Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Line-up & Time-table
Stage 1
22:00 - 23:30: Demi Kanon
23:30 - 00:30: Sound Rush
00:30 - 01:30: Code Black
01:30 - 02:45: Wildstylez
02:45 - 03:45: Atmozfears
03:45 - 05:00: Noisecontrollers
MC: Shizzler

Stage 2
22:00 - 23:00: Devin Wild
23:00 - 00:30: Sephyx
00:30 - 02:15: Festuca
02:15 - 04:00: Cyber
MC: Da Syndrome

Locatie: 013 Tilburg
Datum: 7 November 2015
Tijd: 22:00-05:00
Ticket verkoop: 29-8-2015 om 10:00u

Bron: Decibel Boekje
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 22:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig, heerlijke line-up :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 22:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als Bass Modulators en Audiotricz er tussen gepropt waren heb je de perfecte mainstream hardstyle lineup wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Als Bass Modulators en Audiotricz er tussen gepropt waren heb je de perfecte mainstream hardstyle lineup wat mij betreft.

Het duurt maar tot 5u snachts heh :P maar ik vind de line up lekker zo! Wordt mn eerste x 013...
Kan ik het qua grootte vergelijken met de oude Matrixx?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 00:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Fluxion schreef:
Als Bass Modulators en Audiotricz er tussen gepropt waren heb je de perfecte mainstream hardstyle lineup wat mij betreft.

Het duurt maar tot 5u snachts heh :P maar ik vind de line up lekker zo! Wordt mn eerste x 013...
Kan ik het qua grootte vergelijken met de oude Matrixx?

Haha klopt, doe die dan maar ipv Code Black en Sephyx (Ken Sephyx niet, no offense :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 09:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yes! Prima lineup ipv al dat Raw Hardstyle.

Wildstylez
Noisecontrollers
Atmozfears
Code Black
Sound Rush
Cyber

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 09:57 
 
Hardtraxxer

Misschien maar eens een kijkje nemen.. lineup is prima! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 10:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima line up :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 10:13 
 

Benieuwd naar de 013 na de verbouwing. Prima line up ook, hoogstwaarschijnlijk aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Benieuwd naar de 013 na de verbouwing. Prima line up ook, hoogstwaarschijnlijk aanwezig.

Enig idee wat ze aan 013 aan gaan passen? Woon niet in de buurt, dus heb geen idee over een verbouwing.

Wel aanwezig! Vette lineup!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Enig idee wat ze aan 013 aan gaan passen? Woon niet in de buurt, dus heb geen idee over een verbouwing.


http://www.013.nl/nieuws/204/013-gaat-verbouwen-dit-kun-je-verwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Khadber schreef:
Enig idee wat ze aan 013 aan gaan passen? Woon niet in de buurt, dus heb geen idee over een verbouwing.


http://www.013.nl/nieuws/204/013-gaat-verbouwen-dit-kun-je-verwachten

Dankjewel!
Van 2000 naar 3000 (als ze het balkon gebruiken, anders 2300) dus met minder mensen per m2 en een langer stuk met vlakke vloer maar de trappen behouden, klinkt goed!
Tweede zaal verdubbeld qua grootte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wil hier ook heen, maar vermoed dat ik m'n maten niet meekrijg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is dat ik naar radical ga Wss, anders hierheen gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot 5 uur... even kijken of er een busreis in de buurt heen gaat anders wordt het een moeilijk verhaal weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 16:36 
 
Hardtraxx Veteran

Optie
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2015 17:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk. Feestje zonder raw zou echt eens heerlijk zijn, zeker met zon line up :love: . Proberen hier bij te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stage indeling:
Line-up
Stage 1
Wildstylez
Noisecontrollers
Atmozfears
Sound Rush
Code Black
Demi Kanon
Hosted by Shizzler

Stage 2
Cyber
Festuca
Devin Wild
Sephyx
Hosted by Da Syndrome

Bron:
http://partyflock.nl/news/29050:b2s-vie ... in-Tilburg

Kijken of ik met Code Black misschien even ga buurten bij stage 2.
Gezien de tijden(2200-0500) vermoed ik Demi Kanon & Sound Rush een uur, rest 5 kwartier. Dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 15:21 
 
Hardtraxxer

Ff kijken of ik iemand mee krijg hierheen... en anders ga ik lekker alleen. Moet altijd nog een keer alleen naar een feest toe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo dan, wat een lineup! Serieuze optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele sterke line up dit. Jammer dat het maar tot 5 uur duurt en ik dus waarschijnlijk veel te lang op mijn trein moet wachten. Optie voorlopig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Ronzz schreef:
Wil hier ook heen, maar vermoed dat ik m'n maten niet meekrijg..


Haha ik heb precies hetzelfde! Zou zo graag eens naar een event willen met alleen euforische hardstyle. Maar m'n maten zijn hier helaas totaal niet in geïnteresseerd.. :/

Precies dit. Omgeving Enschede toevallig? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Hele sterke line up dit. Jammer dat het maar tot 5 uur duurt en ik dus waarschijnlijk veel te lang op mijn trein moet wachten. Optie voorlopig.

Dit. Eerste trein gaat voor mij pas om 8 uur... hopen dat ik vervoer kan regelen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 23:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beste line-up die ik me maar kan voorstellen. Gewoon lekker met de auto heen, geen probleem want genieten wordt het toch wel. Vind het alleen kut dat ik niet alle artiesten kan zien want 2 zalen. :cry:

013 sws toplocatie!
1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten