Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:10 
 
Hardtraxx Newbie

Hieronder wat filmpjes, van vorige week Freshtival staan er ook wel wat op mijn kanaal.








Ik vond het een mooi feestje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 20:38 
 

was het je eerste feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rond een uur of half 2 binnengekomen en toen draaide E-force, eerst even bij alle stages gekeken, wat muntjes gehaald en gelijk een pizza. De catering was erg goed te doen trouwens, heb alleen die baguette tent niet gehad xd Ook een + punt voor die patatzakken, zo heb ik ze nog nooit gezien :P

Van E-Force heb ik dus niks meegekregen en toen moest Digital Punk, draaide eerst een paar eigen platen zoals die 2 nieuwe collabs en toen de Headhunterz remix van Spaceman, tent was gelijk voor de helft leeg. Voor de rest draaide hij mindere tracks met vette tracks en het vetste was nog dat hij met Dark Symphony afsloot, ik was ook diegene met dat Digital PUnk shirt aan trouwens.

Daarna Zany, opende met Crystal geloof ik en daarna wat nieuwe platen van zijn album (denk ik), kon er niet zoveel uit opmaken want ik stond helemaal vooraan waar een overkill aan bass was. Voor de rest heeft ie lekker gedraait, nieuwe Titan plaat gehoord, Wilde Gullie Stampuhh, Dikke basplaat en nog wat Fusion spul.

Tijdens B-Frontliner een beetje over het festival gelopen (hadden we beter tijdens The Beholder kunnen doen kwamen we later achter), eventjes gezeten en toen hoorde ik Audiofreq Under Attack draaien! Ik dacht echt WTF maar hij kapte hem na de mid intro al af en gooide er een melodietje doorheen ofzo.

We waren net op tijd terug bij The Beholder en konden nog even losgaan op Magic waar B-Frontliner mee afsloot, erg vet. Toen The beholder opkwam startte hij met Wake Up... wat een idioot xd Voor de rest draaide hij een erg matig setje met vrolijke platen afgewisseld met harde tracks (zo mixte hij Welcome The Darkness op On The Edge (PP remix) in XD Slechtste set van de dag.

Chris One opende niet heel hard maar draaide wel vette tracks, toen Audiofrreq erbij kwam MCen had ik het gevoel dat die Chris One zijn platenkeuze beinvloedde met Wildest enzo maar dat weet ik niet zeker. Toen hij eenmaal weg was kwam gelijk Killshot, Sin City, Pattern 2, Bitcrusher en dergelijke, hij sloot af met Psycho en ging zelf nog ff op het publiek staan rammen.

Crypsis had ik eigenlijk niet zoveel van verwacht maar draaide nog een lekker setje met wat platen die mij onbekend waren en het standaard Minus is More werk, ik zag Radical Redemption ook nog in het publiek staan. Wel -.je dat hij Gangsta Shit er nog op gooide :/

Toen was het tijd voor de held van de dag: B-Front
Opende met Chaos en draaide verder nog Inner Creativity, Sleeping Souls, Unlocked, Stash, Everything Changes, Chemical, Mysterias, Musical Analysis, No Escape, S@lsa en nog wat tracks, wat een held :worship: :worship: Jammer dat hij als laatste plaatje Sorrow deed, toen ff naar de wc gegaan en zag wat vuurwerk. Leuk man maar ik ben teruggegaan voor Bob waar ze het geluid halverwege zijn afsluitplaat afkapten omdat het al 12 uur was geweest. Hij bedankte de 30 man die nog in de tent stond en afgelopen.

Vond het al met al een erg gezellig festival waar over het algemeen lekkere setjes zijn gedraait, verder was ook alles goed geregeld alleen de raketten waren op en voor de plees moest je een muntje geven :thumbdown:

+ Punten
Geluid in de B-Front area was goed te doen, maar kon beter.
Catering
B-Front, Chris One, Digital Punk en Zany
Snel geholpen bij de bars en er waren voldoende bars aanwezig, ook nog een ontiegelijk grote Grolsch bar waar ik het nut niet helemaal van snapte.
Sfeer in de Bob-front area.
Genoeg ruimte
De gast die de lichten regelde in de B-Front area, kon erg veel tracks en wist zijn show daar vet op aan te passen :)

- punt
Muntje voor de toilet
The Beholder
Raketten die op waren xd

Weet iemand trouwens wat er voor een parade de hele tijd over het terrein ging? xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Btw ik had nog aan Chris One gevraagd of hij killshot wou draaien:P
Maar baal echt van wat ik nog heb gemist met B-Front.
En wat betreft die mc die gun was tof maar dat hij steeds op toffe stukken zijn bek open trok >.>

Wel altijd heerlijk wakker worden met een hoop spierpijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 22:02 
 
Hardtraxxer

Jolle schreef:
Weet iemand trouwens wat er voor een parade de hele tijd over het terrein ging? xD

Heb die gekke wagens ook op Defqon gezien volgens mij. Wel grappig om te zien maar had liever dat ze voor dat geld een extra lading raketjes hadden ingekocht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 22:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Jolle schreef:
Weet iemand trouwens wat er voor een parade de hele tijd over het terrein ging? xD

Heb die gekke wagens ook op Defqon gezien volgens mij. Wel grappig om te zien maar had liever dat ze voor dat geld een extra lading raketjes hadden ingekocht :P

Met daarbij het geld van die danseresjes >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Svennn schreef:
Jolle schreef:
Weet iemand trouwens wat er voor een parade de hele tijd over het terrein ging? xD

Heb die gekke wagens ook op Defqon gezien volgens mij. Wel grappig om te zien maar had liever dat ze voor dat geld een extra lading raketjes hadden ingekocht :P

Met daarbij het geld van die danseresjes >.<

En dat van The Beholder
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toiletbezoek kost een muntje? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 23:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Toiletbezoek kost een muntje? xd

Ja, of gewoon 2,50. Maar net waar je zin in had
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan ook gewoon niet naar de wc gaan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 00:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, die karretjes waren ook op Defqon haha.
En dat pisbandje /care, kan ik me echt niet aan storen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke fantasy island heb ik achter de rug zeg.­ Echt petje af voor de mooie aankleding en de goed verzorgde locatie.­ Echt bijna een droom zo aan het strand.­ Perfecte temperatuur en heerlijke setjes gehoord.­ Ik vond de afsluiting ook erg indrukwekkend.­ Ran-D was dan ook mijn persoonlijke held.­ Had alleen liever de struggle for existence edit gehoord dan Broken op 150 bpm...­
En tja, audiofreq.­ Die ging eens ff lekker af zeg hahah!­ na die fail ook gelijk koers gezet na The Beholder wat we achteraf veel eerder hadden moeten doen.­
Wat ik ook echt als minpuntje zag was Zany, na Beat The Bridge hoge verwachtingen maar na 4 nummers met me hoofd te hebben geschut ook maar weg gegaan.­
Ik wil dan toch even met een pluspuntje afsluiten.­ Da Syndrome.­ Heb soms echt staan schaterlachen op de main echt wat een held.­ Ook eindelijk zijn langverwachte stagedive momentje gehad.­
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 02:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Je kan ook gewoon niet naar de wc gaan :cool:

Dit, ik hoefde de hele dag niet :lol: hoe, weet ik nog steeds niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 08:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Je kan ook gewoon niet naar de wc gaan :cool:

Onmogelijk. :P Schijt Redbull.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:40 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben zowaar nog stijver dan gister en toen waggelde ik al. Pfff
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat gevoel ken ik. Haha. Dat stijve gevoel trekt vanzelf weg. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik ben zowaar nog stijver dan gister en toen waggelde ik al. Pfff

Dat heet een odol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Mr Lellebel schreef:
Je kan ook gewoon niet naar de wc gaan :cool:

Onmogelijk. :P Schijt Redbull.

2 red bulls gedronken :P Betalen voor de wc gaat tegen mijn principes in hihi. Dan maar niet zeiken. Doe het overigens vrijwel nooit hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:13 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
JVDM schreef:
Ik ben zowaar nog stijver dan gister en toen waggelde ik al. Pfff

Dat heet een odol.


Ochtendlullen waggelen niet.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten