Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What the fuck maakt het uit? Waarschijnlijk stonden er al genoeg namen of wou hij een keer wat anders doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 23:14 
 

jordifcg schreef:
Ik moet zeggen dat ik me denk ik prima ga vermaken bij de B-Front stage. Ik snap alleen niet dat Bob Frequencerz er niet tussen heeft staan. Heb maar ff getweet:
Citaat:
Ontzettend zin in @fantasyisland volgende week. 1 ding snap ik alleen niet. Waarom geen @Frequencerz op de @djbfront stage? #dtv #raadsel


Waar ik dit antwoord kreeg:
Citaat:
@Jordinairrr @djbfront dat moet je aan Bob vragen Hahaha;) (L) u Bob!


Allemaal massaal naar B-Front tweeten dus? haha



Zit niet op die kinderscreeches te wachten :D!



WAAROM STAAT THE OUTSIDE AGENCY ER NIET? WAAROM GEEN HELLFISH? VRAGEN VRAGEN :whistle:



Heb er onderhand wel zin aan gekregen, hopen op net zo goed weer als gister en ik vermaak me wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 10:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De voorspellingen zijn op dit moment niet geweldig. 15 graden en grote kans op regen... Hopen dat dat nog wat beter gaat worden. Alsnog veel zin in al :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 13:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

B-Front stage is overdekt? Hoorde dat alleen de main op Freshtival open air was. Dan maakt mij die regen niet zoveel uit, muhaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 13:05 
 

Klos schreef:
B-Front stage is overdekt? Hoorde dat alleen de main op Freshtival open air was. Dan maakt mij die regen niet zoveel uit, muhaha


de main en salsa waren open :P.


Ff meetingkje doen dan op de bfront met zen allen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 15:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Klos schreef:
B-Front stage is overdekt? Hoorde dat alleen de main op Freshtival open air was. Dan maakt mij die regen niet zoveel uit, muhaha


de main en salsa waren open :P.


Ff meetingkje doen dan op de bfront met zen allen?

Everybody salsa!
Denk dat Bob dat niet zo leuk gaat vinden :cool: (ik ben zo grappig!!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

ON: Super veel zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Afbeelding

ON: Super veel zin in :D

We gaan toch wel de hele dag feunen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
We gaan toch wel de hele dag feunen

Sowieso, hele dag bij Scantraxzxz stage feunen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Begin hier nou toch wel erg veel zin in te krijgen!
Hopen dat de weergoden een beetje meezitten, en dat het in ieder geval droogblijft...
Wordt in ieder geval de hele dag een beetje switchen tussen, met name de 2 hardstyle area's en misschien een beetje hardcore.
Ongeveer zo:

12.00-13.30 Pavo/Distorted Revelation
13.30-14.30 Tha Playah/E-Force
14.30-16.00 Digital Punk/Zatox
16.00-17.30 Zany
17.30-18.30 B-Frontliner
18.30-20.00 eten/Evil Activities/The Beholder
20.00-21.00 Frontliner
21.00-22.00 Wildstylez
22.00-23.15 Crypsis+B-Front
23.15-00.00 B-Front/Ran-D

Nog genoeg keuzes om te maken dus, kijk wel even wat de rest van mijn groep en het weer doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 18:45 
 
Hardtraxxer

A-maze schreef:
De voorspellingen zijn op dit moment niet geweldig. 15 graden en grote kans op regen... Hopen dat dat nog wat beter gaat worden. Alsnog veel zin in al :)



Vorig jaar was er iets van 80% kans op regen... en toe viel er niks dus zal wel goedkomen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 19:30 
 

Duidelijk dat GB rondzwerft he vital :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klopt haha :P
Maar dat geldt zeker niet voor mij, ik kom wel voor de muziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 20:06 
 
Hardtraxxer

Handig dat de organisatie vast bepaald heeft voor mij wanneer het etenstijd is, hoef ik die keuze niet zelf meer te maken :)

Iemand enig idee wat de tent was op Freshtival waar de B-Front stage zal komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 20:14 
 

waar vorig jaar de main was gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee dat wordt de hardcore tent.
Ik denk dat de B-Front tent nr 3 is op de plattergrond van Freshtival.
Lijkt mij het meest logisch, aangezien dit de grootste overgebleven area is.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 20:29 
 

Daar was de main ook toch lol :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 20:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee main was vorig jaar waar nu Superbash/Neophyte staat.
Nr 2 op het plaatje dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 21:29 
 

Klopt, las het ff verkeerd.


Achja het geluid in tent 2 mocht wel aanzienlijk beter. ( later was dit wel goed toen het steeds harder gezet werd..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:40 
 
Hardtraxxer

Was pas vanaf 5uur op Freshtival, vond het geluid niet veel mis mee eigenlijk. Mag wel hopen dat ze een aantal drinkpunten bijplaatsen, want 15min wachten voor een biertje kan niet echt de bedoeling zijn op een festival.. Ging later op de dag gelukkig wel een stuk beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:45 
 

Svennn schreef:
Was pas vanaf 5uur op Freshtival, vond het geluid niet veel mis mee eigenlijk. Mag wel hopen dat ze een aantal drinkpunten bijplaatsen, want 15min wachten voor een biertje kan niet echt de bedoeling zijn op een festival.. Ging later op de dag gelukkig wel een stuk beter :)




Doen ze volgend jaar las ik!

Heb onderhand wel zin hier in gekregen! Laatste hardstylefestival voor dit jaar zoals het er nu uit ziet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:54 
 
Hardtraxxer

kaboem schreef:
Svennn schreef:
Was pas vanaf 5uur op Freshtival, vond het geluid niet veel mis mee eigenlijk. Mag wel hopen dat ze een aantal drinkpunten bijplaatsen, want 15min wachten voor een biertje kan niet echt de bedoeling zijn op een festival.. Ging later op de dag gelukkig wel een stuk beter :)




Doen ze volgend jaar las ik!

Heb onderhand wel zin hier in gekregen! Laatste hardstylefestival voor dit jaar zoals het er nu uit ziet!

Denk komende zaterdag ook al wel, deze problemen zullen ze echt niet nog een keer laten gebeuren. Vorig jaar waren er op Freshtival te weinig eettentjes, dit was de week erop aanzienlijk verbeterd.

Was volgens mij wel een redelijk klein tentje waar de B-Front stage zou komen, maar da's voor de sfeer misschien alleen maar beter. Ken veel mensen die alleen voor de hardcore komen of een beetje de hele dag op de main mensen raar gaan staan aankijken, dus denk dat het aantal bezoekers voor de B-Front stage wel mee zal vallen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:06 
 

ben je op de bfront stage dan? pm je fb ofzo gaan we meeton
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Krijg hier alleen maar meer zin in!
Vandaag 50 euro aan munten gewonnen via Neophyte Records!!
Proost!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vitality schreef:
Krijg hier alleen maar meer zin in!
Vandaag 50 euro aan munten gewonnen via Neophyte Records!!
Proost!

DELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten