Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-07-2018, 20:38 

Hardtraxx Veteran

Goku schreef:
Mooi om te zien hoe Q-dance de fouten weg werkt.

Haha dat ging in het begin goed fout idd. Ik denk dat er op dat moment heel wat scheldwoorden zijn gevallen achter de stage.

Maar het blijft elk jaar weer een bizar knappe productie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07-07-2018, 13:27 

Hardtraxxer

foutjes waren van het pyro team , verkeerde shells/flowers gekoppelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-07-2018, 12:20 

Hardtraxx Veteran

Het vuurwerk ging toch gewoon te vroeg af? Is dat niet gewoon een programmeerfoutje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-07-2018, 12:41 

Hardtraxx Elite

Er is niets zo lastig dan vuurwerk programmeren zonder de garantie dat het ook echt af gaat lijkt me.
Dat valt ook meteen op in een video >.<
Dan maar ff digitaal aanpassen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-07-2018, 15:58 

Hardtraxxer

Exterkate schreef:
Het vuurwerk ging toch gewoon te vroeg af? Is dat niet gewoon een programmeerfoutje?

zelfs al programmeer je het perfect en zet je alles goed, kan het nog steeds fout gaan. Dat hoort nou eenmaal bij vuurwerk shows.

(Veel afleveringen van Pyros gezien op discovery channel :P, voor mensen geïnteresseerd in vuurwerk/shows was dat wel een leuk programma)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2018, 13:21 

Hardtraxxer

Ik heb nog steeds heimwee naar dit weekend, helemaal wanneer ik setjes terug ga kijken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2018, 13:22 

Kraak... Piep...

Heimwee naar de silver, goedmaken met Paradigm festival op de Convoi area en de maand er op Q-Base en ook de Convoi area :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2018, 13:39 

Hardtraxx Veteran

Verdomme al 2,5 geleden man. Heb nu alweer zin in volgend jaar. Wat een magistraal weekend altijd. Ik kan echt niet begrijpen hoe je Decibel weekend beter kan vinden dan Defqon. Natuurlijk ieder zn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2018, 13:40 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Verdomme al 2,5 geleden man. Heb nu alweer zin in volgend jaar. Wat een magistraal weekend altijd. Ik kan echt niet begrijpen hoe je Decibel weekend beter kan vinden dan Defqon. Natuurlijk ieder zn mening

Mwoah. Qua feest vind ik Defqon beter, qua alles eromheen (camping/activiteiten) toch echt wel Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2018, 13:44 

Hardtraxx Addict

Alm1ghty schreef:
Pipa schreef:

Mwoah. Qua feest vind ik Intents beter, qua alles eromheen (camping/activiteiten) toch ook Intents.

Behalve de sfeer (ondanks de drukte) van de pre party :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2018, 13:47 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Pipa schreef:

Mwoah. Qua feest vind ik Defqon beter, qua alles eromheen (camping/activiteiten) toch echt wel Decibel.

Decibel camping is beter indd. Maar die 3 dagen van Defqon zijn zo machtig! De vrijdag en zondag van Decibel vind ik niet echt spetterend
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2018, 14:23 

Hardtraxx Veteran

Grappig dat je dat zegt Pipa want ik ga juist naar Decibel weekend voor de vrijdag en de zondag ;) De zaterdag kan me eigenlijk gestolen worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2018, 14:39 

Hardtraxx Addict

In mijn ogen kan niks tippen aan de totale 'magie' van Defqon. Ik moet wel zeggen dat de camping, voor zo ver ik die gezien heb, beter was dan voorgaande jaren. Dat is op Decibel wel een stuk toffer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2018, 16:10 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Grappig dat je dat zegt Pipa want ik ga juist naar Decibel weekend voor de vrijdag en de zondag ;) De zaterdag kan me eigenlijk gestolen worden xd

Ik kan me daar dus totaal niet in vinden haha. Twee keer Decibel weekend geweest. De vrijdag vond ik best prima, alleen die zondag niet heel veel. Weinig keus en je krijgt sowieso Freestyle en hardcore door je strot geduwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2018, 17:33 

Hardtraxx Veteran

Juist mooi op de zondag vind ik. Beetje gek doen, in één tent met alle weekendgangers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2018, 18:13 

Hardtraxx Addict

Wat staan er al veel setjes op YouTube zeg.
Q is echt het hele event aan t uploaden lijkt wel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2018, 18:36 

Hardtraxx Addict

Lekker toch. Heel veel nieuwe nummers in hoge kwaliteit luisteren :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2018, 18:43 

Kraak... Piep...

Helaas wel alleen de Blue, Black en Red, had ook graag setjes (niet in film vorm) van de andere area's gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2018, 19:07 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Helaas wel alleen de Blue, Black en Red, had ook graag setjes (niet in film vorm) van de andere area's gezien.

"De sets van SILVER en PURPLE komen niet online. Alleen de audiosets van RED, BLUE, BLACK, UV en WHITE komen online" - Q
https://www.facebook.com/QdanceNederlan ... 2111276459

Had ook juist graag Primeshock en Geck-o & Wavolizer gezien. Beetje jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2018, 19:09 

Hardtraxx Veteran

Geef Magenta gvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-07-2018, 19:20 

Hardtraxx Veteran

Waar slaat dat nou weer op...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-07-2018, 10:20 

Hardtraxx Veteran

Redman schreef:
Broken Balance schreef:

"De sets van SILVER en PURPLE komen niet online. Alleen de audiosets van RED, BLUE, BLACK, UV en WHITE komen online" - Q

Geck-O & Wavolizer zou opgenomen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-07-2018, 10:32 

Hardtraxx Addict

Ik hoop het zeker. Maar toch geloof ik voorlopig Q meer dan jou xd hopelijk bewijst tijd het tegendeel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-07-2018, 10:34 

Hardtraxx Addict

Misschien kunnen we Primeshock vragen om een re-run? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-07-2018, 10:46 

Artiest

Alm1ghty schreef:
Redman schreef:
Broken Balance schreef:

Geck-O & Wavolizer zou opgenomen zijn.

Normaal gesproken worden alle sets opgenomen, en ik zag bij de SILVER zelfs mics staan om publiek & ambience op te nemen! Dus lijkt me sterk als die opnames er niet zijn. Ik zal het wel met Q checken :)
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten