Dragenser schreef:
Net thuis gekomen.
Viel me een beetje tegen.
Geluid was prima alleen het draaien was totaal waardeloos.
Nog erger was dat je het feit soms 3x hetzelfde nummer tegen kwam (on the go)
Chris One draaide te zacht vond ik.... pas laatste half uur was het echte beuk werk.
Opbouw zekers nog nooit van gehoord??
Maar ben wel stuk.

BFRONT DRAAIDE STASH SUKKEL! KIJK WAT JE MIST !

Maximaal respect voor b-front, dit is van alle sets die ik bij hem ben geweest echt nog de beste geweest.
Salsa, under attack, stash, unlocked....jongens echt ik heb genoten

Leuk trouwens om nog een hoop Hardtraxxers te ontmoeten!

edit: Wie ervoor zorgt dat beholder nooit meer ontwaakt is mijn held trouwens.
