Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat? Fantasy Island
Wanneer? 2 juni 2012
Waar? Recreatiepark Het Rutbeek in Enschede
Prijs? TBA

Line-Up:
Scantraxx Mainstage
12:00 - 13:00 Pavo
13:00 - 14:00 Atmozfears
14:00 - 15:00 Arkaine
15:00 - 16:00 Zatox
16:00 - 17:00 Max Enforcer
17:00 - 18:00 The Prophet
18:00 - 19:00 Scope DJ
19:00 - 20:00 Audiofreq
20:00 - 21:00 Frontliner
21:00 - 22:00 WildStylez
22:00 - 23:00 Deepack
23:00 - 00:00 Ran-D
MC Da Syndrome

B-Front & Friends
12:00 - 13:00 Brilliant
13:00 - 14:30 E-Force
14:30 - 16:00 Digital Punk
16:00 - 17:30 Zany
17:30 - 18:30 B-Frontliner
18:30 - 20:00 The Beholder
20:00 - 21:30 Chris One
21:30 - 22:30 Crypsis
22:30 - 00:00 B-Front
MC Rems

Neophyte Records

12:00 - 13:30 Distorted Revelation
13:30 - 14:30 Tha Playah
14:30 - 16:00 Dyprax
16:00 - 17:30 The Viper & Nexes
17:30 - 18:00 live: Kasparov
18:00 - 19:30 Prankster vs Furyan
19:30 - 21:00 Evil Activities
21:00 - 21:30 live: Neophyte
21:30 - 22:30 Amnesys
22:30 - 00:00 Panic
MC Alee

Early Sounds
12:00 - 14:00 Rico
14:00 - 15:30 Basic Grooves
15:30 - 17:00 Pavo
17:00 - 18:30 Dune
18:30 - 20:00 Ruthless
20:00 - 21:30 Panic
21:30 - 23:00 Ruffneck
MC Rough

Club FRSH
12:00 - 13:30 Erik Wijdeveld vs Baita
13:30 - 14:30 Robert Jean
14:30 - 16:00 Blake Brix
16:00 - 17:30 Robba Rovega
17:30 - 19:00 Rutger van Gelder
19:00 - 20:30 Krokski vs Dilago
20:30 - 22:00 Paul Veth
22:00 - 23:30 Marc Vano & Tyler Hart

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegelijk met Intents?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik hier wel weer aanwezig ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 14:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Was twee jaar geleden 1 van de weinige feesten waar ik spijt van had dat ik was gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 14:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Grote optie, mooi op de fiets :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 14:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vorig jaar gratis heen geweest en vond het nog best een aardig feestje. Erg geluk gehad met het weer achteraf maar best leuk om lekker over dat terrein te banjeren. Totaal geen last gehad van de 16-jarigen ook eigenlijk, die waren ook alleen maar met de muziek bezig.

Als het samen met Intents valt wordt het wel een makkelijke keuze. Niet hierheen dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Grote optie, mooi op de fiets :)

Mooi afteren bij jou :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 15:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Klos schreef:
Grote optie, mooi op de fiets :)

Mooi afteren bij jou :)

Ja, dikke prima. Moet er natuurlijk niet een dikker feest plaats vinden op die datum hè ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 18:04 
 

Pommer schreef:
Was drie jaar geleden 1 van de weinige feesten waar ik spijt van had dat ik was gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2011 18:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bij mij 2 jaar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afgelopen editie was echt lachen. :P Je moet er niet heen gaan met het idee dat je bij het grootste en beste festival van Nederland bent. Maar als je met vrienden gaan kun je mooi dagje hebben. Hopen dat ze weer namen als AVIO Live, Crypsis en B-Front boeken. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 15:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Afgelopen editie was echt lachen. :P Je moet er niet heen gaan met het idee dat je bij het grootste en beste festival van Nederland bent. Maar als je met vrienden gaan kun je mooi dagje hebben. Hopen dat ze weer namen als AVIO Live, Crypsis en B-Front boeken. :thumbsup:

idd heb me er ook prima vermaakt met de kameraden, als er dit jaar weer een line-up is die me aanspreekt gewoon weer aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 17:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb me prima vermaakt afgelopen editie, misschien ben ik er weer bij volgend jaar als m'n vrienden ook gaan ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2011 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thuiswedstrijd dus zeker weer aanwezig!
Hopen op net zo'n line-up als dit jaar, die gewoon heel goed te doen was.
Zou ook mooi zijn als ze weer combitickets met Freshtival aanbieden dat een week eerder is, scheelt weer in de kosten:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up is rond. Mag wel snel bekent worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 13:49 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Line-up is rond. Mag wel snel bekent worden ^^


Chukkels komt weer richting t Oosten des lands? ^^ Freshtival ook geweest als ik me t goed herinner van vorig jaar?

Ben best benieuwd naar de line up van Fantasy, aangezien Intents ook die dag is.. Dit is trouwens ook altijd 16+, hoop geen Intents-kaartverkoop taferelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zekerheidje, namelijk een thuiswedstrijd. Of de line-up moet me écht 0,0 boeien, op elke area.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Chukkels schreef:
Line-up is rond. Mag wel snel bekent worden ^^


Chukkels komt weer richting t Oosten des lands? ^^ Freshtival ook geweest als ik me t goed herinner van vorig jaar?

Ben best benieuwd naar de line up van Fantasy, aangezien Intents ook die dag is.. Dit is trouwens ook altijd 16+, hoop geen Intents-kaartverkoop taferelen :P

Yup, waarschijnlijk wel. Freshtival moet ik nog ff herkansen, was vorig jaar niet echt in een staat om te feesten. Eerste en tot nu toe enige keer dat ik op de EHBO ben beland xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 13:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ben er nog nooit geweest, ook niet toen het nog in mijn achtertuin was. Denk ook niet dat ik er dit jaar veel te zoeken heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 14:08 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Yup, waarschijnlijk wel. Freshtival moet ik nog ff herkansen, was vorig jaar niet echt in een staat om te feesten. Eerste en tot nu toe enige keer dat ik op de EHBO ben beland xd


Zonde, vond Freshtival eigenlijk wel een aardig feestje vorig jaar. Niet super bijzonder ofzo, maar best wel gezellig in de Superbash tent. Werd ook nog wel redelijk goed gedraaid die dag :)

Persoonlijk vond ik de Frestival leuker dan Fantasy eigenlijk, op Fantasy toch weer een hoop dagjesmensen uit de regio. Opzich niets mis mee, maar dat idee had ik op Freshtival niet. Hooguit een verdwaalde house of techno liefhebber :P

Voor mij nog geen 10 minuten fietsen, dus beide festivals uiteraard aanwezig :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Chukkels schreef:
Yup, waarschijnlijk wel. Freshtival moet ik nog ff herkansen, was vorig jaar niet echt in een staat om te feesten. Eerste en tot nu toe enige keer dat ik op de EHBO ben beland xd


Zonde, vond Freshtival eigenlijk wel een aardig feestje vorig jaar. Niet super bijzonder ofzo, maar best wel gezellig in de Superbash tent. Werd ook nog wel redelijk goed gedraaid die dag :)

Persoonlijk vond ik de Frestival leuker dan Fantasy eigenlijk, op Fantasy toch weer een hoop dagjesmensen uit de regio. Opzich niets mis mee, maar dat idee had ik op Freshtival niet. Hooguit een verdwaalde house of techno liefhebber :P

Voor mij nog geen 10 minuten fietsen, dus beide festivals uiteraard aanwezig :yes:

FI was ik niet geweest. Maar ik was nog helemaal kapot van Ground Zero de dag ervoor en na 2 uur op Frestival moest ik echt even een spierontspanner halen bij de EHBO. Los gaan zat er niet echt in voor mij, maar ik moest ook nog 100 kilometer terug rijden, dus ik heb me die dag ingehouden en af en toe rustig op het strand gezeten met het lekkere weer. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 15:12 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
FI was ik niet geweest. Maar ik was nog helemaal kapot van Ground Zero de dag ervoor en na 2 uur op Frestival moest ik echt even een spierontspanner halen bij de EHBO. Los gaan zat er niet echt in voor mij, maar ik moest ook nog 100 kilometer terug rijden, dus ik heb me die dag ingehouden en af en toe rustig op het strand gezeten met het lekkere weer. ^^


Dus dit jaar misschien beide festivals aanwezig? Of eerst line-up's vergelijken van Intents en FI?

FI wordt nu volgens mij voor het eerst door dezelfde organisatie van Freshtival georganiseerd. Beide festivals zijn elk jaar nog groeiende, vond de nieuwe locatie op het Rutbeek in ieder geval prima. De main was misschien een beetje klein, maar dat had ook wel weer wat met het water vlak achter je :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 17:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Even kijken naar de line-up. Gaat me niet alleen om de hardstyle dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2012 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was vorig jaar toch wel erg gezellig! Optie. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 12:49 
 
Hardtraxxer

Over een week worden alle hosting partners voor Fantasy Island 2012 bekend gemaakt! Wist jij dat er dit jaar een area wordt gehost door een hele speciale guest?!? Als wij zeggen raw hardstyle zeg jij?! PS voorverkoop start op 1 februari! Spread the word!!!

Ze houden het wel spannend in ieder geval ;) Persoonlijk zou ik direct voor B-Front gaan, maar aangezien Intents in Brabant wordt gehouden die dag lijkt me dat een beetje onlogisch. Ik gok dan op Crypsis. Een lokaal festival zal ook voor een 'lokale' DJ gaan en Denekamp ligt wel in de buurt natuurlijk :)
1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten