Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up word 22 februari bekend gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Chris one :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scope DJ op de mainstage, Chris One bij B-front, Kasparov Live bij Neophyte Records en Ruffneck op de Early Sounds dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had Chris One al in gedachte, volledige line-up komt morgen. Ik denk zoiets:

B-Front LIVE
Zany
Jack of Sound
Titan
Slim Shore
Adaro / Gunz For Hire
Frequencerz
Crypsis
Digital Punk
The R3belz
En heel misschien Donkey's LIVE. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 14:06 
 
Hardtraxxer

Mochten de Donkey's komen dan ren ik morgen na de line up release vast al een aantal rondjes op het Rutbeek in mn blote kont van gekkigheid :P

Vind jou lijstje voor de raw-hardstyle stage zeker goed Nando, maar ik weet niet of deze namen allemaal al haalbaar zijn voor een organisatie dat voor het eerst eigenlijk een 3e grote stage heeft op Fantasy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 14:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als Slim Shore zo'n set neer zou zetten als op Qountdown 10/11 en Q-dance present fusion komen mijn dromen waar :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 14:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Als Slim Shore zo'n set neer zou zetten als op Qountdown 10/11 en Q-dance present fusion komen mijn dromen waar :love:

Dat was gewoon een Fusion Megamix, zo'n set gaat ie nooit meer draaien hoor :P Was wel heel vet idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 14:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hij draaide toen ook nog boven? Daar hadden we toen de meeting :huh: Of zit ik nu fout, weet er ook vrijwel niks meer van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 14:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Hij draaide toen ook nog boven? Daar hadden we toen de meeting :huh: Of zit ik nu fout, weet er ook vrijwel niks meer van xd

Oh dat zou ik niet weten haha, ben toen alleen beneden geweest en daar draaide hij die megamix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb mn kaarten al :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 13:56 
 
Hardtraxxer

De early.. Weinig verstand van dus geen idee of het beetje redelijke line up is. Over enkele uurtjes wordt het leuker, dan komt ook de B-Front&Friends stage online :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 14:10 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Alleen Pavo Early Hardstyle dus en misschien die Rico, weet niet wat hij draait.. Dan mag de lineup van de B-Front stage wel erg goed zijn, wil ik hier nog naar toe gaan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris One en hoogstwaarschijnlijk Crypsis dus bij de B-Front & Friends Stage, benieuwd naar de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 14:20 
 
Hardtraxxer

katamaran schreef:
Chris One en hoogstwaarschijnlijk Crypsis dus bij de B-Front & Friends Stage, benieuwd naar de rest.


Inderdaad één uit de superbash stage van Freshtival bij B-Front, persoonlijk hoop ik daarom nog steeds op B-Front vs Brennan Heart! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Nou, ik vind het nog niet je van het. Beter staan B-Front, Zany, Crypsis en Chris One allemaal achter elkaar in het laatste stuk van de time-table ..
MC Rems is trouwens helemaal waardeloos, 1 keer gezien en gehoord: nooit weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 15:29 
 
Hardtraxxer

B-Front, Zany, Crypsis, Frontliner, The Beholder, Digital Punk, E-Force, & Chris One.. Vind het persoonlijk wel erg vet voor een derde stage op een redelijk klein festival als Fantasy :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke gevarieerde line-up bij Bob :) Binnenkort even een kaartje kopen denk ik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwoa.. Frontliner is de laatste tijd zwaar saai, E-Force vind ik sowieso weinig aan, Beholder draait altijd matig, Digital Punk zal ook niet geweldig worden en Crypsis vind ik ook niet zo bijzonder. Enige echt boeiende voor mij zijn dus Zany en Chris One. Weet niet of ik hier echt 75 euro (ticket + bus) voor over heb. Moet wel zeggen dat het wel een goed gevarieerde line-up is. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als de lineup van de Scantraxx nog een paar leuke heeft, word dit een optie. Heb weinig met Frontliner, E-force en Digital Punk. The Beholder hoor ik alleen maar van dat hij wisselvallig draai en Brilliant ken ik niet, zal wel openen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er leuk uit hoor :) gaat gewoon weer een super dagje worden, net als vorig jaar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 17:05 
 
Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Ziet er leuk uit hoor :) gaat gewoon weer een super dagje worden, net als vorig jaar :D


Zo is dat! :) Van Fantasy moeten de mensen die van verder komen echt geen wonderen verwachten, aangezien het vooral een lokaal festival is met vooral veel, ik durft het bijna niet te zeggen.. dagjesmensen :D

Ernstig veel bekenden tegengekomen vorig jaar uit Enschede en omgeving, maar dat maakte het er niet minder gezellig op :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front stage iets beter dan verwacht (Thrillogie stage). Maar niet je van het :P

Kijk tegen die tijd wel of ik ga of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Hmm...leuk lijstje. Amnesys zeker vet, en ook benieuwd naar Furyan en Distorted Revelation
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 17:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Line-up van de hardstyle is op zich wel gaaf, op een enkele naam na. Maar voor mij is dit wel heel erg ver en zijn de tijden ook niet echt gunstig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 19:14 
 
Hardtraxxer

En Scantraxx maakt het af met de volgende namen:

Zatox
Wildstylez
The Prophet
Ran-D
Frontliner
Deepack
Max Enforcer
Pavo
Scope DJ
Audiofreq
Arkaine
Atmozfears

:thumbsup:

Edit: Vergeet ik bijna MC Da Syndrome :$
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten