vanwege de hitte), dus dit jaar ga ik zeker voor de herhaling. Laat die zon maar komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2013 14:38 
 
Hardtraxxer

En ook Frontliner zal hier draaien. Begint langzaamaan echt een hele prima line up te worden! ^^

Edit; Dit zal het gehele rijtje moeten gaan worden:

??? (TBA)
Frontliner
Ran-D vs Adaro
Frequencerz
Toneshifterz vs The Pitcher
Wasted Penguinz
??? (TBA)
??? (TBA)
MC Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 17:03 
 
Hardtraxxer

Dit is de gehele line up geworden :)

- Wildstylez
- Frontliner
- Ran-D vs Adaro
- Frequencerz
- Toneshifterz vs The Pitcher
- Wasted Penguinz
- Jack of Sound
- Dymonic vs Taking Down
- MC Da Syndrome

Staan natuurlijk nog veel meer spannende namen als De Kraaien, Nielson, Kraantje Pappie en Feestdjruud :yay: :yay: :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 22:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oh fuckballs, ik zie nu die lineup. Dit wordt weer een Hardfestje voor mij, denk ik.

Frequencerz, Jack of Sound en Adaro wil ik zien. Toneshifterz is te verdragen, hoop ik. Frontliner draait natuurlijk weer een standaard Frontliner-only set, die ik misschien nog kan verdragen. Wasted Penguinz en Wildstylez wordt weer janken waarschijnlijk.

Mooi dat mijn vrienden bij de rebellenclub of mainstage staan, kan ik daar naar kutmuziek luisteren mét vrienden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 11:22 
 
Hardtraxx Veteran

Ook uiteindelijk nog aanwezig, zal wel brak zijn van Fantasy :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2013 16:44 
 
Hardtraxxer

14:00 - 15:15: Dymonic vs Taking Down
15:15 - 16:30: Jack of Sound
16:30 - 17:45: Wasted Penguinz
17:45 - 19:00: Wildstylez
19:00 - 20:15: Toneshifterz vs The Pitcher
20:15 - 21:30: Frontliner
21:30 - 22:45: Frequencerz
22:45 - 23-45: Ran-D vs Adaro

Ideaal als je 't mij vraagt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 06:42 
 
Hardtraxx Veteran

JoS veels te vroeg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2013 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mooi ff indrinken van te voren en aan het eind van de middag die kant op ^^
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten