Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 13:08 
 

Khadber schreef:
Norther66 schreef:
Khadber schreef:
Enig idee wat ze aan 013 aan gaan passen? Woon niet in de buurt, dus heb geen idee over een verbouwing.


http://www.013.nl/nieuws/204/013-gaat-verbouwen-dit-kun-je-verwachten

Dankjewel!
Van 2000 naar 3000 (als ze het balkon gebruiken, anders 2300) dus met minder mensen per m2 en een langer stuk met vlakke vloer maar de trappen behouden, klinkt goed!
Tweede zaal verdubbeld qua grootte.


Er stond laatst een WIP foto in het Brabants Dagblad, zag er een stuk ruimer uit!

Wel apart dat dit tot 5u doorgaat, hopelijk belemmert dit niet het nalouwen bij de turk om de hoek.

Wat me ook opvalt is dat November nu wel heel dicht bij Januari ligt, waarin eigenlijk de volgende editie van Euphoria plaats zou vinden. Ik ben benieuwd ofdat deze vooruit wordt geschoven of wordt geschrapt ivm de verbouwing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2015 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Wat me ook opvalt is dat November nu wel heel dicht bij Januari ligt, waarin eigenlijk de volgende editie van Euphoria plaats zou vinden. Ik ben benieuwd ofdat deze vooruit wordt geschoven of wordt geschrapt ivm de verbouwing.

Vorig jaar was er ook al een Euphoria in november :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 19:19 
 

pecola-tje schreef:
stefaneke schreef:
Wat me ook opvalt is dat November nu wel heel dicht bij Januari ligt, waarin eigenlijk de volgende editie van Euphoria plaats zou vinden. Ik ben benieuwd ofdat deze vooruit wordt geschoven of wordt geschrapt ivm de verbouwing.

Vorig jaar was er ook al een Euphoria in november :)



Oja, en UP in Januari en Remember ergens in het voorjaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou hier ook best heen willen, lijkt mij ook weer echt eens een verademing, zo'n euforisch avondje. Helaas lacht mijn omgeving mij waarschijnlijk uit als ik dat zeg.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2015 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben al uitgelachen helaas. Ik zie hier trouwens veel mensen met hetzelfde probleem, misschien een idee om met allemaal HTers erheen te gaan? Staan we tenminste niet alleen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2015 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nix van aantrekken gewoon gaan! En mss een soort van eenzame HT-ers meeting zou een idee zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2015 02:03 
 
Hardtraxx Veteran

Heb liever dit dan zon standaard raw event.
Helaas te jong. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2015 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Heb liever dit dan zon standaard raw event.
Helaas te jong. :cry:

Ik weet niet of je er ook als 16 uit ziet :P maar je kunt het er op gokken toch? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2015 12:13 
 

Mitzinator schreef:
Heb liever dit dan zon standaard raw event.
Helaas te jong. :cry:


ook mijn probleem oh en te ver weg voor mn portemonnee
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2015 17:21 
 

Heerlijke Line-up en lekker dichtbij dus 100% zeker aanwezig :) mits we kaarten kunnen krijgen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2015 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis eigenlijk The Vision
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 01:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Ik mis eigenlijk The Vision

Ik zie het je nu al vaker zeggen en groot gelijk ook, ik snap echt niet waarom hij zo weinig wordt geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met Wianda
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 11:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Leuke namen, maar mits Qlimax echt 10x niks belooft te worden dan pas een optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De eenzame HT-meeting :lol:
Alsof we een soort buitenbeentjes zijn omdat we euphorisch gewoon nog enorm waarderen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2015 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Paultheone schreef:
Ik mis eigenlijk The Vision

Ik zie het je nu al vaker zeggen en groot gelijk ook, ik snap echt niet waarom hij zo weinig wordt geboekt.

Persoonlijk denk ik nog steeds dat het heel veel te maken heeft met zijn labelkeuze. Ik weet dat The Vision het daar volkomen mee oneens is, aangezien hij zelf aangegeven heeft prima te zitten waar hij zit, maar ik denk dat dit zeker meespeelt.

Zelf gaf ie aan te denken dat organisaties hem vaak niet boekten omdat hij eerst beide kanten op produceerde (zowel raw als euforisch). Nu heeft hij een duidelijke richting gekozen, maar nog altijd zijn Q of b2s er niet happig op, al heeft zoiets wellicht nog meer tijd nodig. Hetzelfde geldt voor Phuture Noize die samen met The Vision meer in de spotlights gezet zou mogen worden. Ik begrijp dan ook niet dat DWX hun huidige getalenteerde producers van het label zo weinig pushed, maar wel allemaal boekingen voor bijvoorbeeld Mandy weet te forceren. Klaarblijkelijk heeft DWX haar prioriteiten ergens anders liggen.

Ik denk zelf dat The Vision beter zou passen bij een label als Scantraxx. Ik kan natuurlijk niet achter de schermen kijken, maar ik vind wel dat Scantraxx het over het algemeen erg goed doet wat betreft hun artiesten een podium geven. Dan had The Vision ook geen richting hoeven kiezen, en had ie mooi zijn hardere platen op A2R kunnen uitbrengen. Want zeg nu zelf, A2R staat een stuk hoger aangeschreven dan Anarchy. Ook Fusion of wellicht zelfs AVIO acht ik nog als betere keuzes dan DWX.
Misschien dat de boeking op 'I Am Hardstyle' hem meer publiciteit oplevert, en dat hoop ik ook van harte, want dat verdient hij. Maar ik ben echt van mening dat hij een keer een labelswitch zal moeten overwegen als er nog niks lijkt te veranderen voor hem in de nabije toekomst.
/langeofftopicpost
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb nog wel vertrouwen dat Matrixx hem vaker gaat boeken. Bij Dreamfields stond hij ook op de main :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 11:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk dat het ook gewoon is vanwege naambekendheid. Dus boekingen zoals I am hardstyle gaan hem wel veel helpen. Miss duurt het nu langer voordat hij echt doorbreekt als dat hij bij scantraxx zou zitten, maar als hij zo door gaat komt hij er wel denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 13:08 
 

MeneerEend schreef:
Denk dat het ook gewoon is vanwege naambekendheid.


Waar het echt om gaat is dat jouw handtekening onder het juiste velletje papier staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 14:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
MeneerEend schreef:
Denk dat het ook gewoon is vanwege naambekendheid.


Waar het echt om gaat is dat jouw handtekening onder het juiste velletje papier staat.

Erop zou ik zeggen. Anders kan je niets zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 15:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 17:31 
 

anders zet je je krabbel op de tafel, dat bergt zo lastig op in de administratie
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2015 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
anders zet je je krabbel op de tafel, dat bergt zo lastig op in de administratie


De grap was al wel duidelijk hoor, maar thanks voor de extra uitleg!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten