Wat een heerlijk feest, van begin tot eind puur genieten!!
Met onwijs veel zin afgereisd naar Tilburg. Daar aangekomen toch wel schrikken van de rij die buitenstond. Tot achter in de straat 4 man dik. Verbazend genoeg waren we naar 5 minuutjes wachten al
Binnen.
(Fouilleren stelde ook niet veel voor).
Om half 12 de zaal ingelopen waar Soundrush zijn eerste nummers erin knalde. Ik ben niet zo van het onthouden van nummers maar de set was gewoon ergg lekker! Bekende eigen nummers en vergeten tracks. Wel even schrikken van het geluid. De mensen van de audio waren duidelijk nog aan t zoeken naar het juiste geluid. Op begin vrij zacht met veel teveel bas. Later op de avond kwam
Dit meer dan goed. Bij de bar ging t zelfs flink tekeer waarbij je de bass kon voelen tegen je borst.
Code black vond ik weinig verrassend. Kan me niks speciaals herinneren op het openen met her voice (hhz) remix na. SFEER!! Iedereen zingen en springen. Blijkt toch maar weer dat de Brabantse feestjes het mooiste zijn. Fijn publiek, geen incidenten gezien en ook het vdk gehalte was klein te noemen.
Wildstylez. Geen idee wat ik kon verwachten. Maar het werd een mooie mix van nieuwe album nummers en klassiekers. Art of creation

. Tot hier weinig slechte of dubbele nummers gehoord. Year of summer was dan wel weer

. Maargoed, niet alles kan goed zijn.
De 013 wel echt verbeterd! Ruime niet gladde of plakkerige dansvloer! Lekker de ruimte zonder ongezellig te zijn. Aankleding was ook echt top te noemen. Mooie leds met honderdtal discoballen. Had wel t idee dat midden in de zaal een wat donker gedeelte was waar het licht van de movingheads maar moeilijk kwamen. Drankprijzen ok. Bier 1, wijn 1,5 en mix (uit fles, geen premix) 2 a 2,50 per munt.
2:45, atmozfears!!! Veel van verwacht, licht tegengevallen. Natuurlijk afvragen of hij het qlimax anthem
Zou draaien op een b2s feest... Waar opent ie mee..... Qlimax!!! BOEM! Vol raggend erin! Blijft wel een rare plaat met 2 raw gedeeltes en een mid met zomerse riedeltjes.
Na het anthem ging de snelheid omlaag en was te vrij voorspelbaar. Helaas veel dubbele nummers die code black ook draaide. Vreemd, je neemt toch aan dat ie wel weet wat gedraaid zou kunnen zijn. Weeer accelerate, weer year of summer. Gelukkig wel afgesloten met het nummer waar ik heel de week al op had zitten hopen... Hate me! Heerlijk!
Als laatste... Noosecontrollers. Kan het kort samenvatten

wat een heerlijkheid! Lekkere drive, weinig nummers met echt lange breaks en veel pareltjes uit t verleden. Helaas geen Light maar wel gimme love en afsluiten met fck de noosecontrollers, held!
Daarna naar de kluisjes waarna we ook zo weer vlot buiten waren.
Gewoon topavond!