Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk hier heel erg naar uit :D
Soort van ultiem feest met al die fijne euforische namen :$
Eerste x 013 en dan ook meteen verbouwd dus ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 13:46 
 
Hardtraxxer

Toch maar kijken of ik het thuisfront hier warm voor ga krijgen. Hoorde iets over een ander feest in Brothers... en dat is nou niet echt mijn muziek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 15:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk dat Atmozfears hier Qlimax anthem wel al gaat draaien. Verrekt veel zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2015 20:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens het interview met Atmozfears gaat hij veel nieuwe platen draaien.....!

Bron: https://www.facebook.com/officialb2s/vi ... 246991747/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beetje testen voor Qlimax misschien, prima zaak :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie zouden eigenlijk bij Festuca met zijn allen een treintje door de zaal moeten doen omdat hij dat leuk zou vinden enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd hoe morgen de verbouwde 013 eruit ziet. Heb er wel zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 21:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Jullie zouden eigenlijk bij Festuca met zijn allen een treintje door de zaal moeten doen omdat hij dat leuk zou vinden enzo.


Als tie dan even Destination Nowhere erop gooit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee ik bedoel ivm zijn oude HT naam :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2015 23:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zit echt te twijfelen om wel of niet te gaan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 11:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
The Skribbler schreef:
Jullie zouden eigenlijk bij Festuca met zijn allen een treintje door de zaal moeten doen omdat hij dat leuk zou vinden enzo.


Als tie dan even Destination Nowhere erop gooit :P


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zal aanwezig zijn.
Te herkennen aan een Delete cap xd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Te herkennen aan een Delete cap xd :D


Jij bent niet bang
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 15:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dan kom ik in mijn "fuck the mainstream defend the raw' t-shirt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens even keihard het rauw verdedigen hier vanavond. Te herkennen aan mijn altijd goede looks en mega grote pupillen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 15:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Dan kom ik in mijn "fuck the mainstream defend the raw' t-shirt


wil je mn pet lenen maat

http://www.zazzle.be/defend_the_raw_tru ... 43?lang=nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas geen auto beschikbaar vanavond, zal dus niet aanwezig zijn :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Helaas geen auto beschikbaar vanavond, zal dus niet aanwezig zijn :cry: :cry:

Das wel balen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 16:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goed onthouden dat er ook een muntenautomaat op de eerste verdieping staat. Dat kan een flinke rij schelen
bij binnenkomst. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 19:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin in! Te herkennen aan zwart shirt, bruine broek, maar vooral aan lelijke witte Nikes en natuurlijk m'n rode haar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb je bij Euphoria ook een merchandise stand van b2s dat iemand weet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 21:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Heb je bij Euphoria ook een merchandise stand van b2s dat iemand weet?


https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... 3712_o.png

Geen Merchandise te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 21:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt zonde dat ik hier niet bij kan zijn :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 21:46 
 

Last minute aanwezig!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten