Wauwpim0412 wrote:Verder niet zo quasi-zielig doen dat je niet serieus wordt genomen omdat je nog geen 100 posts hebt. Dan mis je echt compleet het punt van het verhaal.Stoux wrote:Dit is precies wat ik bedoel. Jezelf (of die leden) zo belangrijk vinden dat je denkt dat het forum erdoor kapot gaat. Wat een onzin.![]()
Maar goed, ook ik zal er hier verder over ophouden. Met m'n postcount van 78.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Defqon.1 2024 (27 t/m 30 juni 2024, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2023 - Path Of The Warrior (22 t/m 25 juni 2023, Biddinghuizen terrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 2019 - One Tribe (28-06-2019 tot 30-06-2019, Biddinghuizen Festivalterrein, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2017 (23 t/m 25 juni 2017, Walibi, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
Please enlighten me.Stoux wrote:Wauw![]()
![]()
jullie zitten echt op een ander level hier.
JJ97 wrote:Waarschuwingen:
AniThing (warn: “gas met die zooi”)
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Als je steeds aanhaalt dat je niet serieus wordt genomen vanwege je postcount, wordt je inderdaad niet serieus genomen.Stoux wrote:Wauwpim0412 wrote:Verder niet zo quasi-zielig doen dat je niet serieus wordt genomen omdat je nog geen 100 posts hebt. Dan mis je echt compleet het punt van het verhaal.Stoux wrote:Dit is precies wat ik bedoel. Jezelf (of die leden) zo belangrijk vinden dat je denkt dat het forum erdoor kapot gaat. Wat een onzin.![]()
Maar goed, ook ik zal er hier verder over ophouden. Met m'n postcount van 78.![]()
![]()
jullie zitten echt op een ander level hier.
Volgens mij pakte hij mijn post ook verkeerd op. Ik sprak namelijk vanuit zijn denkbeeld, anders komt het vrij elitair over inderdaad.
Hee alsjeblieft he!!!corneelwr wrote:Dankje maat wist ik echt Niet!!TSFH wrote:word
sorry
Wasted Penguinz anthem confirmed!
ThaBomba. wrote:Gaat er nog iemand naar defqon?
Jongens we zijn toch allemaal gelijk. We laten het tijdperk van oorlog achter een gaan een nieuw tijdperk in!JJ97 wrote: Als je steeds aanhaalt dat je niet serieus wordt genomen vanwege je postcount, wordt je inderdaad niet serieus genomen.
View on YouTube
Wat is hier gebeurd dan
#FREEPOMMER #FREEALMIGHTY
#FREEPOMMER #FREEALMIGHTY
Ff verwijderen en waarschuwinkie was meer op z'n plaats geweest dacht ik zo
Iemand moet gewoon de functie van Venator overnemen en dan de gebande leden unbannen
Ja joh, was weer nodig om iets totaal onlogisch te doen.Henk-Jan wrote:Ff verwijderen en waarschuwinkie was meer op z'n plaats geweest dacht ik zo
Gelukkig hebben we de foto’s nog...
Nee uit protest gaat niemand meer #freehardtraxxThaBomba. wrote:Gaat er nog iemand naar defqon?
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Cruelty wrote:
EN NU WEER HEEL GAUW ONTOPIC!
Dit topic openen voelt hetzelfde als op zaterdagochtend je tent uitkomen en dan 's avonds terug komen en er achter komen dat het ding volledig is ingezakt door de regen.
Heb er zin in
Heb er zin in
Maar het wordt gewoon mooi weer met defqon, hele weekend zon, strak blauwe lucht, 25 gradenSeneeq wrote:en dan 's avonds terug komen en er achter komen dat het ding volledig is ingezakt door de regen.
J/k
Ja. Zeker.Norther66 wrote:Maar het wordt gewoon mooi weer met defqon, hele weekend zon, strak blauwe lucht, 25 gradenSeneeq wrote:en dan 's avonds terug komen en er achter komen dat het ding volledig is ingezakt door de regen.![]()
J/k![]()
Dat is in Biddinghuizen dat weekend nog nooit voorgekomen volgens mij.