Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 10:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Time table:

Scantraxx Mainstage
12:00 - 13:00 Pavo
13:00 - 14:00 Atmozfears
14:00 - 15:00 Arkaine
15:00 - 16:00 Zatox
16:00 - 17:00 Max Enforcer
17:00 - 18:00 The Prophet
18:00 - 19:00 Scope DJ
19:00 - 20:00 Audiofreq
20:00 - 21:00 Frontliner
21:00 - 22:00 WildStylez
22:00 - 23:00 Deepack
23:00 - 00:00 Ran-D
MC Da Syndrome

B-Front & Friends
12:00 - 13:00 Brilliant
13:00 - 14:30 E-Force
14:30 - 16:00 Digital Punk
16:00 - 17:30 Zany
17:30 - 18:30 B-Frontliner
18:30 - 20:00 The Beholder
20:00 - 21:30 Chris One
21:30 - 22:30 Crypsis
22:30 - 00:00 B-Front
MC Rems

Neophyte Records
12:00 - 13:30 Distorted Revelation
13:30 - 14:30 Tha Playah
14:30 - 16:00 Dyprax
16:00 - 17:30 The Viper & Nexes
17:30 - 18:00 live: Kasparov
18:00 - 19:30 Prankster vs Furyan
19:30 - 21:00 Evil Activities
21:00 - 21:30 live: Neophyte
21:30 - 22:30 Amnesys
22:30 - 00:00 Panic
MC Alee

Early Sounds
12:00 - 14:00 Rico
14:00 - 15:30 Basic Grooves
15:30 - 17:00 Pavo
17:00 - 18:30 Dune
18:30 - 20:00 Ruthless
20:00 - 21:30 Panic
21:30 - 23:00 Ruffneck
MC Rough

Club FRSH
12:00 - 13:30 Erik Wijdeveld vs Baita
13:30 - 14:30 Robert Jean
14:30 - 16:00 Blake Brix
16:00 - 17:30 Robba Rovega
17:30 - 19:00 Rutger van Gelder
19:00 - 20:30 Krokski vs Dilago
20:30 - 22:00 Paul Veth
22:00 - 23:30 Marc Vano & Tyler Hart
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 11:00 
 
Hardtraxxer

Lol zag m ook net voorbij komen.. :)
Line-up die nog niet eens zo verkeerd is, vind ik althans..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima timetable dacht ik zo.
Alleen wel jammer dat er een paar tegelijk staan die ik allebei graag zou zien, DP - Zatox en B-Front - Ran-D.
Keuzes...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 16:43 
 

Denk hier toch niet aanwezig, vond op de TCallstars na afgelopen zaterdag de hardstyle weinig boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 18:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nu we FOD gehad hebben, krijg ik hier toch wel zin in :) Timetable ziet er wel goed uit! Zany mocht misschien wel wat later, maar vind 'm best lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dag in de de bob tent staan! zoals verwacht haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Hele dag in de de bob tent staan! zoals verwacht haha.

Same here, en we moeten ff meeten man ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in. Mooi tot 4 uur in de hardcore tent en rest van de dag @ b-front & friends :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Parvuz schreef:
Hele dag in de de bob tent staan! zoals verwacht haha.

Same here, en we moeten ff meeten man ;)

Van der Gijp shirt zal wel weer aan gaan haha. Ben ik tenminste herkenbaar. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 21:56 
 
Hardtraxxer

14:30 - 16:00 Digital Punk
16:00 - 17:30 Zany
17:30 - 18:30 B-Frontliner
18:30 - 20:00 The Beholder
20:00 - 21:30 Chris One
21:30 - 22:30 Crypsis
22:30 - 00:00 B-Front

Persoonlijke tijdtafel haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 10:43 
 
Hardtraxx Veteran

Zit een beetje te twijfelen tussen Deepack en Crypsis. Geen van beide al eens live gezien dus geen idee hoe hun sets zijn. Wil natuurlijk wel bij de leukste aanwezig zijn -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi, dit betekend dus dat Zany en E-Force laat staan op San Quentin. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, ik weet niet of je daar nou blij mee moet zijn. E-Force laat op een feest... God, sta me bij! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Zit een beetje te twijfelen tussen Deepack en Crypsis. Geen van beide al eens live gezien dus geen idee hoe hun sets zijn. Wil natuurlijk wel bij de leukste aanwezig zijn -.-

Deepack is wel lachen maar niet op de tijd van Crypsis denk ik. De keren dat ik Deepack heb gezien was het best wel melodieus haha. Ik zou voor Crypsis gaan. Sws.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 19:38 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
JVDM schreef:
Zit een beetje te twijfelen tussen Deepack en Crypsis. Geen van beide al eens live gezien dus geen idee hoe hun sets zijn. Wil natuurlijk wel bij de leukste aanwezig zijn -.-

Deepack is wel lachen maar niet op de tijd van Crypsis denk ik. De keren dat ik Deepack heb gezien was het best wel melodieus haha. Ik zou voor Crypsis gaan. Sws.


Naja als Crypsis zen standaard setje speelt ( wat denk ik ook wl gebeurd) ben ik ook bij deepack te vinden... Laatste keer waren ze lekker afwisselend :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nou, ik weet niet of je daar nou blij mee moet zijn. E-Force laat op een feest... God, sta me bij! :lol:

Vind E-Force de laatste tijd best tof. Plaatjes als Shade Of The Night, Attention, heerlijk. :love: En als ie zoals in z'n laatste setjes platen als Pavorem Monstra, wat B-Front / Chris One plaatjes etc. draait komt het helemaal goed. Audiofreq staat hier btw laat, dus dat betekend lekker vroeg op SQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tillie schreef:
Naja als Crypsis zen standaard setje speelt ( wat denk ik ook wl gebeurd) ben ik ook bij deepack te vinden... Laatste keer waren ze lekker afwisselend :corn:

Maakt mij niet uit als Crypsis standaard MIM tracks draait haha. Lekker man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit is mijn timetable, nog niet afgesproken met maten ofzo maar lijkt me wel een goed plan:

12:00 - 13:00 : Pavo
13:00 - 14:30 : E-Force
14:30 - 16:00 : Digital Punk
16:00 - 17:30 : Zany
17:30 - 18:30 : B-Frontliner
18:30 - 20:00 : The Beholder
20:00 - 21:00 : Frontliner
21:00 - 21:30 : Neophyte Live
21:30 - 22:00 : Crypsis/Wildstylez (nog niet zeker over)
22:00 - 23:00 : Deepack
23:00 - 00:00 : B-Front

misschien nog even een uitstapje doen naar early sounds voor ruthless maar moet 'k nog even kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
21:30 - 22:00 : Crypsis/Wildstylez (nog niet zeker over)



:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 15:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laatste keer dat ik Deepack heb zien draaien was op Hard Bass en toen zette ze wel een gewaagde maar harde set neer.
En Crypsis komt altijd met dezelfde tracks dus wellicht even bij Deepack kijken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 17:38 
 
Hardtraxx Newbie

Echt jammer dat ik dit heerlijke feestje niet kan mee pakken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 03:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Distinctive schreef:
21:30 - 22:00 : Crypsis/Wildstylez (nog niet zeker over)



:x

ja ligt er maar net aan wat dan mijn maten gaan doen, en waar bijvoorbeeld de main en hardcore stage staan, bedoel crypsis kom ik deze zomer toch nog wel tegen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen dat ik me denk ik prima ga vermaken bij de B-Front stage. Ik snap alleen niet dat Bob Frequencerz er niet tussen heeft staan. Heb maar ff getweet:
Citaat:
Ontzettend zin in @fantasyisland volgende week. 1 ding snap ik alleen niet. Waarom geen @Frequencerz op de @djbfront stage? #dtv #raadsel


Waar ik dit antwoord kreeg:
Citaat:
@Jordinairrr @djbfront dat moet je aan Bob vragen Hahaha;) (L) u Bob!


Allemaal massaal naar B-Front tweeten dus? haha
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten