Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 11:48 

Hardtraxx Veteran

Ik zal jullie niet teleurstellen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 12:33 

Hardtraxx Veteran

Even avatar veranderd. #jesuis

Trouwens, waar is SVB eigenlijk? Heb de laatste tijd niet meer zoveel op HT gekeken. Het is dat exterkate mij tipte voor dit toppa :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 12:34 

Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
Even avatar veranderd. #jesuis

Trouwens, waar is SVB eigenlijk? Heb de laatste tijd niet meer zoveel op HT gekeken. Het is dat exterkate mij tipte voor dit toppa :cool:

Mooi gebaar. Maak je over SVB maar geen zorgen, die redt zich wel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 12:43 

Hardtraxx Veteran

Maar is die verdwenen ofzo? Heb hem al een behoorlijke tijd niet meer langs zien komen? #jesuisSVBTwee

edit: 50 min geleden nog online geweest. Niks aant handje
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 12:47 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Maar is die verdwenen ofzo? Heb hem al een behoorlijke tijd niet meer langs zien komen? #jesuisSVBTwee

Het schaap strikes again xd
SVB is nog steeds niet te missen. En die jongens van je avatar zijn over een weekje weer terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 12:51 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:

Sonnebloem :loving:

Kom bijna niet meer in het Off-topic gedeelte van het forum. De plek waar ik je het vaakst tegenkwam, dus daar zal het wel aan liggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 12:55 

Hardtraxx Veteran

Als dit jaar het weer nou eens een keer goed mee zou zitten! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 19:49 

Hardtraxx Crew

Zullen we het in dit topic weer wat meer over Defqon gaan hebben in plaats blijven het nabeschouwen van de gebeurtenissen van de afgelopen dagen?

Rowanyt1309 schreef:

Dat zou idd nog een reden kunnen zijn om tegen beter weten in tickets te gaan regelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 19:55 

Donateur

Zenda schreef:
Zullen we het in dit topic weer wat meer over Defqon gaan hebben in plaats blijven het nabeschouwen van de gebeurtenissen van de afgelopen dagen?

Rowanyt1309 schreef:

Dat zou idd nog een reden kunnen zijn om tegen beter weten in tickets te gaan regelen :P

Eerst die jongens unbannen :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 20:12 

Hardtraxx Crew

Wat wil je op dit moment dat ik als mod ga doen? Alle betreffende leden zijn met een geldige reden verbannen (zie ook beleid en FAQ), Jor-D heeft nog gereageerd:
Citaat:
Jor-D: Thanks voor je input. Gebande leden die mij gisteren mailde met excuses en inzagen dat het te ver ging hebben ook een verkorte ban gekregen; 1 week. In die zin wordt dat al gedaan. Wellicht was het inderdaad niet zo slim om keiharde perma bans te geven, kon niet echt voorspellen dat het zo'n effect zal hebben.

En je gaat nu direct na een bericht van een mod off-topic door met exact datgene waarvoor gewaarschuwd wordt. Je hebt helaas een warn te pakken, want schijnbaar is dat helaas nodig om het duidelijk te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 20:28 

Donateur

je stelt toch een vraag? ik gaf gewoon antwoord maar goed. vriendelijk bedankt voor de warning :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 20:50 

Hardtraxx Elite

Heeft iemand die link naar dat anthem gedoe nog? Beetje ondergesneeuwd in dit alles
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 22:04 

Hardtraxx Elite

Maar goed, ff ontopic: hoop dat t goed weer,word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 22:13 

Hardtraxx Veteran

Gewoon terecht deze nadat er gewaarschuwd is imo. Het is een keer klaar.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of we er dit jaar nog een campingveld bij krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 22:14 

Hardtraxx Veteran

Is daar nog plek voor dan? Te lui om zelf op google maps te kijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 22:26 

Hardtraxx Veteran

Lowlands heeft nog een veld meer ja, dat stuk tussen het parkeerterrein en de brug (dacht ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 22:27 

Hardtraxx Elite

rakkietakkie schreef:
Heeft iemand die link naar dat anthem gedoe nog? Beetje ondergesneeuwd in dit alles

??
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 22:29 

Hardtraxx Beheerder

Norther66 schreef:
Lowlands heeft nog een veld meer ja, dat stuk tussen het parkeerterrein en de brug (dacht ik)

Klopt, dat stuk waar je een uur lang in de rij staat voor de ingang van de camping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 22:34 

Hardtraxxer

rakkietakkie schreef:
rakkietakkie schreef:

??

Ging over de laatste instagram post van defqon, daardoor dacht men aan headhunterz/noisecontrollers/wildstylez samen als makers dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 22:54 

Hardtraxx Addict

Ho-ly shit wat is hier gebeurd.. :/

Verder snap ik het gezeik op Jor-D niet zo, misschien was de permanente ban wat cru, maar vind het zeker terecht dat hij bij dit soort dingen optreedt als eigenaar. Tot op zekere hoogte heb ik ook gelachen om een aantal posts, maar eerlijk gezegd was het voor een buitenstaander zeer smakeloos geweest.

En het argument "het zijn zeer actieve leden" gaat natuurlijk niet op vind ik, aangezien regels voor iedereen hetzelfde zijn.

On: waarom denkt niemand aan Sound Rush als anthem makers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 23:01 

Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:

Deze gaven afgelopen week aan een anthem af te hebben, daardoor denkt men aan het een eventueel defqon anthem, maar defqon anthem is als het goed is allang af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 23:03 

Hardtraxx Addict

TSFH schreef:
JeroenB93 schreef:

Deze gaven afgelopen week aan een anthem af te hebben, daardoor denkt men aan het een eventueel defqon anthem, maar defqon anthem is als het goed is allang af.

Ben niet op de hoogte van dat van afgelopen week.

Wel weet ik dat ze een maand of 2 terug al iets hadden geposts over een aantal tracks + een anthem, vandaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 23:05 

Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
TSFH schreef:
JeroenB93 schreef:

Wel weet ik dat ze een maand of 2 terug al iets hadden geposts over een aantal tracks + een anthem, vandaar..

Ja klopt, maar denk niet dat ze twee anthems krijgen voor twee relatief grote feesten (ik denk namelijk dat ze het anthem voor emporium of dreamfields hebben gemaakt), wegens exclusiviteitsrechten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 23:07 

Hardtraxx Addict

JeroenB93 schreef:

Citaat:

Ja klopt, maar denk niet dat ze twee anthems krijgen voor twee relatief grote feesten (ik denk namelijk dat ze het anthem voor emporium of dreamfields hebben gemaakt), wegens exclusiviteitsrechten.[/quote]
Zit zeker wat in, was zelf al wezen denken over mogelijke andere anthems, maar totaal niet nagedacht over Emporium en Dreamfields..dat dat niet in me op kwam xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 13:31 

Hardtraxx Veteran

Ik zeg Project One :whistle:
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten