Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen zin om formulier in te vullen, maar moet er iemand nog vervoer hebben naar Fantasy Island aankomende zaterdag? Route Kampen - Zwolle - Apeldoorn - Deventer - Almelo - Hengelo - Enschede?
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 19:22 
 
Hardtraxxer

Begin nu pas echt zin te krijgen :huh:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2012 19:33 
 

tillie schreef:
Begin nu pas echt zin te krijgen :huh:



Ik niet, maar moet toch wel. Straks lekker weer industrialleng
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 15:58 
 
Hardtraxxer

Damn, krijg er nu toch wel echt heel veel zin in :D

Wil Zany en B-Frontliner sowieso zien, voor de rest zien we het wel weer. Verder nog lastige keuzes met Frontliner/Chris One, Wildstylez/Crypsis en Ran-D/B-Front. Misschien maar opdelen in half uurtjes en heen en weer lopen, zien we morgen dan wel weer :)
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nu al zin in: MAAAGIC!! :bomb:
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zin in klieren :P
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ik heb zin in klieren :P

alvleesklieren?
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Henk-Jan schreef:
Ik heb zin in klieren :P

alvleesklieren?

Ja xd
Komt je broertje ook mee? :)
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja zeker, en Jan. Hier lid als janhafc. :P
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 18:00 
 

zin aan die gierige kkorganisatie morgen :)

Jezus nu ik er aan denk,
- 2,50 per munt
- Lange rijen bij de bar
- Lange rijen voor de munten
- Munt voor toilet
- Toilet geen handen wassen


bah :P.


maar wel zin aan de bfront stage
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
zin aan die gierige kkorganisatie morgen :)

Jezus nu ik er aan denk,
- 2,50 per munt
- Lange rijen bij de bar
- Lange rijen voor de munten
- Munt voor toilet
- Toilet geen handen wassen


bah :P.


maar wel zin aan de bfront stage

Vind het juist allemaal wel goed geregeld op Fantasy Island.
Lange rijen bij de bar heb ik vorig jaar niets van gemerkt, lange rijen bij de munten ook niet. Munt voor toilet is 1malig dan loop je met een pisbandje om. :P Zou gratis kunnen zijn ja, maar ag. En je kunt je handen wel wassen bij de toilet.
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 18:16 
 
Hardtraxxer

Munten kun je ook op internet bestellen, erg handig. Afgelopen zondag stond er een erg lange voor de normale munten, bij de pre-sale kassa was je direct aan de beurt. Daarbij zijn er barren bijgeplaatst dus is ook dat probleem verholpen.

In gedachte even meenemen dat ook alle house-wappies van Freshtival morgen verdwenen zijn en ik krijg er nog meer zin in! :)
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 18:17 
 

Svennn schreef:
Munten kun je ook op internet bestellen, erg handig. Afgelopen zondag stond er een erg lange voor de normale munten, bij de pre-sale kassa was je direct aan de beurt. Daarbij zijn er barren bijgeplaatst dus is ook dat probleem verholpen.

In gedachte even meenemen dat ook alle house-wappies van Freshtival morgen verdwenen zijn en ik krijg er nog meer zin in! :)



Liever die housechicks heur, heb ik nog wat te kijken ipv die herkauwende kids van 16 ;).

Dan derbij op fresh was het beroerd geregeld dus ben benieuwd hoeveel er verbeterd is.
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Website is geupdate: http://fantasyisland.nl/
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 18:27 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Website is geupdate: http://fantasyisland.nl/

Familie Pakket: EUR 8,50

Entree
Onbeperkt drankjes naar keuze


Poeh, das niet duur! Snel even zo'n pakket bestellen! :woot:
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Website is geupdate: http://fantasyisland.nl/

Het feest gaan niet door. :(
WEGENS GROTE BRAND GESLOTEN!!!
Bericht Geplaatst op 01 jun 2012 19:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yay, morgen lekker klieren :cool: pilsje d'r bij, en rammen bij de B-Front stage
Bericht Geplaatst op 02 jun 2012 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woei, strakjes! Nog totaal geen zin, maar we maken er wel weer een leuk feestje van :P
Bericht Geplaatst op 02 jun 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

Veel plezier allen ^^
Bericht Geplaatst op 02 jun 2012 23:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net thuis gekomen.
Viel me een beetje tegen.

Geluid was prima alleen het draaien was totaal waardeloos.
Nog erger was dat je het feit soms 3x hetzelfde nummer tegen kwam (on the go)
Chris One draaide te zacht vond ik.... pas laatste half uur was het echte beuk werk.

Opbouw zekers nog nooit van gehoord?? :/
Maar ben wel stuk. ;)
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 01:23 
 

Dragenser schreef:
Net thuis gekomen.
Viel me een beetje tegen.

Geluid was prima alleen het draaien was totaal waardeloos.
Nog erger was dat je het feit soms 3x hetzelfde nummer tegen kwam (on the go)
Chris One draaide te zacht vond ik.... pas laatste half uur was het echte beuk werk.

Opbouw zekers nog nooit van gehoord?? :/
Maar ben wel stuk. ;)



BFRONT DRAAIDE STASH SUKKEL! KIJK WAT JE MIST ! :P


Maximaal respect voor b-front, dit is van alle sets die ik bij hem ben geweest echt nog de beste geweest.

Salsa, under attack, stash, unlocked....jongens echt ik heb genoten :D

Leuk trouwens om nog een hoop Hardtraxxers te ontmoeten! :)


edit: Wie ervoor zorgt dat beholder nooit meer ontwaakt is mijn held trouwens.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 02:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 woord: B-Front. Wat een grandioze set zeg. Van begin tot eind compleet los gegaan. Alle pareltjes kwamen voorbij. Zo jammer dat er op 't laatst zo weinig volk stond, maarja; vuurwerk gaat natuurlijk voor B-Front..

Verder hele leuke dag gehad, jammer dat mijn hoofdpijn een beetje roet in 't eten gooide. Verder weer veel mensen gesproken! Top!
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draaide B-Front Stash in z'n solo set?
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 09:40 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een dag en zoals gezegd; B-Front. Ongelooflijk, zó boven verwachting en ik verwachtte er veel van. Wauw :D
Keihard door mijn enkel gegaan en nu mank >.<
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
BFRONT DRAAIDE STASH SUKKEL! KIJK WAT JE MIST ! :P


Maximaal respect voor b-front, dit is van alle sets die ik bij hem ben geweest echt nog de beste geweest.

Salsa, under attack, stash, unlocked....jongens echt ik heb genoten :D

Leuk trouwens om nog een hoop Hardtraxxers te ontmoeten! :)


edit: Wie ervoor zorgt dat beholder nooit meer ontwaakt is mijn held trouwens.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Das 180% balen :(
Maar helaas moest ik weg omdat iemand moesten werken in de vroege ochtend >.>
Hier baal ik echt van >.<
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten