Deepack ??
zatox?wrote:Deepack ??
Waar is B-Front nog meer geboekt dan dan alleen zn eigen stage? Crypsis staat de week ervoor op Freshtival, noem ik niet echt dubbel boeken. Verder is het niet zo vreemd dat The Beholder en Max Enforcer dubbelgeboekt zijn lijkt me.wrote:Grappig hoeveel mensen dubbel geboekt staan:
Frontliner
B-Front
Pavo
Max Enforcer
The Beholder
Panic
Crypsis
Op zich wel logisch, als je ziet welke festivals er allemaal zijn die dag. Gewoon 5 harder dance festivals, plus een hardcore feest in Zwitserland. Dan moeten er gewoon DJ's geschrapt worden.wrote:Grappig hoeveel mensen dubbel geboekt staan:
Frontliner
B-Front
Pavo
Max Enforcer
The Beholder
Panic
Crypsis
Ik bedoel dubbel op hetzelfde festival.wrote:Volgens mij halen jullie 2 dubbelgeboekt op deze dag en op dit fesitval een beetje door de war![]()
Waar is B-Front nog meer geboekt dan dan alleen zn eigen stage? Crypsis staat de week ervoor op Freshtival, noem ik niet echt dubbel boeken. Verder is het niet zo vreemd dat The Beholder en Max Enforcer dubbelgeboekt zijn lijkt me.wrote:Grappig hoeveel mensen dubbel geboekt staan:
Frontliner
B-Front
Pavo
Max Enforcer
The Beholder
Panic
Crypsis
Ik denk dat andere hardere namen een stuk meer publiek trekken, lijkt me veiliger voor een organisatie. Niet lullig bedoeld voor deze twee heren overigens.wrote:Vind het best raar dat Zany de enige Fusion artiest is bij B-Front.. Op Thrillogy volgens mij ook alleen Zany, Freqz en The Pitcher vs Slim Shore. Waar zijn Titan en Jack of Sound?
Vind het zelf niet echt een denderende plaat, maar voor de stijgende lijn die deze organisatie wil inzetten is het natuurlijk wel goed dat er nu voor het eerst een anthem iswrote:Anthem klinkt zo op het eerste gehoor prima!
Waarmee?wrote:Crypsis staat ook met Basic Grooves
https://partyflock.nl/artist/65798:Basic_Grooves.htmlwrote:Waarmee?wrote:Crypsis staat ook met Basic Grooves
Gelukkig zijn er 2 stages, ran-d :') kan de set al wel voorspellenwrote:Nog iets meer dan 2 weken, Ran-D sluit de main trouwens af las ik net
Doe dan!wrote:Gelukkig zijn er 2 stages, ran-d :') kan de set al wel voorspellenwrote:Nog iets meer dan 2 weken, Ran-D sluit de main trouwens af las ik net