Blijkbaar gedraaid op Midnight Mafia, ben erg benieuwdNuracore wrote:Ik zeg Project One
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Defqon.1 2024 (27 t/m 30 juni 2024, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2023 - Path Of The Warrior (22 t/m 25 juni 2023, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2019 - One Tribe (28-06-2019 tot 30-06-2019, Biddinghuizen Festivalterrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2017 (23 t/m 25 juni 2017, Walibi, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
Last edited by TSFH on 05 May 2018 14:13, edited 1 time in total.
Deze klinkt echt vet. kan niet wachten tot de release ervanTSFH wrote:https://hardtraxx.com/nieuwe-tracks-hs/project-one-maximum-force-official-defqon-1-anthem-t63658.html
T is m niet helemaal maar het is wat.
Vriend van mij is nog op zoek naar een weekend ticket voor defqon. Op ticketswap is er (nog) niks te vinden.
Mocht iemand 1 willen verkopen doe mij ff een PM aub.
Mocht iemand 1 willen verkopen doe mij ff een PM aub.
AniThing wrote:kwaliteit van het filmpje is een beetje mehh
Vaak als je weer richting de tijd gaat dat Defqon eraan zit te komen word het anthem ineens een stuk mooier. Puur door de momenten die dan weer in je lichaam los komen. Vind het anthem zelf erg gaaf door de zomerse melodie die het anthem heeft. Erg benieuwd naar HQ! 
Stop waar je mee bezig bent. Lees dit door. Een unieke mogelijkheid op dit forum doet zich voor. Laat dit niet aan je voorbij gaan!!!
DEFQON WEEKEND TICKET
DEFQON WEEKEND TICKET
Welkom terug
OT: Ik heb zo het vermoeden dat ik een groot deel van de vrijdag ga missen door werk
OT: Ik heb zo het vermoeden dat ik een groot deel van de vrijdag ga missen door werk
Iedereen bedankt voor de steunPommer wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
'Bij Defqon is er in ieder geval geen probleem. "Onze tenten zijn al geleverd en onze bezoekers zullen gewoon voorzien zijn van de door hen geboekte accommodatie", zegt een woordvoerder van het festival. '
Staat er letterlijk
Stond er toen nog niet.ElTigre wrote:'Bij Defqon is er in ieder geval geen probleem. "Onze tenten zijn al geleverd en onze bezoekers zullen gewoon voorzien zijn van de door hen geboekte accommodatie", zegt een woordvoerder van het festival. '
Staat er letterlijk
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Klopt is later aangepast.Pete wrote:Stond er toen nog niet.ElTigre wrote:'Bij Defqon is er in ieder geval geen probleem. "Onze tenten zijn al geleverd en onze bezoekers zullen gewoon voorzien zijn van de door hen geboekte accommodatie", zegt een woordvoerder van het festival. '
Staat er letterlijk
Rip tipiPete wrote:Stond er toen nog niet.ElTigre wrote:'Bij Defqon is er in ieder geval geen probleem. "Onze tenten zijn al geleverd en onze bezoekers zullen gewoon voorzien zijn van de door hen geboekte accommodatie", zegt een woordvoerder van het festival. '
Staat er letterlijk
-
SHardtraxx Newbie
- 45 posts member since 2018
- last seen Mar 2020
-
JHardtraxxer
- 167 posts member since 2017
- last seen Aug 2024
Best wel een fijn anthem. 
Weekend ticket binnen. Zou m’n eerste keer Defqon weekend (überhaupt Defqon) worden, weet alleen nog niet zeker of ik ga. Beetje afhankelijk van of ik nog een vakantie ga boeken of niet.
Gewoon gaan man! Stem wel eens een keer voor om een meeting te houden. Venlo X Zwolle?Fuzzylogic wrote:Weekend ticket binnen. Zou m’n eerste keer Defqon weekend (überhaupt Defqon) worden, weet alleen nog niet zeker of ik ga. Beetje afhankelijk van of ik nog een vakantie ga boeken of niet.