Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 17:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Henk-Jan schreef:
Hoop op een Theracords of Insomnia stage :D

Dat moet waarschijnlijk wel nodig zijn mij hier naar toe te krijgen :P

En als je na die tijd bij mij een beschuitje mag komen eten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Rik schreef:
Henk-Jan schreef:
Hoop op een Theracords of Insomnia stage :D

Dat moet waarschijnlijk wel nodig zijn mij hier naar toe te krijgen :P

En als je na die tijd bij mij een beschuitje mag komen eten?

Voord de tijd ook? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Klos schreef:
En als je na die tijd bij mij een beschuitje mag komen eten?

Voord de tijd ook? :innocent:

Ja hoor! Wij moeten sowieso nog keer pilsje hier drinken dus :P Na de tentamens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoever is het vanaf jou kamer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

4,5 km zie ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Steffnov schreef:
Klos schreef:
En als je na die tijd bij mij een beschuitje mag komen eten?

Voord de tijd ook? :innocent:

Ja hoor! Wij moeten sowieso nog keer pilsje hier drinken dus :P Na de tentamens?

Komt helemaal goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 18:24 
 
Hardtraxxer

Ziet er wel bruut uit.. Benieuwd wie de hostingpartners zullen zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ziet er vergeleken met vorig jaar wel een stuk ruiger uit, hopen dat de line-up daar uit af te leiden valt. Al was het vorig jaar ook al wel een vette line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij een goede line-up wederom aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Zie nergens een release van deze flyer, zou dat daar onder er bij ge-edit zijn door 1 of andere knul?
Bron: http://www.djguide.nl/party.p?id=107566
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front & Friends is wel interessant! :thumbsup:
Maar beter is er ook MIM stage ofzo haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 18:40 
 
Hardtraxxer

Svennn schreef:
Over een week worden alle hosting partners voor Fantasy Island 2012 bekend gemaakt! Wist jij dat er dit jaar een area wordt gehost door een hele speciale guest?!? Als wij zeggen raw hardstyle zeg jij?

Persoonlijk zou ik direct voor B-Front gaan, maar aangezien Intents in Brabant wordt gehouden die dag lijkt me dat een beetje onlogisch

Een hele dikke Ooooopppssssssss van mijn kant... :$ :$ :$


Waar moeten we dan aan denken? Zo'n beetje alles van Fusion of ook namen waar ie geregeld mee samen staat, denk aan Crypsis en Ran-D :innocent:

Denk trouwens dat ze die DJGuide niet zo heel dankbaar zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B-Front & Friends? Dik, ik ga hier heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bob van der Palen @djbfront
#fI12  B-Front & Friends lockerz.com/s/176186855
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 20:44 
 
Hardtraxxer

Svennn schreef:


Waar moeten we dan aan denken?

Sowieso Ran-D en Zany denk ik. Verderrrr tja, kan alle kanten op :) wel echt vet, ik ben er wel :D gezien Neophyte bla wel af zal sluiten kan ik mooi op tijd weer naar huis :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Svennn schreef:


Waar moeten we dan aan denken?

Sowieso Ran-D en Zany denk ik. Verderrrr tja, kan alle kanten op :) wel echt vet, ik ben er wel :D gezien Neophyte bla wel af zal sluiten kan ik mooi op tijd weer naar huis :)

Neophyte zal hardcore tent wel hosten.
Scantraxx zal mainstage wel doen en B-Front ook een tent. Dan weet ik wel dat ik hele dag in die tent sta haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 20:50 
 
Hardtraxxer

Ohw, nou... Dan moet ik eerder weg :') tenzij ik in Enschede blijf slapen. Maarrrr duurt nog ff, eerst die lu maar zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo moet je eerder weg dan? Op tijd thuis zijn? :P
Ik ga wel weer met autootje bobben denk ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 20:55 
 
Hardtraxxer

Nouja, als ik met de trein ga heb ik geen keus. Ligt er ook aan wie er mee wil enzooooo, waarschijnlijk niemand :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Nouja, als ik met de trein ga heb ik geen keus. Ligt er ook aan wie er mee wil enzooooo, waarschijnlijk niemand :mad:

Tja das waar, laatste trein haal je niet meer. Je kan altijd met ons mee terug rijden naar Holten hoor. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 21:01 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
J9_ schreef:
Nouja, als ik met de trein ga heb ik geen keus. Ligt er ook aan wie er mee wil enzooooo, waarschijnlijk niemand :mad:

Tja das waar, laatste trein haal je niet meer. Je kan altijd met ons mee terug rijden naar Holten hoor. ;)

Keep that in mind. Misschien wil Ruben ook wel mee ;) met wie ga je dan normaal gesproken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Keep that in mind. Misschien wil Ruben ook wel mee ;) met wie ga je dan normaal gesproken?

Ja misschien wel, kan wel ff vragen als de line-up dr is.
Vorig jaar met Justin, mn broertje en een vriend van m.
Maar Justin is dan nog in Amerika volgens mij haha, dus in de auto kan Ruben ook wel mee. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hmm B-Front & Friends, kan vet zijn, kan ook tegenvallen. (Frontliner is toch ook z'n "Friend" :P )

Sowieso line up afwachten :)

Klos schreef:
Rik schreef:
Henk-Jan schreef:
Hoop op een Theracords of Insomnia stage :D

Dat moet waarschijnlijk wel nodig zijn mij hier naar toe te krijgen :P

En als je na die tijd bij mij een beschuitje mag komen eten?

Wel sneu dat daar een festival voor nodig is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 21:06 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
J9_ schreef:
Keep that in mind. Misschien wil Ruben ook wel mee ;) met wie ga je dan normaal gesproken?

Ja misschien wel, kan wel ff vragen als de line-up dr is.
Vorig jaar met Justin, mn broertje en een vriend van m.
Maar Justin is dan nog in Amerika volgens mij haha, dus in de auto kan Ruben ook wel mee. :P

Hebben we het nog wel over! :D ws gaat ie dan toch niet mee ;P ja Justin zit dan volgens mij nog in Amerika.. Maargoed, wellicht heeft ie daar ook geluk met iets vets!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten