Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Lyst schreef:
Misschien dat dit toch nog een optie wordt, afhankelijk van de early hardstyle lineup en de artiesten op de B-Front stage, gezien de early stage deels ook early hardcore is.


Wat is er mis met Scantraxx dan? :/

Misschien wel de domste vraag ooit gesteld op dit forum :lol: Als het gemeend was dan
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Domme vragen bestaan niet.
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 12:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vorig jaar was dit echt een leuk feestje zeg, Hooli had kaartjes gewonnen dus we konden er gratis heen voor de volgende lineup vanaf de middag:

Citaat:
17:00 - 17:30: Live: Avio
17:30 - 19:00: Digital Punk
19:00 - 20:30: Alpha² & Luna
20:30 - 21:45: Zany
21:45 - 22:45: Crypsis
22:45 - 00:00: B-Front
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 13:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaaa was echt toppertjuh!
Bericht Geplaatst op 25 jan 2012 14:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik heb geen aansteker en in de maat klappen kan ik ook niet :(

Mag je mijn aansteker lenen en uit de maat valt heus niet op.

Prima feestje, helemaal als je er ongeveer 10 minuten vandaan woont.
Bericht Geplaatst op 31 jan 2012 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van mij mag er wel weer wat informatie worden vrij gegeven. Begint zeer interessant te worden. :)
Bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:45 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Lyst schreef:
Ik heb geen aansteker en in de maat klappen kan ik ook niet :(

Mag je mijn aansteker lenen en uit de maat valt heus niet op.

Prima feestje, helemaal als je er ongeveer 10 minuten vandaan woont.


Waar woon je dan? -.-
Bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mojo schreef:
TiMOTHYb schreef:
Lyst schreef:
Ik heb geen aansteker en in de maat klappen kan ik ook niet :(

Mag je mijn aansteker lenen en uit de maat valt heus niet op.

Prima feestje, helemaal als je er ongeveer 10 minuten vandaan woont.


Waar woon je dan? -.-



10 minuten van het Recreatiepark af :)
Bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is dat met de auto, met de fiets OF zelfs lopend? Wees eens secuur, robertttttttt
Bericht Geplaatst op 31 jan 2012 23:57 
 

Lyst schreef:
Ik heb geen aansteker en in de maat klappen kan ik ook niet :(

http://www.google.com/search?hl=nl&sour ... A&tbm=isch ?
Bericht Geplaatst op 01 feb 2012 00:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarom klikte ik op die link...

Overigens misschien hier aanwezig, hangt allemaal van de studie af helaas.
Bericht Geplaatst op 01 feb 2012 20:06 
 

Berenburg schreef:
Waarom klikte ik op die link...

:evil: :evil:
Bericht Geplaatst op 01 feb 2012 20:12 
 
Hardtraxxer

Doe al 2 dagen Godsgruwlijk mn best om 100,- aan munten te winnen, 't wil alleen nog niet echt lukken :lol:
Bericht Geplaatst op 01 feb 2012 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket binnen :clap:

Word mooi feestje op fietsafstand.
Bericht Geplaatst op 01 feb 2012 21:03 
 
Hardtraxxer

Early bird tickets ook binnen :)
Bericht Geplaatst op 01 feb 2012 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaarten zijn binnen voor katamaran, janhafc en mij. :P
Bericht Geplaatst op 01 feb 2012 21:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mooi, ik heb ze ook binnen! Eerste keer FI -.-
Bericht Geplaatst op 01 feb 2012 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook kaartjes! Mandy en ik zijn derbij :cool:
Bericht Geplaatst op 01 feb 2012 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woew Hardtraxx is taking overrrr!! RRRRIPPIN! Denk dat DV8 MC is bij B-Front. haha.
Bericht Geplaatst op 01 feb 2012 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, ik was toch al bezig met m'n bankrekening plunderen, dus heb meteen maar ff extra geplunderd en kaartje gekocht. Sweet!
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 00:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:cool:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 10:26 
 
Hardtraxx Veteran

ik denk Thera :innocent:
Bericht Geplaatst op 02 feb 2012 10:54 
 
Hardtraxxer

Wooops alweer te laat voor early bird zie ik, nouja dan maar wachten op de combitickets met Freshtival..

Ook best benieuwd naar de line-up van Freshtival, zullen wel een hoop niet-Scantraxx artiesten zijn denk ik :)
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantasy Island Festival
Citaat:
BREAKING NEWS FROM FANTASY ISLAND HEADQUARTERS

De inkt is nog niet droog maar de laatste handtekening is gezet en daarmee is de line-up voor Fantasy Island 2012 compleet. Dat de verwachtingen hoog gespannen zijn blijkt wel uit het feit dat de earlybird tickets nog nooit zo snel zijn uitverkocht als dit jaar.

Op WOENSDAG 22 FEBRUARI zal de volledige line-up worden vrijgegeven en zijn we weer een stapje dichterbij zaterdag 2 juni.
Bericht Geplaatst op 07 feb 2012 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mojo schreef:
TiMOTHYb schreef:
Lyst schreef:
Ik heb geen aansteker en in de maat klappen kan ik ook niet :(

Mag je mijn aansteker lenen en uit de maat valt heus niet op.

Prima feestje, helemaal als je er ongeveer 10 minuten vandaan woont.


Waar woon je dan? -.-

Voorschoten, 1.5 uur van fantasy island af, maar ik miep niet zo.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten