Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2015 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
haha ik kan toch niet ruiken dat t iemand van HT was :lol: Wist alleen dat Sain een Delete pet had, maar ben die ook niet tegengekomen haha


Delete pet op naar Euphoria

#Just Sain7 things
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 00:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Had me dan aangetikt, ik had oa de SAIN7 wel willen ontmoeten :corn:


Ik stond helemaal bovenaan en zag in een ooghoek een Jumpstyle shirt xd

Rickzel schreef:
MeneerEend schreef:
haha ik kan toch niet ruiken dat t iemand van HT was :lol: Wist alleen dat Sain een Delete pet had, maar ben die ook niet tegengekomen haha


Delete pet op naar Euphoria

#Just Sain7 things


Nou op Qlimax zal het ook vast de Delete cap worden, maar word misschien meer zoekwerk haha.
Wel tof om mensen via een forum dan in het echt te zien, was ook de enige met een Delete cap. Wel nog iemand met een MinusMilitia cap gezien (was de weg naar de HmH kwijt volgens mij) en nog een Crypsis cap (zelfde verhaal).

Zag je nog wel bij Cyber staan (cb92) maar niet aangetikt omdat de reverse bass echt te goed was en ik toen niet zoveel zin had in een 'He? Wat? Huuuh?'-gesprek.

- Trouwens, Down Down tijdens Noisecontrollers. Epic sitdown waar 2/3e van de zaal aan mee deed ook gefilmd. Zal ik morgen eens online knallen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2015 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Net binnen, spot cb92 mij gelijk :D

Dat is ook echt een Dennis-dingetje... xd Op Q-Base had 'ie me ook al gespot voordat ik überhaupt binnen was en op Qult liep ik hem ook al tegen het lijf nog voordat ik muntjes had gehaald xd Volgens mij heeft hij gewoon een Hardtraxx-detector bij of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 11:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja stefaneke ik heb je ook zin lopen met je jumpshirt. Vet shirt! :yay:

Rickzel schreef:
MeneerEend schreef:
haha ik kan toch niet ruiken dat t iemand van HT was :lol: Wist alleen dat Sain een Delete pet had, maar ben die ook niet tegengekomen haha


Delete pet op naar Euphoria

#Just Sain7 things

Haha, er waren ook genoeg militanten (shirt) te spotten. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een avond! Ontzettend goede sfeer, en alleen maar heerlijke platen gehoord. Vetste sets van de avond waren Festuca (Pressure Waves (L)), Cyber en Noisecontrollers. Van mij mogen er vaker van zulke feestjes zijn met dit soort line-ups, genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 18:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Wat een avond! Ontzettend goede sfeer, en alleen maar heerlijke platen gehoord. Vetste sets van de avond waren Festuca (Pressure Waves (L)), Cyber en Noisecontrollers. Van mij mogen er vaker van zulke feestjes zijn met dit soort line-ups, genieten!


er zijn te weinig vergelijkbare feesten eigenlijk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 19:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Hier de sitdown. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:


Hier de sitdown. :D


Vet!Ik had ook een klein stukje gefilmd.



En het was echt een vet feest, Festuca, Noisecontrollers & Cyber :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2015 21:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De sfeer in dat filmpje goed te zien :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 09:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
De sfeer in dat filmpje goed te zien :woot:


Ja de sfeer was echt super die avond........mooi filmpje inderdaad :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Edit: filmpje stond er al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 15:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=ZicWdUvzjnk

Hier de sitdown. :D

Wat kut zeg, haha. Duurt veel te lang, gelukkig was ik al weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@Sain7 waar heb je mee gefilmd? Goed beeld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 17:00 
 

sonnebloem schreef:
@Sain7 waar heb je mee gefilmd? Goed beeld :)


Ik gok een 6s! Ik heb qua kwaliteit namelijk vergelijkbare beelden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
sonnebloem schreef:
@Sain7 waar heb je mee gefilmd? Goed beeld :)


Ik gok een 6s! Ik heb qua kwaliteit namelijk vergelijkbare beelden :)


Goed antwoord! Een iPhone 6s :)
Had 4.5gb aan beeld geschoten xd

Trouwens, Noisecontrollers deelde nog mijn filmpje (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4.5gb? Hoe lang heb je wel niet gefilmd. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 20:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
4.5gb? Hoe lang heb je wel niet gefilmd. :')


Rond de 24 minuten totaal, en dan nog een paar filmpjes. Ook slo-mo gefilmd, weet niet hoeveel gb dit is :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

shiiiiit haha, wou dat mn Samsung S5 de camera van iphone had qua werking, lekker vlot en makkelijk te switchen, wat bij samung nog wel eens duurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2015 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
shiiiiit haha, wou dat mn Samsung S5 de camera van iphone had qua werking, lekker vlot en makkelijk te switchen, wat bij samung nog wel eens duurt.


Heb ook 2 filmpjes in 4k geschoten, maar dat is dan 30fps waardoor je er minder mee kan of je ziet het minder vloeiend.
Daarnaast wel kut dat je met iPhone geen lichtbalans kan instellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 20:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2015 23:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stynch schreef:
SAIN7 schreef:


Hier de sitdown. :D


Vet!Ik had ook een klein stukje gefilmd.



En het was echt een vet feest, Festuca, Noisecontrollers & Cyber :worship:




Ben jij dat op 1:50? Haha
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten