stefaneke schreef:
Had me dan aangetikt, ik had oa de SAIN7 wel willen ontmoeten

Ik stond helemaal bovenaan en zag in een ooghoek een Jumpstyle shirt

Rickzel schreef:
MeneerEend schreef:
haha ik kan toch niet ruiken dat t iemand van HT was

Wist alleen dat Sain een Delete pet had, maar ben die ook niet tegengekomen haha
Delete pet op naar Euphoria
#Just Sain7 thingsNou op Qlimax zal het ook vast de Delete cap worden, maar word misschien meer zoekwerk haha.
Wel tof om mensen via een forum dan in het echt te zien, was ook de enige met een Delete cap. Wel nog iemand met een MinusMilitia cap gezien (was de weg naar de HmH kwijt volgens mij) en nog een Crypsis cap (zelfde verhaal).
Zag je nog wel bij Cyber staan (cb92) maar niet aangetikt omdat de reverse bass echt te goed was en ik toen niet zoveel zin had in een 'He? Wat? Huuuh?'-gesprek.
- Trouwens, Down Down tijdens Noisecontrollers. Epic sitdown waar 2/3e van de zaal aan mee deed ook gefilmd. Zal ik morgen eens online knallen
