Ik zal jullie niet teleurstellen!
Trouwens, waar is SVB eigenlijk? Heb de laatste tijd niet meer zoveel op HT gekeken. Het is dat exterkate mij tipte voor dit toppa
Mooi gebaar. Maak je over SVB maar geen zorgen, die redt zich wel.sonnebloem wrote:Even avatar veranderd. #jesuis
Trouwens, waar is SVB eigenlijk? Heb de laatste tijd niet meer zoveel op HT gekeken. Het is dat exterkate mij tipte voor dit toppa
Het schaap strikes againsonnebloem wrote:Maar is die verdwenen ofzo? Heb hem al een behoorlijke tijd niet meer langs zien komen? #jesuisSVBTwee
edit: 50 min geleden nog online geweest. Niks aant handje
Sonnebloemsonnebloem wrote:Maar is die verdwenen ofzo? Heb hem al een behoorlijke tijd niet meer langs zien komen? #jesuisSVBTwee
edit: 50 min geleden nog online geweest. Niks aant handje
Dat zou idd nog een reden kunnen zijn om tegen beter weten in tickets te gaan regelenRowanyt1309 wrote:Als dit jaar het weer nou eens een keer goed mee zou zitten!![]()
Eerst die jongens unbannenZenda wrote:Zullen we het in dit topic weer wat meer over Defqon gaan hebben in plaats blijven het nabeschouwen van de gebeurtenissen van de afgelopen dagen?
Dat zou idd nog een reden kunnen zijn om tegen beter weten in tickets te gaan regelenRowanyt1309 wrote:Als dit jaar het weer nou eens een keer goed mee zou zitten!![]()
En je gaat nu direct na een bericht van een mod off-topic door met exact datgene waarvoor gewaarschuwd wordt. Je hebt helaas een warn te pakken, want schijnbaar is dat helaas nodig om het duidelijk te maken.Jor-D: Thanks voor je input. Gebande leden die mij gisteren mailde met excuses en inzagen dat het te ver ging hebben ook een verkorte ban gekregen; 1 week. In die zin wordt dat al gedaan. Wellicht was het inderdaad niet zo slim om keiharde perma bans te geven, kon niet echt voorspellen dat het zo'n effect zal hebben.
??rakkietakkie wrote:Heeft iemand die link naar dat anthem gedoe nog? Beetje ondergesneeuwd in dit alles
Klopt, dat stuk waar je een uur lang in de rij staat voor de ingang van de camping.Norther66 wrote:Lowlands heeft nog een veld meer ja, dat stuk tussen het parkeerterrein en de brug (dacht ik)
Ging over de laatste instagram post van defqon, daardoor dacht men aan headhunterz/noisecontrollers/wildstylez samen als makers dit jaar.rakkietakkie wrote:??rakkietakkie wrote:Heeft iemand die link naar dat anthem gedoe nog? Beetje ondergesneeuwd in dit alles
Deze gaven afgelopen week aan een anthem af te hebben, daardoor denkt men aan het een eventueel defqon anthem, maar defqon anthem is als het goed is allang af.JeroenB93 wrote:On: waarom denkt niemand aan Sound Rush als anthem makers?
Ben niet op de hoogte van dat van afgelopen week.TSFH wrote:Deze gaven afgelopen week aan een anthem af te hebben, daardoor denkt men aan het een eventueel defqon anthem, maar defqon anthem is als het goed is allang af.JeroenB93 wrote:On: waarom denkt niemand aan Sound Rush als anthem makers?
Ja klopt, maar denk niet dat ze twee anthems krijgen voor twee relatief grote feesten (ik denk namelijk dat ze het anthem voor emporium of dreamfields hebben gemaakt), wegens exclusiviteitsrechten.JeroenB93 wrote:Ben niet op de hoogte van dat van afgelopen week.TSFH wrote:Deze gaven afgelopen week aan een anthem af te hebben, daardoor denkt men aan het een eventueel defqon anthem, maar defqon anthem is als het goed is allang af.JeroenB93 wrote:On: waarom denkt niemand aan Sound Rush als anthem makers?
Wel weet ik dat ze een maand of 2 terug al iets hadden geposts over een aantal tracks + een anthem, vandaar..
Ben niet op de hoogte van dat van afgelopen week.JeroenB93 wrote:Deze gaven afgelopen week aan een anthem af te hebben, daardoor denkt men aan het een eventueel defqon anthem, maar defqon anthem is als het goed is allang af.
Ja klopt, maar denk niet dat ze twee anthems krijgen voor twee relatief grote feesten (ik denk namelijk dat ze het anthem voor emporium of dreamfields hebben gemaakt), wegens exclusiviteitsrechten.[/quote]Wel weet ik dat ze een maand of 2 terug al iets hadden geposts over een aantal tracks + een anthem, vandaar..