Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2015 21:47 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:
Echt zonde dat ik hier niet bij kan zijn :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 07:19 

Hardtraxx Veteran

Mijn eerste keer Euphoria Is een feit.
Zo zeg wat een lekker feestje.
Demi Kanon opende lekker met goede tracks alleen was het mixwerk weer matig.

Vervolgens Sound Rush gezien, die draaide echt een goed setje met wat oudere tracks en enkele eigen nieuwe. Prima zulke sets.

Daarna door gegaan naar festuca. Was een leuke set maar de rest van de sets waar ik ben bij geweest vond ik nog beter(alleen maar goede dingen gehoord vannacht).

Toen naar Wildstylez, die heeft me echt op een positieve manier verrast. Heel veel oude platen van hem zelf en nog wat nieuw spul.

De set van de avond was voor mij toch echt Cyber in zaal 2. Heerlijk sfeertje en enorm veel lekker nieuw materiaal (hhz doomed remix (L)) heel tof hoe iedereen in die zaal alle synths mee schreeuwde met de handjes op de maat. Wat een lekkere reverse bass tracks heeft die gast toch ook.

Vervolgens weer naar zaal 1 voor en hele dikke set van Noisecontrollers met allemaal classics en de wat nieuwere tracks. Alles lekker vlot gemixt. Jammer was wel dat de sfeer na de set van Cyber te hebben meegemaakt me hier erg tegenviel. Weinig mensen nog zien springen of meedoen hier.

Oké trusten
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 10:38 

Hardtraxxer

Wat een heerlijk feest, van begin tot eind puur genieten!!

Met onwijs veel zin afgereisd naar Tilburg. Daar aangekomen toch wel schrikken van de rij die buitenstond. Tot achter in de straat 4 man dik. Verbazend genoeg waren we naar 5 minuutjes wachten al
Binnen.
(Fouilleren stelde ook niet veel voor).

Om half 12 de zaal ingelopen waar Soundrush zijn eerste nummers erin knalde. Ik ben niet zo van het onthouden van nummers maar de set was gewoon ergg lekker! Bekende eigen nummers en vergeten tracks. Wel even schrikken van het geluid. De mensen van de audio waren duidelijk nog aan t zoeken naar het juiste geluid. Op begin vrij zacht met veel teveel bas. Later op de avond kwam
Dit meer dan goed. Bij de bar ging t zelfs flink tekeer waarbij je de bass kon voelen tegen je borst.

Code black vond ik weinig verrassend. Kan me niks speciaals herinneren op het openen met her voice (hhz) remix na. SFEER!! Iedereen zingen en springen. Blijkt toch maar weer dat de Brabantse feestjes het mooiste zijn. Fijn publiek, geen incidenten gezien en ook het vdk gehalte was klein te noemen.

Wildstylez. Geen idee wat ik kon verwachten. Maar het werd een mooie mix van nieuwe album nummers en klassiekers. Art of creation :love: . Tot hier weinig slechte of dubbele nummers gehoord. Year of summer was dan wel weer :sick: . Maargoed, niet alles kan goed zijn.

De 013 wel echt verbeterd! Ruime niet gladde of plakkerige dansvloer! Lekker de ruimte zonder ongezellig te zijn. Aankleding was ook echt top te noemen. Mooie leds met honderdtal discoballen. Had wel t idee dat midden in de zaal een wat donker gedeelte was waar het licht van de movingheads maar moeilijk kwamen. Drankprijzen ok. Bier 1, wijn 1,5 en mix (uit fles, geen premix) 2 a 2,50 per munt.

2:45, atmozfears!!! Veel van verwacht, licht tegengevallen. Natuurlijk afvragen of hij het qlimax anthem
Zou draaien op een b2s feest... Waar opent ie mee..... Qlimax!!! BOEM! Vol raggend erin! Blijft wel een rare plaat met 2 raw gedeeltes en een mid met zomerse riedeltjes.
Na het anthem ging de snelheid omlaag en was te vrij voorspelbaar. Helaas veel dubbele nummers die code black ook draaide. Vreemd, je neemt toch aan dat ie wel weet wat gedraaid zou kunnen zijn. Weeer accelerate, weer year of summer. Gelukkig wel afgesloten met het nummer waar ik heel de week al op had zitten hopen... Hate me! Heerlijk!

Als laatste... Noosecontrollers. Kan het kort samenvatten :loving: :loving: wat een heerlijkheid! Lekkere drive, weinig nummers met echt lange breaks en veel pareltjes uit t verleden. Helaas geen Light maar wel gimme love en afsluiten met fck de noosecontrollers, held!

Daarna naar de kluisjes waarna we ook zo weer vlot buiten waren.

Gewoon topavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 14:02 

Hardtraxx Addict

Heb hier echt een top avond gehad!
Net binnen, spot cb92 mij gelijk :D

Eerst rechtsachter net voor de trappen, erna helemaal linksachter op de trappen gestaan wat goed te doen was, drankprijzen waren goed. Cyber voor 15 minuten meegepakt en erna gelijk naar Atmozfears gegaan die opende met het Qlimax anthem. Live vond ik het best goed te doen, maar nu ik hem terugluister kan die mij thuis tenminste nog niet pakken. Lijkt enorm op het anthem van 2014.

Cyber ging trouwens goed los, geweldige reverse bass en hier was de sfeer enorm goed. Tijdens Atmozfears stond ik helemaal boven, lekker de ruimte en mooi overzicht, de bar was hier helemaal niet druk en dichtbij een wc. Perfect plaatsje dus. :yay:

+++ Met 'Fuck The Noisecontrollers' afsluiten :worship:
++ Cyber, voor zolang ik het heb meegemaakt.
+ Het podium
+ Code Black nog rond 04:45 een foto mee gemaakt, dj adrenalize stond ernaast maar had ik niet herkend. :$
+ Sfeer
+ Drankprijzen
+ Locatie, goede parkeerplaatsen dicht in de buurt
+ Perfecte tijd, na 5 uur zwak ik altijd af en heb ik er vaak geen zin meer in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 16:17 

Hardtraxx Veteran

Geweldig feest gehad :love:

Eerste x Euphoria en 013 voor mij, echt een super locatie :worship: een soort van 'kleintje' HMH

Ik heb zeer genoten van de set van Wildstylez, het eerste half uur alleen maar oude klappers van hem (L)
Sound Rush ook eindelijk draaien voor een volle zaal en dik geluid, wat een set (L)
Qlimax anthem klonkt echt super live :surrender:

Hopelijk krijgen we de volgende editie weer alleen maar euforische namen als line up :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 17:48 

Hardtraxx Veteran

Normaal op de festivals meer bij de Raw en Hardcore te vinden, maar toch besloten om naar Euphoria te gaan en absoluut geen spijt van gehad.

Sound Rush voldeed aan de verwachtingen, met een aantal oude nummers. Code Black heeft mijn verwachtingen overtroffen zelfs, jezus wat een zaadset was dat. Gelukkig maakte Wildstylez dit weer goed met veel van zijn oude nummers. Toen Atmozfears die wel voorspelbaar draaide maar zeker niet slecht.

En toen Noisecontrollers, eindelijk dat ik weer eens een setje van deze man mee kon maken, en hij heeft mijn verwachtingen overtroffen, in positieve zin. Heerlijk alle energie eruit gegooid en dan ook nog eindigen met Fuck the Noisecontrollers. Niet gedacht dat hij deze zou draaien, laat staan dat ik hem uberhaubt zou horen tijdens een feestje.

Zeker geslaagd en misschien wel voor herhaling vatbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 18:46 

Hardtraxx Addict

Dit was gewoon een supertoll feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 18:55 

Hardtraxx Veteran

Heerlijke avond gehad in een top verbouwd 013. Het geluid was om te smullen in zaal een, zaal twee was het goed, maar niet zo lekker als in zaal een. De grote zaal ziet er erg goed uit, dat langere vlakke stuk is fijn, omdat daar altijd het drukste was in de oude 013, maar iedereen kan het goed zien door de trappen. Daardoor was het ook nergens echt druk. Ook was het helemaal niet warm, waren de barren erg snel en de WC's ook. Enorme aanrader om naar de 013 te gaan!

Binnen eerst bij Devin Wild gekeken. Hij ziet er erg jong uit, maar zijn tracks klinken wel erg goed, die Sicknite remix klonk bijvoobeeld al erg goed. Hij sloot volgens mij met een nieuwe plaat van hem af, die was erg vet met een heel vet geluid in de mid-intro, alsof het plaatje "uit de bocht vloog", was erg tof.

Daarna naar de main waar Demi Kanon schandalig stond te draaien. De platenkeus was prima, maar het mixwerk was erg slecht en het leek alsof hij het allemaal erg moeilijk vond. Een paar mixlesjes zouden zou hem wel goed uitkomen.

Vervolgens Sound Rush met een typische set van hun, helemaal prima dus. Orignele Rage gedraaid, Natural, Music Made Addict remix zorgde voor erg veel sfeer. Soepele overgangen. Miniem minpuntje vond ik dat er soms net te veel geknipt leek te zijn in platen, soms mis je dan net dat ene vette stukje. Maar overall een hele gave set.

Opening van Code Black gezien om naar Festuca te gaan. Leuke platenkeuze met Frontliner - Muzik (edit) en wat andere vergeten platen tussendoor, eigen werk klinkt ook solide. Ga vooral zo door zou ik zeggen.

Wildstylez gaf echt de set van de nacht weg, terwijl Da Syndrome deze set begeleidde in plaats van Shizzler. 2 albumplaten en Beatdown, de rest was allemaal ouder. Showtek - Black weer eens gehoord net als een hele berg oudere Wildstylez platen. Hoogtepunt: 2 Best Enemies - Les Drums (TBY rmx), geweldig moment! Misschien dat hij al zijn nieuwe werk voor Qlimax bewaart, misschien niet. Toch zou ik dit soort sets graag vaker horen!

Hierna was het aan Atmozfears. Qlimax anthem klonk heel sterk over de speakers, voor de rest was het eigenlijk een klein beetje een tegenvaller. Het was een typische Atmozfears set waar op zich niet superveel mis mee is, maar na de paar sets ervoor was het wel even schakelen.

Noisecontrollers mocht afsluiten en deed dat perfect, MC Renegade was overigens mee. Die man heeft zoveel goede platen, die kon nog een uur doorgaan en het zou niet vervelen. Hoogtepuntjes: Pounding Senses Remix, Qlimax anthem edit en Malboro Man. Ook ontzettend gaaf dat hij na het feest vrijwel direct van het podium afsprong om met wat mensen te praten. Een foto met hem kunnen scoren :).

Overall dus echt een topavond gehad met een paar hele goede sets. Graag nog zo eentje :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 20:36 

Hardtraxx Veteran

Geweldig feest gehad! De sets van Sound Rush, Festuca, Wildstylez, Cyber en Noisecontrollers :thumbsup: .

Mijn verslag staat hier online:

https://partyflock.nl/report/13125:Euphoria
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 20:45 

Wildstylez, Sound Rush en Cyber waren ongekend vet!

Iemand trouwens nog een kerel gezien met een jumping is not a crime t-shirt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 21:04 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:

Citaat:
Sound Rush draaiden de volgende tracks: [...] Veritas (Scantraxx HMH 2008 Edit)

Haha, aparte keuze voor Euphoria, wel vet natuurlijk.

Citaat:
MC Da Syndrome nam tijdens deze set eventjes het dj-werk voor zijn rekening omdat Cyber even backstage was.

Hoezo dit dan eigenlijk ? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 21:56 

Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Citaat:
MC Da Syndrome nam tijdens deze set eventjes het dj-werk voor zijn rekening omdat Cyber even backstage was.

Zal wel een toiletbezoekje zijn? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 21:57 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:

Ik zag wel iemand met dat jumpstyle logo t-shirt lopen. Hoezo?
Zag hem vanuit links de zaal in lopen rond 2 uur ofzo? Daarna niet meer gespot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 22:36 

Hardtraxx Addict

Wel handig dan zo'n MC als je zwaar aan de schijt zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 23:10 

Hardtraxx Addict

Citaat:

Nee, de Zany Remix.

Tracklist Sound Rush:

Tracklist:
01. D-Block & S-te-Fan ft 4 Strings - Catch A Revelation
02. Sound Rush - Take Me Back
03. Davide Sonar - Natural
04. Sound Rush - Worlds of Space
05. Noisecontrollers - Pillars of Astral Rush (Sound Rush mashup)
06. Sound Rush - I Cant Stay
07. SpaceFrog - Follow me (Max Enforcer's mixup)
w/ Summer of Hardstyle Mashup
08. D-Block & S-te-Fan - Music Made Addict
09. S-Dee - Music Is (Sound Rush Remix)
10. Frontliner & B-Front - Godz Edit Powerrr!
w/ Scope DJ - Househeads
11. Headhunterz & Wildstylez - Down With The Hardstyle (Credible Mix)
12. Sound Rush - Magical (Euphoria Soundtrack)
13. Brennan Heart - Musical Impressions (Toneshifterz Remix)
14. Sound Rush - Froz3n
15. Technoboy - Rage (A Hardstyle Song)
16. Tuneboy - Tell Me About It (Qlimax 2012 Edit)
17. Kaskade - Disarm You (Sound Rush Remix)
18. A-Lusion - Veritas (Zany Remix)
19. Alpha Twins - Kick Back
20. Blademasterz - Secret of the Blade (Sound Rush Remix)
21. Toneshifterz - Angels & Demons
22. The Nasty Boyz - Angel (Technoboy Qlimax 2012 Edit)

bron: Facebook Sound Rush
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2015 23:38 

Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:
2:45, atmozfears!!! Veel van verwacht, licht tegengevallen. Natuurlijk afvragen of hij het qlimax anthem
Zou draaien op een b2s feest... Waar opent ie mee..... Qlimax!!! BOEM! Vol raggend erin! Blijft wel een rare plaat met 2 raw gedeeltes en een mid met zomerse riedeltjes.

raw?? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 00:20 

Hardtraxx Veteran

quote="pim0412"]
flevoboys schreef:

Citaat:

Haha, aparte keuze voor Euphoria, wel vet natuurlijk.

Dit was idd de Zany Remix, vergissen is menselijk :P

Citaat:

Hoezo dit dan eigenlijk ? :huh:[/quote]

Steffnov schreef:
pim0412 schreef:
Citaat:

Zal wel een toiletbezoekje zijn? :P

Ja dat denk ik ook. Je hoorde Da Syndrome ook zeggen: DJ Da Syndrome in da house ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 11:04 

Hardtraxx Addict

kevin-field schreef:
17. Kaskade - Disarm You (Sound Rush Remix)
18. A-Lusion - Veritas (Zany Remix)
19. Alpha Twins - Kick Back
20. Blademasterz - Secret of the Blade (Sound Rush Remix)
21. Toneshifterz - Angels & Demons
22. The Nasty Boyz - Angel (Technoboy Qlimax 2012 Edit)

wat was dit vet live :loving:

Overigens hele dikke sets gehoord van Wildstylez en Noisecontrollers :bomb: Festuca en Cyber waren ook fijn :loving:

Wat een feest :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 11:33 

Hardtraxxer

Inderdaad wat een topfeest en wat een top locatie. En laten we niet vergeten, wat een geluid!

Het was m'n eerste "nacht" feest in jaren weer en daar moet ik wel aan wennen zeg pffff. Ben totaal uit m'n ritme....

Heb ff aantal filmpjes online gegooid....heb er best veel.

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 12:00 

Hardtraxxer

Na een rustige zomer toch maar besloten om in de herfst nog Euphoria mee te pakken. Met enige twijfel over de geluidskwaliteit op zo'n goedkoop feest (denkt weer terug aan dedicated outdoor :sick: ) toch maar een kaartje gekocht omdat ik de lineup toch wel érg vet vond.

Wat een topfeest was dit zeg, het begon wat langzaam met Demi Kanon en daarna Sound Rush die het gas er flink opgooide, maar het begon voor mij pas echt toen Code Black tegen alle verwachtingen in een fantastische set neerzette. Ondanks dat veel van de platen die Code Black draaide ik eigenlijk thuis niet op zou zetten was het een fantastische set.

Topfeest :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 15:04 

Hardtraxxer

Wat een sfeer, wat een sets! Sound Rush & NC toch wel de besten vd. avond. Cyber blijft ook een held. Maar hoe zit het nou precies met dat DJ moment van Da Syndrome? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 19:29 

Hardtraxx Elite

SAIN7 schreef:
stefaneke schreef:

Dat jumpng is not a crime shirt heb ik ook voorbij zien komen haha :lol:

Wat heb ik genoten deze avond :woot: . Vooral Festuca en Noisecontrollers waren echt hoogtepuntje :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 22:02 

MeneerEend schreef:
SAIN7 schreef:
stefaneke schreef:

Dat jumpng is not a crime shirt heb ik ook voorbij zien komen haha :lol:

Wat heb ik genoten deze avond :woot: . Vooral Festuca en Noisecontrollers waren echt hoogtepuntje :worship:

Had me dan aangetikt, ik had oa de SAIN7 wel willen ontmoeten :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 22:07 

Hardtraxx Addict

Ik had je nog aangetikt maar je verstond me niet tijdens Festuca :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 22:21 

Hardtraxx Elite

haha ik kan toch niet ruiken dat t iemand van HT was :lol: Wist alleen dat Sain een Delete pet had, maar ben die ook niet tegengekomen haha
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten