Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 17:41 
 
Hardtraxxer

Best wel goede line up. Heb alleen persoonlijk niet zoveel met noisecontrollers :x :x
Nog even goed kijken of ik hierheen ga/kan. Wil wel graag keer een euphoria meepakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi B2S, Boek The Vision nog even last minute. Maakt meteen het feest 2 uur langer en hoef ik niet zo achterlijk lang op een trein te wachten. Win win.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Hoi B2S, Boek The Vision nog even last minute. Maakt meteen het feest 2 uur langer en hoef ik niet zo achterlijk lang op een trein te wachten. Win win.

Eens. Mocht het 2 uur langer duren zou ik hier wel heen willen, maar om nou 2 uur op een station te gaan wachten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 13:53 
 

ThaBomba. schreef:
Maakt meteen het feest 2 uur langer en hoef ik niet zo achterlijk lang op een trein te wachten. Win win.


Nee want gemeente Tilburg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dus de reden is dat het maar tot 5 mag duren? Wat een partypoopers in Tilburg zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 14:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo ist in Paard van Troje (Den Haag), Central Studio's (Utrecht) etc. ook. Vergunningerland :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter nog dan eindhoven waar alles om 4 uur al dicht moet
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2015 14:50 
 

ThaBomba. schreef:
Dus de reden is dat het maar tot 5 mag duren? Wat een partypoopers in Tilburg zeg.


De eindtijd van bijna alle prominente uitgaansgebieden in Brabant is 4 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2015 09:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tickets binnen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2015 17:13 
 

cb92 schreef:
Tickets binnen :D

Me to :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 10:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wordt ook m'n eerste Euphoria.....hoe is het geluid over het algemeen in de 013?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
hoe is het geluid over het algemeen in de 013?


Voor de verbouwing was het een van de betere indoor locaties qua geluid, valt moeilijk te zeggen hoe het is na de verbouwing (is nog steeds bezig), maar ik vermoed dat het er nauwelijks op zal achteruit gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 10:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Beter nog dan eindhoven waar alles om 4 uur al dicht moet

Klokgebouw niet :P

Ik overweeg dit feest trouwens. Ik wil de euforische kant wel weer eens een kans geven en er rijdt om 5 uur gewoon een trein terug naar Eindhoven. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 10:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig! Echt de perfecte euforische hardstyle line up :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig! Een x wat anders dan de Raw Hardstyle feesten, dat komt een week later wel :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 10:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Euphoria warm-up mix by Festuca
https://live.beatport.com/b2s/99316

Om alvast in de stemming te komen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 10:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
ThaBomba. schreef:
Dus de reden is dat het maar tot 5 mag duren? Wat een partypoopers in Tilburg zeg.


De eindtijd van bijna alle prominente uitgaansgebieden in Brabant is 4 uur.

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 17:30 
 

TiMOTHYb schreef:
stefaneke schreef:
ThaBomba. schreef:
Dus de reden is dat het maar tot 5 mag duren? Wat een partypoopers in Tilburg zeg.


De eindtijd van bijna alle prominente uitgaansgebieden in Brabant is 4 uur.



Na 4u zijn de tenten nog dicht, maar is de nacht nog niet afgelopen heur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 11:27 
 
Hardtraxx Veteran

Dit is toch misschien een optie. Zin weer in een euforisch avondje
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kamer geboekt in het Mercure hotel voor bijna niks(korting tot 30 dagen voor aankomst, dus vandaag kan dat nog). 300 meter lopen ipv 2,5 uur wachten op de trein om vervolgens nog 2 uur te reizen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 13:10 
 

ThaBomba. schreef:
Kamer geboekt in het Mercure hotel voor bijna niks(korting tot 30 dagen voor aankomst, dus vandaag kan dat nog). 300 meter lopen ipv 2,5 uur wachten op de trein om vervolgens nog 2 uur te reizen. ^^



Je kan ook gewoon doorhalen in "de Nacht".
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 13:30 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
ThaBomba. schreef:
Kamer geboekt in het Mercure hotel voor bijna niks(korting tot 30 dagen voor aankomst, dus vandaag kan dat nog). 300 meter lopen ipv 2,5 uur wachten op de trein om vervolgens nog 2 uur te reizen. ^^


Je kan ook gewoon doorhalen in "de Nacht".


Dat doe jij regelmatig of niet ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tickets binnen, echt veel zin in! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2015 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
ThaBomba. schreef:
Kamer geboekt in het Mercure hotel voor bijna niks(korting tot 30 dagen voor aankomst, dus vandaag kan dat nog). 300 meter lopen ipv 2,5 uur wachten op de trein om vervolgens nog 2 uur te reizen. ^^



Je kan ook gewoon doorhalen in "de Nacht".


Ik zal even met m'n vriendin overleggen of het een optie is om daar heen te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2015 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Och mensen, wat kijk ik uit naar dit avondje. Even een fuifje met happyfaces ipv bassfaces. Te herkennen aan een lichtgroen shirt met Crypsis logo op de achterkant. Aanspreken mag! :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten