Heerlijk feestje gehad!
Mede door het heerlijke weer toch meer bij de main doorgebracht dan ik vooraf eigenlijk wilde.
Vond het geluid in de B-Front en Neophyte tent ook niet echt geweldig.
Was op de main wel prima, zeker in vergelijking met vorig jaar.
Set van de dag kwam verassend van Deepack, draaiden echt een paar gruwelijke dikke en voor mij nog onbekende platen, heerlijk!!
Ran-D viel daarna in mijn ogen toch wat tegen met Living For The Moment, My Way, X en Running Late (Rawmix).
Leuke platen, maar niet voor een afsluitende set.
Hoogtepunten waren nog wel Dikke Vette Basplaat, Sorrow, en The Resistence als afsluiter!
Alleen was losgaan niet echt meer mogelijk door de ongelovelijke drukte, jammer...
Al met al gewoon erg goed vermaakt, veel bekenden gezien en heerlijk weer.
Stukken beter dan vorig jaar!
En gratis munten voor een feest wil ik wel vaker winnen, prima bevallen!
