Rond een uur of half 2 binnengekomen en toen draaide E-force, eerst even bij alle stages gekeken, wat muntjes gehaald en gelijk een pizza. De catering was erg goed te doen trouwens, heb alleen die baguette tent niet gehad

Ook een + punt voor die patatzakken, zo heb ik ze nog nooit gezien

Van E-Force heb ik dus niks meegekregen en toen moest Digital Punk, draaide eerst een paar eigen platen zoals die 2 nieuwe collabs en toen de Headhunterz remix van Spaceman, tent was gelijk voor de helft leeg. Voor de rest draaide hij mindere tracks met vette tracks en het vetste was nog dat hij met Dark Symphony afsloot, ik was ook diegene met dat Digital PUnk shirt aan trouwens.
Daarna Zany, opende met Crystal geloof ik en daarna wat nieuwe platen van zijn album (denk ik), kon er niet zoveel uit opmaken want ik stond helemaal vooraan waar een overkill aan bass was. Voor de rest heeft ie lekker gedraait, nieuwe Titan plaat gehoord, Wilde Gullie Stampuhh, Dikke basplaat en nog wat Fusion spul.
Tijdens B-Frontliner een beetje over het festival gelopen (hadden we beter tijdens The Beholder kunnen doen kwamen we later achter), eventjes gezeten en toen hoorde ik Audiofreq Under Attack draaien! Ik dacht echt WTF maar hij kapte hem na de mid intro al af en gooide er een melodietje doorheen ofzo.
We waren net op tijd terug bij The Beholder en konden nog even losgaan op Magic waar B-Frontliner mee afsloot, erg vet. Toen The beholder opkwam startte hij met Wake Up... wat een idioot

Voor de rest draaide hij een erg matig setje met vrolijke platen afgewisseld met harde tracks (zo mixte hij Welcome The Darkness op On The Edge (PP remix) in XD Slechtste set van de dag.
Chris One opende niet heel hard maar draaide wel vette tracks, toen Audiofrreq erbij kwam MCen had ik het gevoel dat die Chris One zijn platenkeuze beinvloedde met Wildest enzo maar dat weet ik niet zeker. Toen hij eenmaal weg was kwam gelijk Killshot, Sin City, Pattern 2, Bitcrusher en dergelijke, hij sloot af met Psycho en ging zelf nog ff op het publiek staan rammen.
Crypsis had ik eigenlijk niet zoveel van verwacht maar draaide nog een lekker setje met wat platen die mij onbekend waren en het standaard Minus is More werk, ik zag Radical Redemption ook nog in het publiek staan. Wel -.je dat hij Gangsta Shit er nog op gooide

Toen was het tijd voor de held van de dag: B-Front
Opende met Chaos en draaide verder nog Inner Creativity, Sleeping Souls, Unlocked, Stash, Everything Changes, Chemical, Mysterias, Musical Analysis, No Escape, S@lsa en nog wat tracks, wat een held

Jammer dat hij als laatste plaatje Sorrow deed, toen ff naar de wc gegaan en zag wat vuurwerk. Leuk man maar ik ben teruggegaan voor Bob waar ze het geluid halverwege zijn afsluitplaat afkapten omdat het al 12 uur was geweest. Hij bedankte de 30 man die nog in de tent stond en afgelopen.
Vond het al met al een erg gezellig festival waar over het algemeen lekkere setjes zijn gedraait, verder was ook alles goed geregeld alleen de raketten waren op en voor de plees moest je een muntje geven
+ Punten
Geluid in de B-Front area was goed te doen, maar kon beter.
Catering
B-Front, Chris One, Digital Punk en Zany
Snel geholpen bij de bars en er waren voldoende bars aanwezig, ook nog een ontiegelijk grote Grolsch bar waar ik het nut niet helemaal van snapte.
Sfeer in de Bob-front area.
Genoeg ruimte
De gast die de lichten regelde in de B-Front area, kon erg veel tracks en wist zijn show daar vet op aan te passen

- punt
Muntje voor de toilet
The Beholder
Raketten die op waren

Weet iemand trouwens wat er voor een parade de hele tijd over het terrein ging? xD