Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantasy Island wordt beter en beter! Heldig om het scantraxx publiek en B-Front publiek te scheiden.
Af en toe een paar verdwaalde Duitsers in een Scantraxx shirtje wel haha. Ook daar kun je lol om hebben!
Helden van de dag: Crypsis en B-Front himself! :worship:
Faalhaas van de dag: The Beholder.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 12:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Faalhaas van de dag: The Beholder.

Hoorde dat ie Wake Up & Dragonborn etc draaide :lol: Laatste keer dat ik hem zag draaien, draaide ie ook al zo belabberd.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 12:10 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Parvuz schreef:
Faalhaas van de dag: The Beholder.

Hoorde dat ie Wake Up & Dragonborn etc draaide :lol: Laatste keer dat ik hem zag draaien, draaide ie ook al zo belabberd.


Dat was op XXL Raw Pirates of niet? :lol: man man, wat een gast is dat zeg
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Af en toe een paar verdwaalde Duitsers in een Scantraxx shirtje wel haha. Ook daar kun je lol om hebben!


Haha ik heb nog een filmpje dat jij om die lui heen staat te springen maar te belabberd gefilmd om hier neer te zetten :P
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 12:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
wootum schreef:
Parvuz schreef:
Faalhaas van de dag: The Beholder.

Hoorde dat ie Wake Up & Dragonborn etc draaide :lol: Laatste keer dat ik hem zag draaien, draaide ie ook al zo belabberd.


Dat was op XXL Raw Pirates of niet? :lol: man man, wat een gast is dat zeg

Hahah, ja klopt. Als ie zo ook op Dreamfiels draait sleur ik hem hoogstpersoonlijk van de stage af.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig feest zeg, vooral de afsluitende set van B-Front was te ziek, vooral omdat er toen nog maar een handjevol liefhebbers stond en de rest allemaal bij het vuurwerk aan het kijken was. Geweldige sfeer :woot: Uitgebreider verslag komt later.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Geweldig feest zeg, vooral de afsluitende set van B-Front was te ziek, vooral omdat er toen nog maar een handjevol liefhebbers stond en de rest allemaal bij het vuurwerk aan het kijken was. Geweldige sfeer :woot: Uitgebreider verslag komt later.

Kut, nu word ik nog liefhebber genoemd ook xd

Maar heerlijk feest gehad, steeds wisselen tussen de B-Front en Hardcore stage, mooie groepjes, geweldig weer...boven verwachting top!
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben vroegtijdig weggegaan. Het was een zeer gezellig feest, maar de avond verpeste het voor mij. Wat een zielige hooligans kwamen er op het feest af. De 14-jarigen die ik rond heb zien lopen waren een verademing in vergelijking met een aantal hardcore chappies alleen kwamen om te vechten. Eerst toen ik aan het eten was, gingen 2 groepen hard op elkaar in slaan. En 's avonds in de harcoretent tijdens EA (die verrassend goed draaide!) en Neophyte Live ook 3 vechtpartijen gezien. Verder waren er 2 mongolen die in de paal klommen en er niet uit wilden komen, waardoor het geluid stil werd gezet. Zielig hoe individuen het kunnen verpesten voor de massa. ME was inmiddels ook al ten plaatse buiten.

Sfeer bij de hardstyle was prima. B-Front tent was leuk, Audiofreq was de held van de dag. Wat een showtje maakt hij ervan, heerlijk in het zonnetje. Een echte performer, al draafde hij in het begin iets te ver door. Zany draaide te afwisselend. Halverwege de set kun je echt niet aankomen met het Decibel anthem. Frontliner op de main was drama, net als Wildstylez en in de B-Front tent Chris One idem dito. Kwam er niet meer in en besloot om eieren voor mijn geld te kiezen en te gaan. Ik heb me super vermaakt, maar de paar incidenten die ik heb gezien, hebben ervoor gezorgd dat dit mijn eerste en laatste Fantasy Island is geweest.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Draaide B-Front Stash in z'n solo set?

ja
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Parvuz schreef:
Faalhaas van de dag: The Beholder.

Hoorde dat ie Wake Up & Dragonborn etc draaide :lol: Laatste keer dat ik hem zag draaien, draaide ie ook al zo belabberd.

Ach, Panic draaide in de hardcore tent de Remuxx van Wake Up. Hele dag in de HC tent gestaan, maar dat was toch echt de reden voor mij om te verhuizen naar B-Front. Geen spijt van gehad :P
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje gehad!
Mede door het heerlijke weer toch meer bij de main doorgebracht dan ik vooraf eigenlijk wilde.
Vond het geluid in de B-Front en Neophyte tent ook niet echt geweldig.
Was op de main wel prima, zeker in vergelijking met vorig jaar.

Set van de dag kwam verassend van Deepack, draaiden echt een paar gruwelijke dikke en voor mij nog onbekende platen, heerlijk!!
Ran-D viel daarna in mijn ogen toch wat tegen met Living For The Moment, My Way, X en Running Late (Rawmix).
Leuke platen, maar niet voor een afsluitende set.
Hoogtepunten waren nog wel Dikke Vette Basplaat, Sorrow, en The Resistence als afsluiter!
Alleen was losgaan niet echt meer mogelijk door de ongelovelijke drukte, jammer...

Al met al gewoon erg goed vermaakt, veel bekenden gezien en heerlijk weer.
Stukken beter dan vorig jaar!
En gratis munten voor een feest wil ik wel vaker winnen, prima bevallen! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pff, wat was dit feest geslaagd. Had er niet al te hoge verwachtingen van, maar op zich wel zin. Maar serieus, wat werd er lekker gedraaid. En B-Front _O_, wat een man. Het ging helemaal nergens over wat hij er elke keer op legde. Het begon al meteen met Chaos, heerlijk!

Erg gezellig feestje gehad, weer paar leuke mensen ontmoet. Genoeg gelachen ^^
Maar echt: MC Rems hoef ik niet nog een keer ergens tegen te komen .. dat ging serieus nergens over. Kan misschien wel wezen "omdat hij zat zou zijn", maar blijf dan lekker backstage met je luchtpistool, buhhh.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rems was overal en nergens xd Die heb ik na Chris One niet meer gezien :P .
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Rems was overal en nergens xd Die heb ik na Chris One niet meer gezien :P .

Was ik ook blij om :P
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:43 
 

Klos schreef:
G1LL schreef:
Rems was overal en nergens xd Die heb ik na Chris One niet meer gezien :P .

Was ik ook blij om :P


was leuk he :$
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 14:46 
 
Hardtraxxer

Toch vond ik het jammer dat de organisatie b-front afkapte haha :P
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hoe druk was het?
Er was namelijk echt een overkill aan hardstyle festivals deze dag..
Fantasy Island
Intents Festival
Hurricane Outdoor
Obsession Outdoor
San Quentin Festival
Sundance Festival
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:12 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Hoe druk was het?
Er was namelijk echt een overkill aan hardstyle festivals deze dag..
Fantasy Island
Intents Festival
Hurricane Outdoor
Obsession Outdoor
San Quentin Festival
Sundance Festival


Wij stonden de hele dag bij b-front en zijn vrienden.. Daar was het niet altijd even druk. Het festival zelf vond ik redelijk druk, maar ook niet te druk. Heb daar ook niet zo'n goed beeld van.. Al met al aardig wat bezoekers vond ik.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:43 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Hoe druk was het?
Er was namelijk echt een overkill aan hardstyle festivals deze dag..
Fantasy Island
Intents Festival
Hurricane Outdoor
Obsession Outdoor
San Quentin Festival
Sundance Festival


Het was eigenlijk perfect. De tenten ware precies vol genoeg, de rest zat buiten op de bankjes of lagen op het strandje.
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:54 
 
Hardtraxxer

Heerlijk feestje, maar dat kan haast niet anders wannneer t op kruipafstand van huis is :)

B-Frontliner ging wel erg lekker, helaas opent The Beholder gewoon even vrolijk met Wake Up erna.. Mooi om te zien hoe snel de tent toen leeg liep :P

Al met al is Fantasy weer een stukje beter geworden vergeleken met de afgelopen jaren :thumbup:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 15:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel fijn feestje gehad. :worship:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb een heerlijk feestje gehad :D

Vrijdagavond was een top voorbereiding, zaterdagochtend lekker vroeg wakker.
B-Front set van de dag. Afsluiting was geweldig :D
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 17:53 
 
Hardtraxxer

Eigenlijk was David zijn solo-sitdown bij Wake Up ook best grappig trouwens :)
Verder heel fijn feestje gehad, vriendin die voor het eerst naar een feestje was en die het heel leuk vond is natuurlijk ook altijd top.
En voor de rest Bob=held. -.-
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Parvuz schreef:
Af en toe een paar verdwaalde Duitsers in een Scantraxx shirtje wel haha. Ook daar kun je lol om hebben!


Haha ik heb nog een filmpje dat jij om die lui heen staat te springen maar te belabberd gefilmd om hier neer te zetten :P

Haha, ik heb er ook 1. Zie je ze zo omkijken. :lol:
"Jongens, jullie mogen hier niet stil staan. Als iemand van de organisatie dat ziet krijg je een bon!"
"We are from Germany" (Op zn half Duits)
"Aaahh schade! Ich denke Holland - Germany wird 3-0. Drei mahl Robben."
Die kerel kijken. :lol:
Bericht Geplaatst op 03 jun 2012 19:11 
 
Hardtraxx Addict

Ben toch wel heeel benieuwd naar die set van B-Front.. iemand een tracklist :) ?
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten