Ventrue schreef:
Paultheone schreef:
Ik mis eigenlijk The Vision
Ik zie het je nu al vaker zeggen en groot gelijk ook, ik snap echt niet waarom hij zo weinig wordt geboekt.
Persoonlijk denk ik nog steeds dat het heel veel te maken heeft met zijn labelkeuze. Ik weet dat The Vision het daar volkomen mee oneens is, aangezien hij zelf aangegeven heeft prima te zitten waar hij zit, maar ik denk dat dit zeker meespeelt.
Zelf gaf ie aan te denken dat organisaties hem vaak niet boekten omdat hij eerst beide kanten op produceerde (zowel raw als euforisch). Nu heeft hij een duidelijke richting gekozen, maar nog altijd zijn Q of b2s er niet happig op, al heeft zoiets wellicht nog meer tijd nodig. Hetzelfde geldt voor Phuture Noize die samen met The Vision meer in de spotlights gezet zou mogen worden. Ik begrijp dan ook niet dat DWX hun huidige getalenteerde producers van het label zo weinig pushed, maar wel allemaal boekingen voor bijvoorbeeld Mandy weet te forceren. Klaarblijkelijk heeft DWX haar prioriteiten ergens anders liggen.
Ik denk zelf dat The Vision beter zou passen bij een label als Scantraxx. Ik kan natuurlijk niet achter de schermen kijken, maar ik vind wel dat Scantraxx het over het algemeen erg goed doet wat betreft hun artiesten een podium geven. Dan had The Vision ook geen richting hoeven kiezen, en had ie mooi zijn hardere platen op A2R kunnen uitbrengen. Want zeg nu zelf, A2R staat een stuk hoger aangeschreven dan Anarchy. Ook Fusion of wellicht zelfs AVIO acht ik nog als betere keuzes dan DWX.
Misschien dat de boeking op 'I Am Hardstyle' hem meer publiciteit oplevert, en dat hoop ik ook van harte, want dat verdient hij. Maar ik ben echt van mening dat hij een keer een labelswitch zal moeten overwegen als er nog niks lijkt te veranderen voor hem in de nabije toekomst.
/langeofftopicpost