Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfel nog heel erg om gewoon de auto te pakken en lekker te gaan. Zo jammer dat het maar tot 5 duurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 20:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt zonde dat de dag erna Feyenoord-Ajax is anders was ik hier 100% bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 11:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timetable :D

Stage 1
22:00 - 23:30: Demi Kanon
23:30 - 00:30: Sound Rush
00:30 - 01:30: Code Black
01:30 - 02:45: Wildstylez
02:45 - 03:45: Atmozfears
03:45 - 05:00: Noisecontrollers
MC: Shizzler

Stage 2
22:00 - 23:00: Devin Wild
23:00 - 00:30: Sephyx
00:30 - 02:15: Festuca
02:15 - 04:00: Cyber
MC: Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 11:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima Time Table. Ik ga me hier zeker goed vermaken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sound Rush had wel wat langer/later gemogen. Zeker nu ze ook het anthem hebben gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

22:00 - 23:30: Demi Kanon
23:30 - 00:30: Sound Rush
00:30 - 01:30: Festuca
01:30 - 02:15: Wildstylez
02:15 - 03:45: Cyber / 02:45 - 03:45: Atmozfears
03:45 - 05:00: Noisecontrollers

Zoiets. Lastig. Cyber>Atmozfears maar wat nou als Atmozfears het qlimax anthem dropt(hoe waarschijnlijk is dit trouwens? Om die voor het eerst op een b2s feest te draaien.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 13:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
22:00 - 23:30: Demi Kanon
23:30 - 00:30: Sound Rush
00:30 - 01:30: Festuca
01:30 - 02:15: Wildstylez
02:15 - 03:45: Cyber / 02:45 - 03:45: Atmozfears
03:45 - 05:00: Noisecontrollers

Zoiets. Lastig. Cyber>Atmozfears maar wat nou als Atmozfears het qlimax anthem dropt(hoe waarschijnlijk is dit trouwens? Om die voor het eerst op een b2s feest te draaien.)



Ik heb stille hoop dat hij hem zaterdagavond op Superbash draait, maar ik ben d'r bang voor :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima TT. Bij Demi Kanon bij Devin Wild kijken vermoed ik ivm de draaikunsten van de eerstgenoemde. Dat was niet al te best op het opgenomen setje van Decibel.

Daarna Sound Rush, Code Black of Festuca en dan lekker in de main blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die mix was inderdaad wel vrij ernstig :P Maar goed, als hij zijn collab met The Vision ben ik weer helemaal vrolijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 17:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

22:00 - 23:30: Demi Kanon/Devin Wild/Sephyx
23:30 - 00:30: Sound Rush
00:30 - 01:30: Festuca
01:30 - 02:45: Wildstylez
02:45 - 04:00: Cyber
04:00 - 05:00: Noisecontrollers

Dit ga ik precies volgen hoor ik zet nu alvast 6 alarmen in mijn telefoon 5 minuten van te voren oke doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
22:00 - 23:30: Demi Kanon/Devin Wild/Sephyx
23:30 - 00:30: Sound Rush
00:30 - 01:30: Festuca
01:30 - 02:45: Wildstylez
02:45 - 04:00: Cyber
04:00 - 05:00: Noisecontrollers

Dit ga ik precies volgen hoor ik zet nu alvast 6 alarmen in mijn telefoon 5 minuten van te voren oke doei


Tis je geraaien ja :list:!!!

Dit is overigens ook mijn tt. Jammer dat Sephyx tegelijk draait met Sound Rush, had ze graag allebei willen meepakken ipv half/half. Erg veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 21:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beginnen bij Demi Kanon & Sound Rush, dan Festuca, half uurtje Cyber en dan Atmozfears
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo ontzettend veel zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal denk ik alleen in zaal 1 te vinden zijn. Had tijdens Code Black graag even zaal 2 bezocht om Festuca te zien, maar ja vrouwluu he, willen de blije deuntjes van code black horen. Dan maar hopen dat hij wat Bioweapon plaatjes draait, misschien wel een/meerdere van de nieuwe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 09:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Massale volksverhuizing van HT van zaal 1 naar zaal 2 bij Festuca :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 09:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zeg Biermeeting :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb eigenlijk geen idee wat Code Black de laatste tijd draait op zijn nieuwe plaatjes na. Zal wel veel WE R zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 11:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

22:00 - 23:00: Devin Wild
23:00 - 23:30: Demi Kanon
23:30 - 00:30: Sound Rush
00:30 - 01:00: Code Black
01:00 - 01:30: Festuca
01:30 - 02:45: Wildstylez
02:45 - 04:00: Cyber
04:00 - 05:00: Noisecontrollers

Zoiets :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 12:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Massale volksverhuizing van HT van zaal 1 naar zaal 2 bij Festuca :lol:

Gezellig toch? Kom je ook, Meneer Eend? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik heb eigenlijk geen idee wat Code Black de laatste tijd draait op zijn nieuwe plaatjes na. Zal wel veel WE R zijn?


Laatste keer dat ik bij een set van hem ben geweest was op Ground Zero. Viel me zwaar tegen. Hitjes als Lose Your Mind enzo. Was eerder altijd wel enthousiast over hem maar die set was zo slecht dat ik nu mooi naar Festuca ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracklist Code Black op Defqon:
Citaat:
01. Code Black - Unleash The Beast (Defqon.1 Australia 2014 Anthem)
02. Atmozfears ft. David Spekter - Release
03. Code Black & Nitrouz - Can't Hold Me Back (Defqon.1 2015 Edit)
04. Code Black ft. Chris Madin - New World
05. Code Black & Brennan Heart - Tonight Will Never Die (Audiotricz Remix)
06. Steve Aoki & Coone - Can't Stop The Swag (Psyko Punkz Remix)
07. Crisis Era - Make It Pop
08. Code Black & Atmozfears - Starting Over
09. Code Black & Wasted Penguinz ft. Insali - End Like This
10. ID
11. Darren Styles & Re-con ft. Matthew Steeper - Rest Of Your Life (Da Tweekaz Remix)
12. Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn - Imaginary (X-Qlusive Edit)
13. Code Black - Pandora
14. Code Black - Brighter Day
15. Code Black & Atmozfears - Accelerate (XXlerator Outdoor 2014 Anthem)


Weet niet of ik daar 123 zin in heb rond die tijd. Festuca is wel lekker bezig de laatste tijd, dus misschien wel even kijken. Pressure Waves ook aangeschaft :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 22:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
MeneerEend schreef:
Massale volksverhuizing van HT van zaal 1 naar zaal 2 bij Festuca :lol:

Gezellig toch? Kom je ook, Meneer Eend? ^^


Ik ben er zeker bij man! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 01:04 
 
Hardtraxxer

Alles is mooi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 16:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Baal eigenlijk best wel dat ik hier niet heen ga :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 21:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Baal eigenlijk best wel dat ik hier niet heen ga :$
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten