Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magic Show area?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop 't :P
Of Theracords..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Over een week worden alle hosting partners voor Fantasy Island 2012 bekend gemaakt! Wist jij dat er dit jaar een area wordt gehost door een hele speciale guest?!? Als wij zeggen raw hardstyle zeg jij?! PS voorverkoop start op 1 februari! Spread the word!!!

het zal me serieus niets verbazen als ze nu met een IHS stage aan komen zetten :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Svennn schreef:
Over een week worden alle hosting partners voor Fantasy Island 2012 bekend gemaakt! Wist jij dat er dit jaar een area wordt gehost door een hele speciale guest?!? Als wij zeggen raw hardstyle zeg jij?! PS voorverkoop start op 1 februari! Spread the word!!!

het zal me serieus niets verbazen als ze nu met een IHS stage aan komen zetten :x

Denk dat je je daar best in kan vergissen. ;)

Line-up van vorig jaar:
https://partyflock.nl/party/196564:Fant ... tival.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedoel meer dat een redelijk aantal organisaties (+ het volk) tegenwoordig zatox etc als ULTIEME R4WSTYLERT zien :lol:
was ook niet al te serieus :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:28 
 

Svennn schreef:
Over een week worden alle hosting partners voor Fantasy Island 2012 bekend gemaakt! Wist jij dat er dit jaar een area wordt gehost door een hele speciale guest?!? Als wij zeggen raw hardstyle zeg jij?! PS voorverkoop start op 1 februari! Spread the word!!!

Ze houden het wel spannend in ieder geval ;) Persoonlijk zou ik direct voor B-Front gaan, maar aangezien Intents in Brabant wordt gehouden die dag lijkt me dat een beetje onlogisch. Ik gok dan op Crypsis. Een lokaal festival zal ook voor een 'lokale' DJ gaan en Denekamp ligt wel in de buurt natuurlijk :)

Als dat zo is verkoop ik me ticket voor Intents en ga ik hier heen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Als dat zo is verkoop ik me ticket voor Intents en ga ik hier heen :P

Zou je sowieso al moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MiM stage lijkt me goed mogelijk, aangezien dat halve label uit twente komt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:44 
 

Nando schreef:
wesskeej schreef:
Als dat zo is verkoop ik me ticket voor Intents en ga ik hier heen :P

Zou je sowieso al moeten doen.

Tis lekker dichtbij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:45 
 
Hardtraxxer

tommetjeuh schreef:
MiM stage lijkt me goed mogelijk, aangezien dat halve label uit twente komt :P


Dat lijkt me inderdaad het meest logische. Zou ook wel vet zijn :)

Hopelijk dan ook die stage in een tent, ben je bijna verzekerd van goed geluid. Vorig jaar 'waaide' het geluid soms weg van de main door de erg harde wind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kijk dit zijn mooie berichten!
Magic Show stage zou echt super zijn, maar ik verwacht idd ook eerder Minus Is More/Theracords.
In ieder gevel veel zin hierin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er een MiM stage komt zal die denk ik niet zo uitgebreid zijn.. Kan niet meer namen als dit bedenken:

Crypsis
Chain Reaction
Luna
Radical Redemption
Kold Konexxion
MiM Live
B-Front
Thera
en misschien The Machine
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 14:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie niet echt een probleem :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zowat een hele dag MiM lijkt mij heeeeeel slaapverwekkend. Bijna de hele dag dezelfde sounds en voorgekauwde sets :sleep: .

Volgens mij was dit ooit mn eerste festival, als de line goed is overweeg ik om te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop op een Theracords of Insomnia stage :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop op MIM artiesten!
Radical Redemption album showcase of Crypsis live.
Kom maar op met dat rauwe spul! Vorig jaar was het al redelijk harde line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Hoop op een Theracords of Insomnia stage :D

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal denk ik wel tegenvallen, A2 Records stage ofzo. :P Al verwacht ik het niet gezien de line up van vorig jaar. Die was goed te doen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 18:48 
 

Parvuz schreef:
Zal denk ik wel tegenvallen, A2 Records stage ofzo. :P Al verwacht ik het niet gezien de line up van vorig jaar. Die was goed te doen. :thumbsup:

Dat is niet raw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Parvuz schreef:
Zal denk ik wel tegenvallen, A2 Records stage ofzo. :P Al verwacht ik het niet gezien de line up van vorig jaar. Die was goed te doen. :thumbsup:

Dat is niet raw.

Dat zeg ik, er zijn mensen die zatox al raw vinden he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 15:47 
 
Hardtraxx Newbie

Als ik alle reacties zo lees....erg scherp!
De juiste naam staat er tussen mensen!!! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, vertel hem dan gelijk ff. Dat getease hebben we niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ja, vertel hem dan gelijk ff. Dat getease hebben we niks aan.


Meneertje ongeduld, wees maar niet bang DBSTF staan er wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 16:51 
 
Hardtraxxer

Koenski schreef:
Als ik alle reacties zo lees....erg scherp!
De juiste naam staat er tussen mensen!!! :)


A² Records, MiM, Theracords, Magic Show... Mwah lijkt me wel duidelijk dat t MiM zal worden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Hoop op een Theracords of Insomnia stage :D

Dat moet waarschijnlijk wel nodig zijn mij hier naar toe te krijgen :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten